آدرس اداره ثبت شرکت های تمام کشور با تلفن تماس

برای اینکه بتوانید شخصا شرکت ثبت کنید با ما در ادامه مطلب همراه باشید. با گسترش فعالیت اینترنتی اکثر شرکت ها و سازمان های دولتی اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری نیز بر آن شده است تا خدمات خود را بیشتر در سمت فضای مجازی انجام دهد تا از تردد بیش از اندازه درخواست کننده ها کم کند. چرا که متقاضیان ثبت شرکت, ثبت برند, ثبت علائم تجاری و موارد دیگر بخش زیادی از کار خود را به راحتی می توانند از طریق وب سایت ثبت شرکت ها انجام دهند . شرکت با مسئولیت محدود یکی از انواع شرکت های حقوقی است که به علت راحت بودن ثبت آن نسبت به ثبت دیگر شرکت ها و موسسات ، آمار بالاتری از نظر ثبتی در مقایسه با دیگر شرکت ها دارا می باشد . این گونه شرکت ها بر اساس شراکت اشخاصی که قصد انجام کاری با هدف یکسان را دارا می باشند پدید می آید .

  • در واقع نوعی مجوز است که به منظور صادرات و واردات و توسط اتاق بازرگانی، صادر می شود و به دارنده آن این امکان را می دهد تا اقدام به ثبت سفارش و صادرات و واردات بنماید.
  • در شـرح فعالیـت نیز اگر در مورد موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد در این قسمت نوشـته مـی شـود.
  • هنگامی که شما مجموعه خود را ثبت نکنید فعالیت‌های انجام شده نمی تواند در چهارچوب قانون صورت بگیرد و وجه قانونی نخواهد داشت.
  • توصیه ما به شما عزیزان بهره گیری از خدمات ویژه موسسه ما برای انجام کلیه مراحل ثبت شرکت شما با کمترین هزینه است.

مساله دیگر در این خصوص میزان سرمایه‌ای است که هر کدام از شرکاء با خود به همراه می‌آورند. نکته مهم در این خصوص آن است که تعداد شرکا بسته به نوع شرکت می‌تواند متفاوت باشد. از مهم‌ترین مراحل در ثبت شرکت، انتخاب یک نام مناسب برای شرکت می‌باشد که وجود این نام هویتی به شرکت خود می‌بخشد و نام اختصاصی برای شرکت می‌باشد و کسی اجازه سوءاستفاده از خدماتی که از این شرکت ارائه می‌شود نمی‌تواند داشته باشید. هلدینگ آفریقا با سال ها تجربه و تیمی متشکل از مشاوران، وکلاء و همچنین نیروهای متخصص در ثبت برند، و صرف ساعت ها وقت، در پی حل و رفع مشکلات موسسات در زمینه ثبت برند است. هلدینگ آفریقا مفتخر است با جلب و جذب رضایت موسسات و کمپانی های داخلی و خارجی، گامی محکم و اثر گذار در این زمینه بردارد.

مرحله اول : انتخاب شریک مناسب برای شرکت

نشانی مرکز اصلی شرکت نیز باید تایپ شود تـا مبنـای ارسـال مراسلات پستی قرار گیرد. در شرکت تجاری اشخاص سرمایه می‌­آورند که هم می‌تواند نقدی باشد و هم غیرنقدی همچنین ثبت شرکت ها به صورت حقیقی و حقوقی انجام می گیرد. در این مقاله به طور کامل تمام مراحل ثبت شرکت سهامی خاص در سامانه ثبت شرکت‌ها را از ابتدا تا انتها به زبان ساده توضیح سامانه ثبت شرکت داده‌ایم. برای تاسیس و ثبت شرکت تجاری و یا مدنی باید به خوبی با مقررات و حقوق مربوطه آشنایی داشته باشید تا مانع ورود ضررو زیان‌های آتی شوید. علاوه بر این بسیار ضروری است که با کمک یک وکیل با آگاهی کامل اقدام کنید و برای دریافت اطلاعات دقیق در رابطه با هزینه‌ی ثبت شرکت از مشاور حقوقی و متخصص امور ثبت شرکت‌ها کمک بگیرید.

یک نظر در ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکتها

اطلاعات کامل و مراکز تزریق واکسن کرونا در تبریز را در این صفحه می‌توانید مشاهده کنید. همچنین این اطلاعات بر روی «اپلیکیشن نشان» نیز قابل مشاهده می‌باشند. معمولا یک سری روزنامه های کثیرالانتشار هست که قیمت پایین تر و یک سری هست که هزینه بالاتری دارند. کلیه حقوق این وبسایت متعلق به «موسسه ثبت شرکت ملاصدرا» می باشد.

مزایای ثبت شرکت در موسسه کاج

زمان مورد نیاز برای ثبت شرکت بستگی به نوع و موضوع آن و تکمیل مدارک شما دارد اما اگر مدارک شما آماده باشد و کارهای اولیه را انجام داده باشید، حدود ۱۵ الی ۲۰ روز کاری طول میکشد تا شرکت به ثبت رسمی برسد. در صورت کامل بودن مدارک ارائه شده ، کارشناس اداره ثبت شرکت ها در کرج اقدام به تهیه پیش نویس آگهی ثبت نموده و به متقاضیان ثبت یا یکی از شرکا یا وکیل رسمی شرکت تحویل می دهد. نکات قابل توجه در قوانین ثبت کردن شرکت های سهامی زیاد است و آشنایی کامل با این قوانین تنها راهی است که می توانید بدون مشکل، شرکت خود را به ثبت برسانید. شرکتی است که برای انجام امور تجاری تحت نام مخصوصی بین ۱ یا چند نفر شریک ضامن و ۱ یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود بدون انتشار سهام تشکیل می شود. پس از آنکه مدارک تکمیل شده از طریق مراکز پستی منتخب به اداره ثبت شرکتها ارسال می شود، معمولا بین ۵ تا ۷ روز کاری زمان لازم است تا کارشناسان اداره ثبت شرکت ها، مدارک ارسالی متقاضیان را بررسی نموده و شماره ثبت و شناسه ملی به شرکت تقاضا شده اختصاص دهند.

uncategorized