ثبت برند,ثبت علامت تجاری,مراحل ثبت برند,مدارک مورد نیاز ثبت برند,هزینه ثبت برند

صدور ابلاغیه پذیرش و بلامانع بودن ثبت برند مورد نظر شما است مراحل مربوط به ثبت برند به صورت کاملا دقیق و اصولی و همچنین رعایت شده و مطابق با مواردی که از سمت اداره مورد نظر اعلام شده انجام می گردد. هزینه تکمیل و ثبت نام اولیه در سامانه اداره مالکیت معنوی ، توسط کارشناسان خبره و مجرب ثبت اریکه مبلغ ۴۰۰ هزار تومان می باشد . پیش از انجام ثبت برند ، می بایست اظهارنامه ثبت نام و علامت تجاری به اداره ثبت علائم تجاری تحویل داده شود که این کار در سریع ترین زمان توسط کارشناسان ثبت شرکت کریم خان صورت می پذیرد.سپس کارشناسان اداره ثبت علامت تجاری اقدام به بررسی نام و برند نموده و پس از سپری شدن مدتی اقدام به رد یا تایید برند می کنند.در صورتی که برند و نام تجاری مورد تایید قرار گرفت کارشناسان ثبت شرکت کریم خان اقدام به تکمیل مدارک نموده و چنانچه نام تجاری و برند مورد تایید اداره ثبت برند قرار نگرفت با توجه به نظراتی که کارشناسان ارائه داده اند میبایست نقص موجود در برند را رفع نمایند.پس از گذراندن مراحل فوق به منظور ثبت برند باید یک آگهی تقاضا ترتیب دهند.در این مرحله در صورتی که شخصی اعم از حقیقی و حقوقی شکایتی مبنی بر تکراری بودن نام یا علامت و یا کپی برداری و سوءاستفاده از نام نداشته باشد پس از گذشت زمان قانونی ثبت برند صورت می پذیرد.برای ثبت برند در ایران ، پس از استعلام های اولیه توسط مشاوران ثبت کریم خان ، می بایست اظهارنامه شما در سامانه اداره مالکیت صنعتی ثبت شود ، پس از گذشت ۴۵ الی ۹۰ روز پس از ثبت اظهارنامه کارشناسان اداره نظر نهایی را در مورد علامت مورد نظر اعلام نموده و در صورت مورد تایید قرار گرفتن نام ، آگهی تقاضا جهت ثبت علامت در ایران صادر می شود.از زمان چاپ آگهی تقاضا در روزنامه رسمی کشور ، به مدت ۳۰ روز مهلت به اشخاص حقیقی و حقوقی داده می شود تا در صورت داشتن اعتراض به ثبت این برند ، اعتراض خود را با ذکر مستندات به اداره مالکیت صنعتی ارائه کنند.درصورت گذشت ۳۰ روز از زمان چاپ آگهی تقاضا و عدم اعتراض نسبت به ثبت برند در ایران ، آگهی دوم (آگهی رسمی ثبت علامت) در روزنامه رسمی کشور چاپ می شود و در پایان تصدیق ۱۰ ساله برند صادر گردید و به مالک ارائه می گردد.این نکته شایان توجه است که مشاورین و کارشناسان ثبت شرکت کریم خان جهت جلوگیری از هدر رفتن زمان به صورت تخصصی برند شما را استعلام می نمایند.در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیحی اجمالی در رابطه با استعلام برند بپردازیم. This data has been done by GSA Content Generator DEMO!

ثبت برند تجاری

طبق ماده ی ۴۷ قانون ثبت علائم تجاری مصوب سال ۱۳۸۶ ،با رعایت قوانین و مقررات ثبت اجباری نام های تجارتی،این قبیل نام ها حتی بدون ثبت،در برابر عمل خلاف قانون اشخاص ثالث حمایت می شوند.هر گونه استفاده از نام تجارتی توسط اشخاص ثالث،به صورت نام تجارتی یا علامت یا علامت جمعی،یا هر گونه استفاده از آن ها که عرفاَ باعث فریب عموم شود،غیر قانونی تلقی می شود. ۱۳. مطابق با بند الف از ماده ۶ ثالث قرارداد اتحادیه پاریس استفاده از نام و نام خانوادگی اشخاص ثالث به عنوان علامت تجارتی ممنوع است. رسیدگی به اختلافات ناشی از اجرا این قانون و آئین نامه ی اجرایی آن ،طبق ماده ی ۵۹ ،در صلاحیت شعبه یا شعب خاصی از دادگاه های عمومی تهران می باشد. چقدر زمان می برد که برند خود را داشته باشید؟ و پروسه ثبت برند را در سریع ترین زمان ممکن به انجام برسانید. بر اساس ماده ی ۲ این آیین نامه،علامت و مشخصات بالا باید قبل از به معرض فروش قرار دادن جنس ،روی اجناسی که از خارجه وارد شده قید گردد.همان طور که در ماده ی ۷ آیین نامه آمده است،برچسب مقرره در ماده ی ۱ باید طوری الصاق شود که نتوان آن را از روی لفاف یا ظرفی که در آن جنس به معرض فروش گذاشته می شود به سهولت برداشت و تنظیم آن باید به طریقی باشد که نام کشور مبدا و نام و نشانی سازنده ی علامت و شماره ی ثبت و از زمانی که وزارت بهداری اعلام کند شماره و تاریخ اجازه ی فروش در ایران خوانا باشد.تمام این نوشتجات که بر روی برچسب الصاق شده به اجناس خارجه ممکن است به زبان بیگانه باشد ،استعمال زبان فارسی نیز اختیاری خواهد بود.

می باشد. و شرکت دیگری حق ثبت چنین اسم هایی را ندارد. همچنین اشخاص حقوقی به نام شرکت، شماره ثبت شرکت و تاریخ اظهارنامه خود نیاز پیدا خواهند کرد. ۷- ثبت علامت تجاری به صورت حقیقی و حقوقی و فارسی و لاتین صورت می گیرد. مواد غذایی که در لفاف و ظروف مخصوص عرضه می شوند. با ثبت برند تجاری خود در مرکز مالکیت معنوی میتوانید از حمایتهای قانونی این حوزه بهرهمند شوید. برای ثبت علامت تجاری لازم است که کلیه مدارک لازم قانونی فراهم باشد و با رعایت کامل مقررات ،مراحل قانونی ثبت آن طی شده باشد. برند به انگلیسی با عنوان قانونی نشان تجاری یک طرح ،نماد ،عبارت، نام و … علاوه بر این اشخاص حقیقی نیز میتوانند برند را به نام خود به ثبت برسانند. علاوه بر این قوانینی وجود دارد که با ارائه مدارک لازم میتوانید منابع مورد نیاز یا وام و تسهیلات مختلف را برای توسعه و کسب موفقیت بیشتر کسب و کارتان پس از ثبت برند دریافت کنید. علاوه بر اینها، افراد حقیقی باید نام و نام خانوادگی، شماره ملی و تاریخ اظهارنامه خود را نیز وارد کنند.

جدید بدون اخذ هرگونه هزینه ای به نام موکل خواهد بود.

می بایست تمامی مدارک کسانی که حق امضا در شرکت دارند یا به عنوان مدیر استخدام شده اند نیز برای سازمان کشور مقصد خود بفرستید. نام مناسب باعث می شود مخاطب با شنیدن آن به یاد شما بیافتد. ۳- در صورت اقدام چنانچه به هر دلیلی برند درخواستی منجر به صدور اخطار رد گردید متعهد به اقدام به ثبت برند جدید بدون اخذ هرگونه هزینه ای به نام موکل خواهد بود. برای آگاهی از جزئیات این هزینهها میتوانید مطلب «هزینه ثبت برند در ثبتیار» را ملاحظه کنید. یکی از این حمایتها این است که وقتی برند خود را ثبت میکنید دیگران نمیتوانند از آن سوءاستفاده کنند. وقتی از ثبت برند تجاری در ایران صحبت میکنیم خوب است به تفاوت آن با نام و علامت تجاری نیز اشاره کنیم. نکتهای که شاید افراد را به اشتباه بیندازد این است که ثبت برند تجاری در شهرهای مختلف فرایند یا مدارک مختلفی نمیخواهد. علامت تجاری را میتوان همان نشان یا لوگو دانست و نام تجاری نیز میتواند نام شرکت شما باشد که به عنوان یک برند در مرکز مالکیت معنوی به ثبت میرسد. به این معنی که در مراحل ثبت یک شرکت نیز استعلام شرکت و اینکه قبلا به ثبت نرسیده باشد ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید