ثبت برند بین المللی – ثبت برند بین المللی چگونه انجام می شود؟

ثبت برند، تضمین می کند که مشتریان می توانند محصولات را از یکدیگر تشخیص دهند. در دنیای رقابتی امروز که کالاها از نظر فیزیکی تمایز چندانی با یکدیگر ندارند یک نام تجاری معتبر می تواند مزیت رقابتی چشمگیری ایجاد کند. شرکت ها را قادر می سارد محصولاتشان را از یکدیگر متمایز سازند. ثبت برند برای شرکت ها ارزش بیشتری پیدا کرده و حتی می توان گفت ثبت کردن برند به یکی از ضروری ترین کارها بعد از ثبت شرکت تبدیل شده است. شرکت دارای برند جهانی با درج علامت آن در نام تجاری اش موجب کسب اعتبار بین المللی برای خود می شود. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره جهت ثبت نام تجاری با ما تماس حاصل فرمایید. تیم مجرب ما در ثبت شرکت فکر برتر، همواره مشتاق خدمت رسانی به کسانی هستند که دغدغه این را دارند تا برند خود را در کوتاه ترین زمان به ثبت برسانند. یکی از مواردی که معمولا کمتر به آن توجه می کنیم، با شناخت تفاوت ها و کار کرد های نام تجاری و نشان تجاری، به همراه درک درست از ماهیت برند و حتی توجه به اینکه چه تمایزی قرار است با شرکت های دیگر ایجاد کند با کمک گرفتن از یک تیم پیشرفته می توانیم بهترین برند و لوگو را برای شرکتمان انتخاب کنیم.

اسم برند خاص

This post was done by GSA Content Generator Demoversion!

لوگو ابزار با ارزشی جهت شناخت سریع تر شرکت به حساب می آید.لوگو چهره و منظر هر برند است،یکی از عوامل مهم و گاهی مهم ترین ابزاری که در شکل گیری یک برند مهم به شمار می رود لوگو است، لوگو تایپ یا نشانه نوشته، اغلب نام خاصی برای یک شرکت، مجموعه یا کالا و گاهی تنها یک نوشته حتی فاقد معنی است که با طراحی خاص و متفاوت ارائه نشده تا به اذهان بنشیند. در واقع، اگر فعالیت های اقتصادی از طریق حمایت حق اولویت ناشی از علامت تجاری یا مارک تولید، تضمین نگردد صاحبان حرف و صنایع برای رشد و ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات، انگیزه ای پیدا نخواهند کرد، بلکه منحصراً در فکر سودجویی بیشتر خواهند بود و برای رسیدن به سود بیشتر از کیفیت تولید یا ارائه خدمات، در حد امکان خواهند کاست. با توجه به اینکه امتیازهای مربوط به کیفیت محصول از رهگذر علامت و نام محصول قابل ثبت و ضبط می باشد و در نهایت شهرت علامت ( مارک ) تجاری که اصطلاحاَ برند نامیده می شود موجب کسب اعتبار مادی و معنوی برای تولیدات شرکت یا تجارتخانه می باشد ، از اینرو امروزه اسم و علامت تجاری از اهمیت خاصی برخوردار گشته و تجار حساسیت زیادی نسبت به حفاظت و صیانت از آن نشان می دهند.

مراحل ثبت برند

بطور کلی علامت تجاری برای شناساندن جنس از لحاظ کیفیت آنست و به عبارت دیگر وسیله ای ایست که در مقابل رقابت تجاری ، تجار با توسل به آن ، نوع جنس و متاع خود را به خریدار عرضه داشته و در حقیقت ضمانت مرغوبیت جنس را می نمایند و بالاخره علامت تجاری نشانه ایست که به کمک آن خریدار، سازنده جنس و کمیت و کیفیت کالا را درک می کند وبه این وسیله همواره همان کالایی را می خرد که علامت مورد نظر را دارد. حق استعمال انحصاری علامت تجاری فقط برای کسی شناخته خواهد شد که علامت خود را به ثبت رسانیده باشد.به این معنی که اشخاصی که علامت خود را به ثبت نرسانند نمی توانند از استفاده اشخاص دیگر از آن علامت جلوگیری کنند و به این جهت کلیه تجار و موسسات تجاری، برای حفظ علامت خود از تقلید و تقلب ، علایم خود را به ثبت می رسانند. This article was written with the help of GSA Content Generator DEMO!

لوگو یک عنوان به اشکال و صورتهای مختلف گرافیکی است که طراحی این اشکال بستگی به سلیقه و خلاقیت طراحان گرافیک دارد.برخی طراحان برخی از طراحان یک عنوان رو به یک شکل گرافیکی و با استفاده از خلاقیت خود به صورت خاصی طراحی و خلق میکنند و این نوع لوگو به ظاهر فقط بیانگر یک عنوان است و نکته قابل توجه این طرح شکل گرافیکی بودن عنوان مورد نظر برخی دیگر از طراحان گرافیک عنوانی را به شکلی معنا دار طراحی می کنند که هر کس آن را نگاه کند به راحتی متوجه می شود که این لوگو مربوط به چه عنوان، شرکتی می باشد. در انتخاب نام تجاری حتما به این نکته باید توجه داشته باشید که نام شرکت باید ایجاد اشتیاق کند ، نوآوری داشته باشد و از خلاقیت موسس و مدیران شرکت خبر دهد. نکته دیگری که در طرح دعوای نقض قابل ذکر است این می باشد که مالک طرح می تواند علاوه بر اینکه علیه ناقض اصلی طرح دعوا می کند علیه کسانی که به طور غیر مستقیم اقدا به نقض حقوق وی نمودند و همچنین علیه معاونان جرم هم طرح دعوا نماید. برند باید به طور رسمی به ثبت برسد و برندی قابلیت به ثبت رسیدن را دارد، که نوین بوده و قبلاً توسط شخص و یا شرکتی به ثبت نرسیده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید