آموزش مرحله به مرحله ثبت شرکت همراه با عکس

این سمت می تواند انواع مختلفی داشته باشد به عنوان مثال مدیر عامل یا رئیس هئیت مدیره و غیره. «تاریخ پایان اعتبار سمت» یعنی اگر مدت تصدی به عنوان مثال ۱۲ ماه باشد تاریخ پایان اعتبار با توجه به تاریخ شروع سمت مشخص می شود. [newline]اگر اعضای «هیات مدیره خارج از شرکا» باشد یعنی مانند مثال فوق مدیر عامل می تواند خارج از شرکا نیز باشد و در این صورت در این فیلد مشخص می شود. در انتها با کلیک بر روی کلید گام بعدی به صفحه بعد می رویم. در این صفحه اطلاعات مربوط به سهام و سرمایه شخص وارد می شود.

  • اولین شرایطی که باید برای تاسیس داشته باشید این است که حتما ابتدا از اداره تعاون مجوز بگیرید.
  • لازم به توضیح است، با توجه به نوع و قالب شرکت ، اوراق ثبتی متفاوت می باشد.
  • در قسمت اشخاص خارجی چنانچه فردی خارجی در شرکت داده باشید باید تاریخ تولد آن را به شمسی تبدیل کنید و در سامانه وارد نمایید.
  • در این فیلد باید نام خانوادگی شخص امضاء کننده دفتر را وارد کنید.
  • در فهرست «نوع نماینده قانونی» مشخص می شود که نماینده ممکن است وکیل، وصی، قیم یا غیره باشد.

در ادامه مطلب انواع موضوع فعالیت شرکت را به طور مفصل بیان می کنیم. در مطلب بالا کاملا در رابطه با روند و مراحل ثبت شرکت ها گفته شده می توانید مطالعه فرمایید. اگر فرصت مطالعه ندارید بهتر است با شماره های تلفن موجود در وب سایت ((۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸ – ۰۲۱۸۸۶۶۰۵۸۱)) تماس بگیرید و یا اینک فرم بالای همین صفحه رو پر کنید و برای ما ارسال فرمایید مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت .

۸۰۰ ناظر سازمان ملل بر انتخابات عراق نظارت دارند

جهت تعیین حق‌الدرج آگهی باید به «نمایندگی روابط عمومی» ‌مراجعه کرد. لازم به ذکر است درصورتی‌که کارشناس اداره، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مرجع خاصی بداند از مرجع مزبور، استعلام می‌نماید. سپس دو نسخه آگهی به امضای رئیس اداره رسیده و یک نسخه از تمامی مدارک در پرونده‌ی شرکت، ضبط و نسخه‌ی دوم جهت نگهداری در شرکت به متقاضی داده می‌شود و این سند «سند ثبت شرکت» ‌است، که این موارد توسط وکیل پرونده انجام میشود. برند ها به شکل علامت تجاری یا لوگو تایپ یا نوشته تجاری و لوگو جداگانه استفاده می گردند.بنابراین کلیه مدیران پس برای گسترش فعالیت های خود پس از ثبت شرکت ، برندی را مد نظر قرار داده و با آن برند کار می کند. در این صفحه با توجه به نوع شرکت مدارکی را که متقاضی باید ارائه نماید به صورت خودکار نشـان داده می شود. در سمت راست فرم گزینه ای به نام تایید مدارک مورد نیاز ثبت شرکت وجود دارد که باید تیـک بخورد.

مدارک جهت ثبت شرکت سهامی خاص

ضمنا می توان شماره ۱۹ رقمی پیگیری را از این مرحله به بعد بالای تمامی صفحات مشاهده کرد. نام شرکت، نوع فعالیت، آدرس شرکت مرکزی و شعبه ها با کد پستی هر کدام باید ذکر شود. شرایط تبدیل سهام با نام و بی نام به یک دیگر و نیز شرایط انتقال سهام با نام باید مشخص شود. شما برای این کار به حداقل یک میلیون ریال سرمایه احتیاج دارید. زندگی در خانه ۸ متری در کشور ژاپن رایج شده است و حتی گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. چنانچه نیازمند مشاوره در زمینه ثبت شرکت هستید می توانید از تجارب کارشناسان خبره شرکت پارس بهره مند شوید.

پس از این مرحله موسسان از طریق روزنامه‌ای که در آن اعلامیه پذیره نویسی را منتشر نمودند، از پذیره نویسان برای شرکت در مجمع عمومی موسس دعوت به عمل می‌آورند. شرکتی است که برای تجارت، بین دو یا چند نفر تشکیل می شود. بدون این که تقسیم سرمایه شرکت به قطعات سهم یا سهام انجام شود، شرکا در این شرکت فقط تا میزان سرمایه خود مسئول پرداخت دیون و تعهدات شرکت می باشند. صفحه بعد مربوط است به سرمایه شخص حقوقی، در اینجا لازم است که شما نوع سرمایه را مشخص کنید، نقدی است یا غیر نقدی؟ سهام با نام است ویا بی نام و همچنین ارزش ریالی هر سهم آن باید مشخص باشد.

شرکت های نوپا می توانند نمونه آزمایشگاهی را جهت ارزیابی ارائه دهند. این امر از طریق گواهی سوء پیشینه که شما ارائه می دهید ثبت و از طریق استعلام آنلاین تایید خواهد شد. در این صورت باید مدرک دانشگاهی در رشته سامانه ثبت شرکت های مهندسی داشته باشید. اصل آگهی منتشر شده در روزنامه کثیرالانتشار که نشاندهنده ی دعوت از شرکای شرکت در مجمع فوق العاده است. اصل دعوت نامه که از شرکای شرکت برای شرکت در مجمع فوق العاده دعوت به عمل آورد.

سرانجام در این مرحله شما با دریافت پذیرش نهایی باید مدارک را پست کنید. دقت داشته باشید که صورتجلسه تنظیم شده را به همراه رسید پذیرش در پاکت مخصوص برای اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایید. دسته اول تعداد نفرات سرمایه گذار در آن کمتر از ۲۵۰ نفر بوده که با نام سهامی خاص شناخته می شود و دسته دوم تعداد سرمایه گذاران آن بیش از ۲۵۰ نفر است که این نوع سهام را سهامی عام می نامند. البته قابل ذکر است که فرد سهامدار می تواند به اندازه ای که در توانش است سهمی را خریداری کند.

other