چگونه برند خود را ثبت کنیم؟

پس از آن باید یک تصویر کلی از تصاویر بصری مرتبط با شرکت خود را ایجاد کنید. سعی کنید برای کاربران خود یک تصویر بصری ایجاد کنید تا مخاطبان شما بتوانند به آسانی آن را به یاد بیاورند. ۲٫ نام تجاری باید خصوصیات و ویژگی هایی مانند رنگ کالا یا عملکرد محصول را در ذهن مخاطبان ایجاد کند. اهمیت فرایند انتخاب نام درست شرکتها در چیست؟ هدف از ثبت آرم تجاری چیست؟ بعضی از افراد معتقدند که اسم های خبری به مشتریان نشان می دهد که کسب و کار شما چیست و دقیقا چه کالا و یا خدماتی را ارائه می دهید. در مورد احساساتی که می خواهید مشتری خود را با آن تحت تاثیر قرار دهید به خوبی فکر کنید و با ایجاد یک نقشه ذهنی از مفاهیم مرتبط با کسب و کار خود آغاز کنید. شما برای تکمیل روند ثبت لوگو خود، نشانه های پیشنهادی و مورد نظر خود را باید اداره ثبت تحویل دهید تا برند شما به اسم شما یا شرکت ثبت گردد. احتمال این وجود دارد مجوز، یا مدارک دچار مشکل شده باشد و یا تکمیل نباشد، در این مرحله نیاز است تا پیگیری شود و برای رفع نقص اقدام شود. Post has been created by GSA Content Generator DEMO!

انتخاب اسم برند

چنانچه پرونده شما دچار نقص باشد رفع نقص میگردد و در آخر پرداخت مبالغ دولتی به ادره مالکیت صنعتی با گذر مدت زمان مقرر و انتشار آگهی ثبت برند وکیل پرونده ثبت علامت شما به اداره رفته و تشکیل پرونده می دهد و آگهی تقاضای ثبت برند را تحویل می گیرد . به عنوان مثال ثبت نام سازه مقاوم قابل استفاده نیست و باید پسوند با پیشوندی داشته باشد. البته توجه داشته باشید که مزیت های مالی ثبت نام تجاری یا برند به حدی بالا است که ارزش این هزینه ها را خواهد داشت. البته باید این نکته را در نظر داشت که با انتخاب نامی زیبا و مناسب خود را در دید مشتریان تداعی خواهیم کرد و بدین ترتیب می توان برای دریافت پیشنهاد اسم برای شرکت تجاری خود از کارشناسان مجرب بهره بگیرید. اگر در زمان ثبت شرکت و برند خود موضوعات نامفهوم در این راه برای شما ایجاد شد می توانید با ما با شماره های درج شده برای تعیین اسم شرکت و اسامی خاص برای برند تماس حاصل فرمایید . مدیران موفق به آینده کاری خود می اندیشند و اسامی خاص و تکی را برای شرکت خود انتخاب کرده که باعث پیشرفت هرچه بیشتر شرکت و مطرح شدن آن ها بین اشخاص در جامعه شود.

ثبت علامت تجاری

این را در نظر داشته باشید انتخاب نام مناسب نقش به سزا و ویژه ای در آینده کاری و حرفه شما خواهد داشت . نام شرکت و نمونه اسم های سه سیلابی زیبا موسسه حقوقی پایش. هزینه های ثبت علامت تجاری با توجه به نوع درخواست برند تجاری و طبقات درخواستی متغیر می باشد شما می توانید به منظور کسب اطلاع بیشتر در خصوص هزینه های ثبت علامت تجاری ( برند) با کارشناسان متخصص مجتمع حقوقی ما تماس بگیرید. بارها مشاهده نموده اید که بر روی هرکالا، محصول و یا امور خدماتی، لوگو یا علامتی تجاری حک شده است؛ این همان برندی است که مالک یا مالکین آن را برای شرکت یا مؤسسه خود به ثبت رسانده اند و با همین نشان و لوگو، مالک یا مالکین و شرکت مربوطه، شناخته می شوند و کسی حق استفاده از آن برند برای ارائه کالا و خدمات خود را ندارد. ۲٫ در صورتی که که ثبت تقاضا شد پس از ۱۵ روز در روزنامه رسمی چاپ می شود و به مدت یک ماه برای افرادی که نسبت به ثبت علامت اعتراض دارند در یک نوبت چاپ می شود اگر پس از یک ماه کسی نسبت به آن معترض نشد نسبت به ثبت دائم آن اقدام می شود.

بر اساس مواردی متغییر می باشد .

پس از آن همان مدارکی که برای ثبت برند در ایران ارائه کردید را باید برای ثبت جهانی نیز ارائه نمایید (نباید تفاوتی میان مدارک باشد). برندهای لاتین برندها یا نام هایی هستند که در آنها حروف لاتین به کار می رود و ملاک ثبت آن در اداره مالکیت صنعتی و معنوی اخذ مجوز فعالیت مرتبط به انضمام کارت بازرگانی مرتبط می باشد.لازم به ذکر است که ثبت برند های معروف که به اسامی مشهوره شهرت یافته اند خلاف قوانین بین المللی می باشد و غیر قابل ثبت نیز هستند. ۵٫ نام برند باید به گونه ای انتخاب شود که برای دیگر کشورها و یا زبان های دیگر نیز با معنا و مفهوم باشد. می توانید برای آَشنایی بیشتر با موضوع ثبت علامت تجاری می توانید یادداشت قبلی من را از اینجا مطالعه نمایید. از مواردی که می توان توسط ان خود را از دیگر رقبا تمایز داد برند سازی و ثبت علامت تجاری منحصر به خود است. در این مورد باید گفت که زمان ثبت برند بر اساس مواردی متغییر می باشد . این رویکرد کمک می کند تا مواردی را که هنوز در نظر نگرفته اید را به کار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید