آدرس و تلفن اداره ثبت شرکت ها

ثبت نارین مشاور شما در تمام مراحل ثبت شرکت می باشد، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه ثبت شرکت با ما تماس بگیرید. و از سهم الشرکه ی نقدی و غیرنقدی افراد حقیقی و حقوقی به وجود می آید با این تفاوت که مالکیت سرمایه به شخصیت حقوقی شرکت انتقال نمی یابد و هر شخص به طور جداگانه مالک سرمایه ی خود می باشد و امور به صورت مشارکتی اداره میگردد. تعیین حوزه مالیاتی، تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی یکی از مهمترین اقدامات و یکی از ضروری ترین اقدامات پس از ثبت است که باید حتما صورت بپذیرد. شرکت سهامی خاص رتبه دوم تعداد شرکت های ثبت شده در ایران را دارد. ثبت شرکت بصورت آنلاین، تلفنی یا حضوری؟ اینجا هر طور دوست دارید ثبت کنیدبه سامانه جامع موسسه حقوقی مشهور، معتبرترین موسسه ثبت شرکت ها و خدمات حقوقی ایران خوش آمدید. سالها تجربه، اعتبار، دانش و تخصص ما، مهمترین دلیل آسودگی شماست.

  • انتخاب گزینه وجود یا عدم وجود مجوز برای فعالیت هایی که نیاز به مجوز از سازمان یا ارگانهای خاص دارند و وارد کردن شماره مجوزو تاریخ مجوز در صورت نیاز به وجود آن.
  • اما دو شرکت سهامی خاص و مسئولیت محدود از بیشترین آمار ثبتی برخوردار هستند که تفاوت آن ها در تعداد اعضا و اعتبار آن می باشد.
  • فعالیت شعبه در ایران تحت نام و با مسؤولیت شرکت اصلی (مادر) خواهد بود.
  • من در حال گرفتن مجوز موسسه فرهنگی هنری چند منظوره از وزارت ارشاد هستم و یک مرحله ی کار اینه که ثبت شرکتها را انجام بدم.

بدیهی است بعد از عادی شدن شرایط؛ گزینه های مذکور مجددا فعال و طی اطلاعیه ای به آگاهی متقاضیان خواهد رسید. شرکتهای معتبر خصوصی و دولتی که قصد دعوت از متخصصان و یا تجار خارجی برای حضور در ایران را دارند می توانند از طریق لینک زیر اقدام به ثبت درخواست روادید نمایند. شرکت مختلط سهامی و غیرسهامی؛ تفاوت سامانه ثبت شرکت و شرایط ثبت آنهاشرکت مختلط سهامی و غیرسهامی چیست؟ چه تفاوت‌هایی بین شرکت مختلط سهامی با غیرسهامی وجود دارد؟ چگونه باید شرکت مختلط سهامی و غیرسهامی را به ثبت رساند؟ تا پایان مقاله ما را همراهی کنید. باید از قبل با شرکا خود در خصوص میزان سرمایه اولیه شرکت و همچنین میزان آورده هر فرد به توافق برسید.

یک نام تجاری یا برند قدرتمند قادر است نقش راهبردی گسترده ‌تری را در یک کسب و کار ایفا کند. شرکت‌های سهامی عام شرکت هایی هستند که سرمایه آن‌ها به قطعات سهام تقسیم شده است و جهت ثبت شرکت سهامی عام هر یک از صاحبان سهام متناسب با مبلغ اسمی سهامشان نسبت به این شرکت مسئول هستند. شعبه شرکت در واقع ثبت یک مکان دیگر و با فاصله از دفتر اصلی شرکت است که برخی از وظایف شرکت به آن مکان محول و منتقل می شود. در هنگام ثبت شرکت اگر شرکت دارای شعبه ای است در سامانه اداره ثبت شرکت ها دو فرم به شعب اختصاص داده شده است که مشخصات و اطلاعات مربوط به شعب را باید در این صفحات وارد کنید و مدارک شناسایی اعضای شعب را هم ضمیمه سایر مدارک ثبتی نمایید . حدود اختیارات و محدودیت شعبه توسط شرکت مادر تعیین می شود و بنابراین مسئولیت حقوقی شعب هم با شرکت اصلی یا مادر است اما در مورد شعب خارج از کشور مانند نمایندگان فروش چون در دو نقطه مختلف با قوانین تجارت متفاوت است خود شعبه مسئول حقوقی خود می باشد. شرکت سهامی خاص، شرکتی است از انواع شرکت های سهامی که بین سه نفر یا بیشتر تشکیل می شود و سرمایه آن به سهام تقسیم می شود.

شرکت سهامی خاص

شرکت های سهامی به دو قسمت سهامی خاص و عام تقسیم می شوند که در این شرکت ها سرمایه به سهم تقسیم شده است و پیش از ثبت شرکت باید سرمایه تعهدی ، ۳۵ درصد به حسابی به اسم شرکت در شرف تاسیس واریز گردد . در این قسمت باید به این موضوع مهم اشاره کنیم که ثبت یک شرکت شرایط خاصی دارد، این شرایط با توجه به نوع شرکت و موضوع آن مشخص می شود. شرکت ها معمولا تجاری هستند، شرکت های تجاری به طور کلی هفت نوع مختلف برای ثبت دارند که البته همه این موارد کاربردی نیست و فقط دو نوع از آن ها کاربردی است و مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل در ادامه توضیحاتی در رابطه با نوع شرکت ها بیان خواهیم کرد. به لطف خداوند متعال تا به امروز، ثبت شرکت کاج ، کوشیده است که مشتریان خود را همواره رضایتمند نگه دارد، با رضایتمندی مشتریان است که می توان به همه ی اهداف دست یافت، رونق کار و پیشرفت هیچ مجموعه ای با بالاترین سرمایه ها ممکن نیست مگر مشتریانی که دارد راضی باشند.

شرکت مسئولیت محدود

در این منطقه ی جغرافیایی قوانین و مقررات گمرکی منطقه گمرکی کشور ایران در آن اجرا نمی گردد و برای سادگی در کار واردات و صادرات و…. از با اهمیت ترین راههایی که افراد در تبریز در جهت بهره مندی از تجربه و تخصص و سرمایه دیگران می توانند فعالیت های اقتصادی متفاوتی را تشکیل دهند ، به ثبت شرکت اشاره می شود. قابل توجه است که انجام کلیه امور ثبتی در صورت رعایت نکردن یا ندانستن ضوابط در مراحل ثبت ، شما را با ضرر های مالی بسیاری رو به رو خواهد کرد و ممکن است شما تا چندین سال بعد هم متوجه آن نشوید . خدماتی که در این سامانه ارائه می گردد کلی و همه جانبه است و اگر با قوانین و دستورالعمل های اجرایی در این سامانه آشنایی کافی داشته باشید می توانید امور ثبتی خود را به راحتی پیش ببرید . در شرکت‌های سهامی عام نیز سرمایه به سهام تقسیم میشود اما تفاوت آن با شرکت‌های گروه یک در این است که در این نوع شرکت‌ها قسمتی از سرمایه‌ی شرکت از راه فروش به دست می‌آید.

به موجب قوانین کشور ما، تمام اشخاص خارجی که در ایران به نوعی سکونت یا فعالیت تحصیلی یا شغلی داشته، باید برای اخذ کد فراگیر اقدام نموده تا مجاز به انجام فعالیت خود در داخل مرزهای ایران باشند. به اطلاع می رساند متقاضیان ورود به جمهوری اسلامی ایران که قصد دارند روادید خود را از طریق فرودگاه های بین المللی ایران دریافت نمایند، به منظور تسریع در صدور روادید، حداقل دو روز قبل از سفر در خصوص موارد ذیل اقدام نمایند. با توجه به مناسبات سیاسی، امکان ارائه برخی از روادیدهای جمهوری اسلامی ایران برای شهروندان برخی از کشورها امکان پذیر نمی باشد.

anonymous