ثبت برند – |ثبت شرکت ملاصدرا ۴۲۰۵۶-۰۲۱

آیا برای کاهش طبقه برند باید هزینهای پرداخت کنم؟ خیر، کاهش طبقه برند مستلزم پرداخت هزینه نیست. مهمترین طبقات ثبت برند در ایران کدامها هستند؟ هزینه کاهش طبقات برند چقدر است؟ حداقل هزینه افزایش طبقات برند برای افراد حقیقی در سال ۱۳۹۹ دو میلیون و چهارصد هزار تومان (۲۴٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال) است. هزینه کاهش طبقات برند در سال ۱۳۹۹ که فقط شامل آگهی آن در روزنامه رسمی است مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان (۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال) است. آیا تغییر طبقات برند نیاز به انتشار آگهی در روزنامه رسمی دارد؟ اظهار نامه شما با شرایط و ضوابط قانونی کشور و تجارت سنجیده خواهد شد و در صورتیکه مشکلاتی برای ان وجود داشته باشد از طریق ابلاغیه رفع نقص به شما اطلاع رسانی خواهند شد و در غیر اینصورت چنانچه اظهارنامه شما مورد توافق باشد و ایرادی برای ثبت نباشد اجازه انتشار اگهی ثبت برند در روزنامه رسمی و یک روزنامه کثیر الانتشار داده می شود. البته تقلیل طبقه کالا یا خدمات باید در روزنامه رسمی آگهی شود که هزینه آن بر عهده مالک برند است. این طبقه مربوط به طبقات بینالمللی علائم تجاری است و با اینکه در طبقۀ سی و سوم لیست طبقات کالا در ایران آمده، ثبت آنها در داخل کشور امکانپذیر نیست.

انتخاب نام برند

جهت ثبت علامت تجاری بصورت بینالمللی، بایستی در ابتدا برند در کشور مبداء به ثبت برسد و سپس با دردست داشتن مدارک مربوطه ازجمله کارت بازرگانی و تعهدات سیستم مادرید آن را به ثبت بین المللی نیز برسانید. در انتخاب نام برند باید به این نکته توجه داشت که نام انتخابی ما قبلاَ به ثبت رسیده است یا خیر ؟ نام برند باید بتواند توجه مصرف کننده را به خود جلب کند و بر روی مخاطب نگرش مثبت ایجاد کند. امروزه، با وجود فضای رقابتی که بین اشخاص و صنعت های مختلف است ، داشتن یک برند موفق و نمونه بیش از هر چیزی مورد توجه کارفرمایان است. قابل ذکر است ، برند حقیقی و حقوقی از لحاظ اعتبار با هم برابرند و تفاوتی ندارند. با این حال، برخی طبقات کالا و خدمات قابل ثبت در ایران نیستند. همچنین باید مشخص شود علامت مورد تقاضا برای چه کالا یا کالاهایی مثلاَ رب گوجه فرنگی ، حبوبات یا صابون استفاده خواهد شد. بله. با پرداخت هزینههای مربوط به هر طبقه میتوانید کالاها و خدماتتان را تحت یک برند مشخص به ثبت برسانید. برای ثبت کردن برند تجاری در ابتدا باید بدانیم که طبقه بندی کالایمان در کدام طبقه از تقسیم بندی اداره علامت جای می گیرد.

اگر مشکل خاصی در پروسه تأیید برند شما پیش نیاید، نسخه نهایی برای شما فرستاده میشود تا آن را امضا کنید. باید به طور دقیق مشخص کنید که محصول یا خدمت شما در کدام یک از این طبقهها میگنجد. متقاضی ساکن هر کجا که باشد، چه تهران چه شهرستان و چه خارج از کشور، باید در اظهارنامه محلی را در تهران مشخص کند تا تمام ابلاغیه ها و نامه ها به آن ها ارسال شود. نامه مربوط به درخواست ثبت جهانی برند، خطاب به سازمان برند های تجاری. در بخش سمت چپ به قسمت مرکز مالکیت معنوی رجوع کنید.بعد از آن در قسمت خدمات الکترونیک به بخش اداره ثبت علائم تجاری رفته و از قسمت اظهار نامه ی الکترونیکی به قسمت اول ثبت اظهارنامه ی علامت مراجعه نمایید. بله. هر گونه تغییر در طبقهبندی علائم تجاری باید در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران آگهی شود. مسئول اداره پس از وصول تقاضا و روزنامه رسمی دستور ضمیمه شدن به پرونده را صادر و به کارشناس مربوطه ارجاع مینماید . ۲٫ رنگ روغن، جلا، لاک، مواد ضد زنگ زدگی و جلوگیری کننده از فاسد شدن چوب، مواد رنگی و مواد تثبیت رنگ.

به زبان خیلی خیلی ساده اگر بخواهیم موضوع شخص حقیقی یا شخص حقوقی را توضیح دهیم ، شخص حقیقی ، همان شخص طبیعی یا همان انسان است , هر فردی که زنده متولد میشود دارای یک شخصیت حقیقی میشود و با فوت این شخصیت به پایان میرسد و دارای یک سری خصوصیات مختص خودش است که پس از متولد شدن آن فرد با آن مشخصات شناخته میشود مانند : نام , نام خانوادگی , تاریخ تولد ,کد ملی , شماره شناسنامه و … تمام مراحل ثبت و پیگیری به وسیله همین سایت انجام می شود. عمده مراحل ثبت برند پوشاک از طریق سامانه مرکز مالکیت معنوی انجام میشود. طبقات برند در ایران چهل و پنج بند را شامل میشود. طبقه ۳۳ ثبت برند شامل چه خدمات و کالاهایی میشود؟ آیا میتوان محصولات و خدمات چند طبقه مختلف برند را تحت نام یک برند ثبت نمود؟ اشخاص حقوقی نیز برای هر طبقه اضافه باید مبلغ سه میلیون و پانصد هزار تومان (۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال) پرداخت کنند. Data was created by GSA Content Generator Demoversion!

دیدگاهتان را بنویسید