انتخاب اسم برند هنری – Energy Science

فرمولهای گوناگونی برای انتخاب اسم برند وجود دارد. اگر قبل از اقدام در سامانه، از نام انتخابی خود استعلام نگیرید ممکن است پس از صرف زمان و هزینه ای که برای انجام مراحل بعدی می کنید با اخطار رد برند متوجه مشابهت در آن شوید که در این صورت هم وقت و هم انرژی و هزینه خود را به هدر داده اید. امیدواریم با مطالعه مقاله بالا بتوانید در مراحل ثبت برند تجاری موفق عمل کنید. از این رو زمان زیادی را برای ثبت برند صرف کنید . بنابراین یک بار برای همیشه با صرف کمی وقت و مطالعه این مقاله به خودتان لطف کنید؛ زیرا ما در این مقاله میخواهیم کمکتان کنیم تا یک نام مناسب برای برند کسب و کارتان انتخاب کنید. برای ثبت برند اشخاص حقیقی، کپی کارت ملی و شناسنامه به علاوه کپی کارت بازرگانی و مجوز فعالیت الزامی است. چرا که این دو موضوع نیز برای متقاضیان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دعاوی علامت تجاری یکی از تخصصی ترین دعاوی قابل طرح در محاکم می باشد چرا که در کتب دانشگاهی هیچگونه آموزشی در این خصوص صورت نمی پذیرد و در حرفه وکالت نیز به جهت خاص بودن این حوزه و رایج نبودن پرونده های این حوزه همکاران وکیل تمایلی به فعالیت در این حوزه از خود نشان نمی دهند.

ثبت برند تجاری

برند کردن یک محصول یا کالای خاص شامل گروه برندینگ کالا یا محصول خواهد بود. شما هر زمان که بخواهید میتوانید نام برند خود را تغییر دهید یا اصلاح کنید. در کشور ما نیز برندهایی مانند مزمز، اشی مشی، چین چین از سبک انتخاب اسم برند استفاده کردند؛ ولی راستش را بخواهید هیچ فرمولی تضمین شدهای برای انتخاب اسم برند وجود ندارد. برای بیزنس شما میتواند بینهایت نام وجود داشته باشد بنابراین اگر بخواهید در این مرحله گیر کنید وقت و انرژی زیادی از شما گرفته خواهد شد. ثبت علامت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به نوعی شکل و شمایل کار شما را نشان می دهد. همینطور پیشنهاد میکنیم که از نامهای مخفف استفاده نکنید زیرا فهماندن تکتک این حروف به مشتریان هزینه و زمان بالایی را میطلبد و از آنجایی که شما مانند شرکتهایی مثل بی ام و و غیره منابع مالی عظیمی در اختیار ندارید و ریسک این کار بسیار بالاست. ۳٫ شوق و رغبت و البته محرک بودن برند نیز بسیار مهم است زیرا باعث به وجد آمدن مخاطب می شود.

زیرا این امر موجب میشود شما یک شرکت فیک و کپی شده به نظر برسید. شما برای انتخاب نام برند خود چه مراحلی را طی کردید و چه فاکتورهایی را در نظر گرفتید؟ به طور مثال یک کمپانی فروش دوربینهای چشمی ممکن است نام برند خود را با الهام از نام یک عکاس معروف انتخاب کند اما توجه کنید که قرار نیست دقیقا از اسم آن عکاس معروف استفاده شود و مشتری را دچار ابهام کند. گاهی ممکن است مالک یک برند دو یا چند شخص باشد اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی. در ادامه ویژگیهای نام یک برند ایده آل را بررسی میکنیم. در صورتی که متقاضی قصد ثبت چندین علامت را داشته باشد، برای ثبت هر علامت باید یک اظهارنامه مجزا تنظیم کند. به ذهن سپردنش برای مخاطبان راحت نیست چون ذاتاً یک کلمه مخفف شده هیچ تصویر و حس خاصی در ذهن مشتریان ایجاد نمیکند. ۱٫ تلفظ خیلی کلمات مخفف شده راحت نیست و اکثراً ترکیب جالبی ایجاد نمیکند. نکتهای که در انتخاب اسم برند به زبان فارسی وجود دارد این میباشد که برخی از کلمات چند نگارش متفاوت دارند که امکان دارد همین مسئله موجب سردرگمی مشتریان شود. برای افزودن هر طبقه به برند مبلغ ۱۰ هزار تومان به این مبلغ اضافه می شود.

طبقه ۶ ـ فلزات عادی و آلیاژهای آنها؛ مواد ساختمانی فلزی؛ ساختمانهای فلزی قابل حمل؛ مواد فلزی خطوط راهآهن؛ کابل و سیمهای غیربرقی از جنس فلزات عادی؛ آهنآلات، اقلام کوچک فلزی؛ لوله و مجراهای فلزی؛ گاوصندوق؛ اجناس ساخته شده از فلزات عادی که در طبقات دیگر ذکر نشدهاند؛ سنگهای معدنی فلزات. این هزینه نیز متفاوت خواهد بود چرا که به طبقات و کالاها بستگی دارد و بالا رفتن طبقات مسلماً این هزینه بیشتر خواهد شد. در دهه ۶۰ که تعداد فرزندان زیاد بود بیشتر خانوادهها اسمگذاری نوزادان جدید برایشان اهمیت زیادی نداشت. به طور تقریبی در حدود ۳۰۰ میلیون شرکت در سراسر جهان وجود دارد – حتما کمتر از تعداد نام برند وجود دارد. شاید فکر کنید داشتن یک اسم برند خاص، پروسهی بسیار طاقتفرسایی است. فکر میکنید نام برندتان تا چه حد بر موفقیت بیزنستان تاثیرگذار بوده است؟ صاحب برند باید برای احساسی که میخواهد در مشتری ایجاد کند برنامه مشخصی داشته باشد و این مسئله تا حد زیادی تحت تاثیر محصول یا سرویسی است که کمپانی ارائه میکند. نامهای واقعبینانه نامهایی هستند که محصول یا سرویسی که کمپانی ارائه میدهد را تقریبا به شکلی مستقیم بازگو میکنند و مشتری با شنیدن آنها تا حد زیادی متوجه خواهد شد با چه چیزی روبرو است. Post was created with GSA Content Generator DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید