ثبت برند – سامانه ثبت شرکتها – مدارک و مراحل ثبت برند در سال ۹۹

از دلایلی که باعث شده کشور ترکیه از پیشرفت اقتصادی خوبی برخوردار شود و اکثر شرکتها و برندهای مختلف دنیا این کشور را برای ثبت شرکت و برند تجاری خود انتخاب کنند می توان به این موضوع اشاره کرد که این کشور سه بازار بزرگ جهانی آسیا، اروپا و خاورمیانه را به یکدیگر متصل کرده است و راه اتصال مطمئن و خوبی برای بازرگانان و تجار بین المللی و شرکت های بزرگ دنیا است. امروزه با توجه به گسترش فعالیت های تجاری و برندینگ و ایجاد رقابت در بین صاحبان حرف در موضوع فعالیت های مختلف تولیدی ،خدماتی و اقتصادی لزوم ثبت برند معتبر در بین رقیبان تجاری از اهمیت خاصی برخوردار است. در این میان نیز فعالیت های تجاری بسیار گسترده تر از قبل انجام می شود به شکلی که نه تنها خرید و فروش ، تولیدات ، واردات و صادرات و خدمات فنی و مهندسی از مدل سنتی به سمت سنتی در حوزه ی تجارت راه پیدا کرده و بدین ترتیب در عرصه های جدید فعالیت تجاری در حوزه های هنری و ورزشی نیز رشد چشمگیری داشته است. تصور کنید این شرکت خدمات و تولیدات نامرغوب خود را در بازار عرضه کند. توجه داشته باشید باید تصویر برند یا لوگو را نیز در سایت بارگذاری کنید.

انتخاب اسم برند

Post was generated with the help of GSA Content Generator DEMO!

شما میتوانید خلاق باشید و از ترکیب چند حرف و یا چند اسم از نام های پیشنهادی، اسم کافی شاپ خود را انتخاب کنید. نیزتجربه ها و کسب و کار موفقی داشتهاند اما برندی را ثبت ننمودهاند، در این خصوص باید بیان نمود که با این عمل، شما امکان فعالیت و حضور رقبایتان را آسان کردهاید و باید هر لحظه منتظر سواستفاده رقبایتان باشید. مناسب با فعالیت شرکت باشد و مزایای محصول را توصیف کند، توجه مصرف کننده را به خود جلب کند و برروی مخاطب نگرش مثبت ایجاد کند.در واقع یک برند موفق، برندی گیرا است که بتوان به سهولت آن را تلفظ کرد و تبلیغ نمود. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، داشتن برند و برندسازی در افزایش فروش بیشتر، جلب مشتریان، پرآوازه کردن محصولات و خدمات بسیار موثر است. ✅ فروش واحدهای ویژه و لاکچری در تمام مناطق استانبول . بالا بردن قدرت نام و نشان تجاری جهت متمایز ساختن، به طور تاثیر گذاری می تواند مزایایی نظیر افزایش قصد خرید، هزینه ها ی کمتر، افزایش فروش، اولویت بندی های قیمت و وفاداری و احساس رضایت مشتری در محصولات و خدمات را ایجاد نماید. سپس باید اقدام به واریز هزینه مربوطه نمایید که پس از سپری شدن حدوداً یک هفته، روزنامه چاپ و به آدرس شما ارسال می شود.

ثبت علامت تجاری

Article was generated by GSA Content Generator Demoversion.

مدارک ثبت برند

نام و نشان تجاری، نام یا نمادی متمایز (مانند لوگو، برند، علامت تجاری یا طرح زمینه) برای شناسایی کالاها یا خدمات از یک فروشنده یا یک گروه از فروشندگان است که برای متمایز نمودن کالاها از کالاهای رقبا به کار بسته می شود. در رابطه با هزینه های مربوط به ثبت برند نیز مفصلاَ در مطالب پیشین توضیح دادیم.علاوه بر آن شما همواره می توانید در صورت وجود هرگونه ابهامی سوالات خود را با ما در میان بگذارید.ثبت شرکت فکر برتر آماده ی پاسخگویی به کلیه ی سوالات شما در زمینه های حقوقی و ثبتی نظیر ثبت برند می باشد. برای این منظور می بایست کلیه ی مدارک لازم قانونی فراهم باشد و با رعایت کامل مقررات ،مراحل قانونی ثبت آن طی شده باشد. بعد از ورود به سایت اداره ثبت برند باید طرح برند طراحی شده و نیز تمامی مدارک هویتی برند و متقاضیان ثبت برند مورد نظر را در موارد و فرم های درخواستی اداره ثبت علائم تجاری بارگزاری کرده تا پس از بررسی های اداره ثبت تایید و یا رد آن برای متقاضیان ارسال گردد. بررسی اظهارنامه صرفاً بر اساس اولویت زمان ثبت آن ها در سامانه می باشد و حضور متقاضیان محترم در اداره تاثیری در فرآیند انجام کار ندارد.پس از تکمیل فرم مربوطه توسط متقاضی در سامانه، اداره ی مالکیت صنعتی، اظهارنامه را از لحاظ انطباق با شرایط و مقررات مندرج در این قانون بررسی می کند و در صورتی که علامت را قابل ثبت بداند، اجازه ی انتشار آگهی مربوط به آن را صادر می کند و چنانچه در مدارک ارسالی و یا تنظیم محتوای اظهارنامه نقصی وجود داشته باشد ابلاغیه ی رفع نقص می فرستد و اگر در عنوان و یا تصویر علامت، الزامات قانونی رعایت نشده باشد یا اینکه پس از بررسی مشابه و یا عین علامت درخواستی برای کالاهای مورد نظر شما، قبلاً به نام شخص دیگری ثبت شده باشد ابلاغیه ی رد اظهارنامه صادر می شود.

وقتی به عنوان کاربر حساب Mi در تارنماهای Xiaomi وارد میشوید، به خصوص روی رایانه فرد دیگر یا در پایانههای اینترنتی عمومی، همواره باید در پایان نشست خود از حسابتان خارج شوید. موسسه حقوقی ، ثبتی خوارزمی به عنوان پیشــرو ترین و تخصصی ترین موسسه ثبتی ، افتخار دارد که در طول سالها فعالیت خود به ۱۵ هزار شخص و شرکت، خدمات خود را به شکل متفاوتی ارائه داده است. پس شما اگر روی الگوهای قید شده در مقالات تخصصی قبلی و تعدادی از مقالات که در این مقاله به آن اشاره مینماییم تسلط پیدا کنید کار شما شدت جلو می افتد. چنانچه گام اول طی شود و پس از گذشت مدت زمان قانونی برای ثبت اعتراضات احتمالی از سوی افراد حقیقی و یا حقوقی در خصوص درخواست برند شما (۳۰ روز)، اعتراضی وجود نداشته باشد و یا اینکه موارد اعتراضات برطرف گردد، همانطور که پیشتر نیز اشاره گردید، پیغامی مبنی بر بلامانع بودن درخواست ثبت برند دریافت خواهید نمود.

دیدگاهتان را بنویسید