انتخاب نام شرکت و انتخاب نام برند – برند تک

کسب مهارت، دانش و آپدیت شدن میتواند ارزش و اعتبار بیشتری به برند شخصی که اقدام به ساخت آن کردهاید ببخشد. این مسئله را همواره بخاطر داشته باشید که اسم برند انتخابی شما باید ارتباط معنایی قوی با ارزشهای بنیادین شرکت داشته باشد و بتواند پس از شنیده شدن توسط مخاطب، یک تصویر مثبت ذهنی در ذهن آنان به وجود آورد. مدیر این شرکت اعلام کرد که پس از قرار گرفتن داعش در صدر اخبار جهان و مشهور شدن این گروه در زبان انگلیسی با نام اختصاری ISIS این شرکت با کاهش شدید فروش محصولات خود مواجه شده است و با توجه … در این مرحله باید مشخصات افرادی را که برند در مالکیت آنها بوده و قرار است تا به عنوان دارندگان برند معرفی شوند را درسامانه ثبت برند وارد نمایید. حالا سوال اساسی اینجاست؛ چگونه برند شخصی خود را به دیگران معرفی کنم؟ آیا میدانید که برای جا انداختن یک نام تجاری چه اقداماتی را صورت دهید؟

ثبت علائم تجاری

گام سوم : متقاضیان محترم باید کالاهای خود را برای ثبت با توجه به مجوز خود انتخاب نمایید وجه ثبت را که در سامانه ثبت برند و لوگو مشخص شده به صورت اینترنتی واریز کرده و منتظر بررسی کارشناس اداره مالکیت معنوی بمانید . اگر به ساخت برند شخصی فکر میکنید ابتدا مخاطب هدف خود را بشناسید و بعد تحقیق کنید که این طیف از مخاطبان بیشتر در کدام شبکههای اجتماعی حضور دارند. در ادامه این مقاله در نظر داریم توضیحاتی در این راستا خدمت شما ارائه دهیم. یک نام تجاری متعهد به ارائه ارزش است که مشتریان شما دریافت خواهند کرد. به طور خلاصه می توان گفت ثبت برند یا ثبت نشان تجاری همان چیزی است که شما را از کسانی که میخواهند از نام و نشان تجاری شما سوء استفاده کنند و یا کالا یا خدمات نامرغوبی را با نام شما به مشتری ارائه کنند مصون نگه میدارد. یکی از مدیـــران عامل شرکتهای داخلی تولیدکننده موادغذایی که به تازگی وارد این عرصه شده درباره مراحل ثبتنام برند در کشورمان به «فرصت امروز» میگوید: از آنجایی که خودم در رشته بازاریابی در خارج از ایران تحصیل کرده بودم، براساس همان علم با هزار امید وارد بازار داخلی شدم. Content has been created by GSA Content Generator DEMO.

روزنامه رسمی مرجع قانونی انتشار تمام آگهیهای ثبت برند در ایران است. به نظر شما با این نام می توان بازارهای خارج از ایران را نیز جذب کرد؟ با توجه به اینکه مسیر ساخت یک برند شخصی پیچیدگیهای زیاد و اصول مشخصی دارد، اگر خودتان به اندازه کافی در این زمینه مهارت و تخصص ندارید بهتر است از یک موسسه یا کارشناسان باتجربه در زمینه برندسازی کمک بگیرید. گاهی ممکن است بهتر باشد نگرشی که ابتدا با آن دست به ساخت برند شخصی زدهاید کمی بهبود یابد تا ارزش بیشتری برای برندتان ایجاد شود. از همینرو برای نگهداری برندی که ساختید ممکن است نیاز باشد که بارها و بارها چرخه فوق را تکرار کنید. از همین رو ممکن است اطلاعات شما به سایر کشورها و مناطق انتقال یابد. مصرف کنندگان عادی یعنی اشخاصی را که اطلاعات مخصوصی ندارند به اشتباه اندازد. بنابراین، این اسامی خود منتقل کننده اطلاعات مربوط به محصول می باشند.

با طراحی سایت شخصی به افراد این فرصت را میدهید که با یک جستجوی ساده به شما دسترسی داشته باشند. یکی از موثرترین پلتفرمهایی که در آن میتوانید به معرفی و تبلیغ برند شخصی خود بپردازید یک سایت شخصی است. طراحی لوگو و طراحی کارت ویزیت دو مورد از مهمترین از اجزای هویت بصری هستند که تاثیر بسزایی بر معرفی برند شخصی میگذارند. در طی سالهای گذشته فرمولهای مختلفی برای انتخاب اسم برند به دنیا معرفی شده است. قبل از هر چیزی باید بدانید که نه تنها انتخاب اسم برند بلکه خلق آن به هیچ عنوان ساده نبوده و مسیر سخت و پر پیچ و خمی را پیش روی شما میگذارد. پرسونال برندینگ شاید به ظاهر ساده به نظر برسد اما قواعد خاص خود را دارد که در صورت اطلاع داشتن از آنها میتوانید یک برند شخصی قویتر برای خود خلق کنید. ما مفتخر به داشتن خانواده بزرگی از کسب و کارهای موفق در ثبتینو هستیم.. اولین عطر این برند که همچنان جزو عطرهای موفق جهان است، با نام «جیورجیو آرمانی بیوتی زنانه» در ال ۱۹۸۲ و ادیشن مردانهاش هم در سال ۱۹۸۴ عرضه شد. اولین مرحله در ثبت برند یا ثبت لوگو تعیین و انتخاب یک نام است.

دیدگاهتان را بنویسید