ویژگیهای ثبت علامت تجاری چیست؟

حق ثبت نیز همچون هزینه ای که برای ثبت اظهارنامه پرداخت می کنید به ازای هر طبقه مازاد تغییر خواهد کرد. در این زمینه هزینه تعریف شده حدود ۲۳۰ هزار تومان است که در هر بار آگهی کردن برند خود باید نسبت به پرداخت آن اقدام کنید. در این باره نیاز است هزینه مصوب شده برای حق ثبت برند را پرداخت ثبت برند تجاری کنید. وکیل به طور قطع در پیشبرد سریع تر کارها با در نظر داشتن قوانین مصوب شده بسیار راهنمای خوبی خواهد بود. اما توصیه میشود برای علامت تجاری چندین گزینهی مختلف را در نظر داشته باشید تا در صورت رد شدن هر کدام از علائم و عنوانهای بازرگانی، با داشتن جایگزین در وقت صرفهجویی کرده و پرونده جدیدی باز کنید. اولین اقدام قاعدتا داشتن طرحی برای ثبت می باشد. این شرکت به عنوان زیرمجموعه شرکت مادر و مالک LVMH از دفتر مرکزی آن در پاریس در فرانسه فعالیت می کند. این نام تجاری خدمات یا محصولات شما را از رقبا متمایز می کند و مشتریانتان شما را به آن نام خواهند شناخت. قابل ذکر است، اسم یا عنوانی که ماهیت یا طریقه ی استفاده از آن بر خلاف موازین شرعی یا نظم عمومی یا اخلاق حسنه باشد و یا موجبات فریب عموم را فراهم کند، نمی تواند به عنوان یک نام تجاری به کار رود و غیر قانونی تلقی می گردد.

ثبت علائم تجاری

اسم برند خاص همچنین به موجب ماده ۱۲۳ هر کس محصولی را که دارای علامت مجعول یا تقلیدی بوده یا دارای علامتی می باشد که من غیر حق استفاده شده است از کشور صادر یا به آن وارد نماید ، به حبس از سه ماه تا سه سال محکوم می شود. همچنین هر ۱۰ سال باید برای تمدید آن اقدام کرد. در این صورت به طبع نباید با مدارک و مراحل ثبت برند در کشور ایران برای تاسیس شرکت در کشورهای دیگر اقدام کرد. در پاسخ این سوال میتوان گفت که فرد دارنده برند تجاری از مزایای بسیاری برخوردار میشود که یکی از آنها قانون حمایت از علائم تجاری میباشد که در تمامی کشور های دنیا و همچنین ایران برند های تجاری محافظت میشود و تمامی اطلاعات مربوط به ثبت برند های تجاری در اداره ها و سازمان های مربوطه به صورت یکپارچه نگهداری میشوند. تمامی محصولاتی که تمایل دارید با نام برند خود در کشور مقصد تولید و به فروش برسانید، باید به طور کامل بیان شود. Post has been generated by GSA Content Generator DEMO!

قادر به بهره گیری از آن خواهید بود، استفاده از وکیل است.

قبل از اینکه وارد فرآیند انتخاب اسم برند بشوید باید به این سؤال پاسخ روشنی بدهید که «شما چه شرکتی هستید و قصد دارید به چه چیزی تبدیل بشوید؟». با ثبت برند خود در روزنامه ها این اطمینان را به آن ها خواهید داد که شما در کار خود صداقت دارید. در این شرایط کارشناسان باید از صداقت شما در انتخاب برند مطمئن شوند. برای سهولت در روند کار تنها کافی ست از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید تا کارشناسان خبره ی ما شما را راهنمایی کنند تا به چالش های عظیم کشیده نشوید و در میانه ی راه کنار نکشید! یکی از مفیدترین کارهایی که در زمینه ثبت برند قادر به بهره گیری از آن خواهید بود، استفاده از وکیل است. باید دقت شود که فرد متقاضی ثبت علامت تجاری بایست علامت تجاری را در همان زمینه ای که دارای مجوز فعالیت می باشد، به ثبت برساند. پس از آنکه تمامی امور لازم در زمینه ثبت برند مادرید را در کشور خود انجام دادید، بایستی کشورهایی که در این باره به شما جواز کسب می دهند را بررسی کنید. در صورتی که قصد این کار را داشته باشید، می بایست تمامی شرایط ثبت برند در کشور مقصد خود را بدانید.

در کشور دیگری به شما داده شود.

در صورتی که این کار را انجام ندهید، برند شما به دیگران معرفی نمی شود و درواقع یکی از مهم ترین کارها را برای ثبت برند خود انجام نداده اید. البته این موضوع در صورتی ممکن خواهد بود که تمامی مراحل را به درستی و بدون بروز هیچ مشکلی انجام دهید. برای آنکه ثبت برند شما در کشور مقصد با موفقیت انجام شود، باید درخواستی مبنی بر ثبت برند را به سازمان مربوطه در کشور مقصد ارسال کنید. زمانی که برای ثبت برند مادرید تصمیم می گیرید، بایستی ابتدا رضایت کشور خود را بدین منظور جلب نمایید. این درست است که برند انتخابی شما باید براساس قوانین کشور مقصد باشد، اما باید به صورت ملی نیز اجازه ثبت برند در کشور دیگری به شما داده شود. هزینه به ثبت رساندن اظهارنامه در صورت انتخاب هر طبقه: حدود ۲۰ هزار تومان. در عنوان قبلی به بیان توضیحات لازم درباره هزینه های پرداختی اشخاص حقوقی پرداخته شد. پس از این کار دیگر شما به عنوان یک شخص حقوقی دارای برندی منحصر به فرد و استثنایی خواهید بود که با تلاش خود قادر خواهید بود روز به روز بر موفقیت های خود بیافزایید. This content has been written with the help of GSA Content Generator DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید