ثبت تغییرات شرکت فوری و تخصصی️【ارزان ترین تغییرات 】

مواردی مثل حوزه ای که شرکت در آن فعالیت دارد یا کم و زیاد شدن سرمایه هم از تغییرات مهم در شرکت به شمار می آید. با ثبت شرکت و ثبت برند، به کسب و کار خود اعتبار می‌بخشید، فعالیت خود را در چتر قانون جلو می‌برید، از تسهیلات مالی استفاده می‌نمایید و به کسب و کار خود گسترش می‌دهید. به طور کلی به نوشته‌ای که در آن همه تصمیمات، اقدامات و مذاکرات انجام شده در جلسه‌های رسمی هیات مدیره و مجامع عمومی ذکر می‌شود، صورت‌جلسه گفته می‌شود. در صورت‌جلسه همه موارد مطرح شده در جلسه به همراه تاریخ، محل تشکیل و اعضای حاضر و غایب در جلسه نوشته می‌شود. هرگاه شرکت تصمیم بگیرد در برخی مواد اساسنامه تغییر ایجاد کند اقدام به اصلاح مواد اساسنامه می نماید ، هرگونه تغییر یا اصلاح در اساسنامه باید با موافقت شرکا و هیئت مدیره صورت پذیرد . به طور معمول زمان لازم برای ثبت تغییرات شرکت از four روز الی ۱۵ روز کاری متغییر است.

به طور مثال چنانچه قصد تمدید دوران مدیریت شرکت را دارید باید نوع صورتجلسه را با عنوان مجمع عمومی عادی ثبت کنید. در متن بالا اسم مجمع عمومی عادی را آوردیم اما در این جا می خواهیم تعریف کلی در خصوص این مجمع بیان کنیم و این که برگزار شدن آن چه تاثیری بر روی روند تغییرات شرکت دارد. در واقع بسیاری از شرکت های ثبت می توانند در این باره به متقاضی کمک کنند. شرکت الی ثبت نیز جزو شرکت های با سابقه در حوزه ثبت تغییرات است و اطلاعات جامعی را در این باره در سایت خود به آدرس elisabt.ir انتشار داده است.

برخی از موارد ثبت تغییرات شرکت :

اعضا هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص حداقل three نفر بوده که مدت مدیریت آنها دو سال و البته قابل تمدید می باشد. با وجود اختیاری که برای مجمع عمومی در نظر گرفته شده است تا بتواند اعضای هیئت مدیره را عزل کند، اگر عزل بدون مورد و باعث ضرر اعضای هیئت مدیره شود از این جهت می توانند مطالبه خسارت کنند در غیر این صورت به هیئت مدیره عزل شده خسارتی تعلق نمی گیرد. فرمی وجود دارد که به منظور ثبت تغییرات شرکت ها و موسسات غیر تجاری ابتدا باید آن را تکمیل کنیدو تکمیل این فرم را با مراجعه به وب سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امکان پذیر است.

  • ح- انحلال شرکت، حتی در مواردی که انحلال به واسطه ی انقضای مدت شرکت صورت گیرد.
  • اختیارات مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده را به طور مجزا در ذیل مورد بررسی قرار داده ایم.
  • برای ثبت تغییرات شرکت در اصفهان و تنظیم صورتجلسه ثبت تغییرات، نیاز به کارشناسان و یا مشاوران حقوقی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.
  • اما شرکت های مسئولیت محدود می توانند با تشکیل جلسه ای با حضور شرکا درباره تغییر تابعیت شرکت تصمیم گیری کنند.

مسئولین پس از بررسی مدارک و درخواست ثبت تغییرات شرکت در صورت عدم وجود مشکل قانونی، نام انتخابی شما را تایید می کنند. در این مجمع افرادی می توانند شرکت کنند که بیش از مشخصی سهام داشته باشند. در این جلسات به بررسی مسائلی مانند تغییر در سرمایه شرکت اعم از کاهش یا افزایش آن، تغییر در اساسنامه و نیز انحلال شرکت پرداخته می شود. لازم به ذکر است منظور از تغییرات اساسنامه تغییر در مواد آن من جمله تغییر نام ، تغییر موضوع یا الحاق به موضوع ، تغییر آدرس و تعداد اعضاء هیئت مدیره و … را شامل می شود . پس از طی این مراحل و تأیید نام جدید به وسیله ی مسؤل تعیین نام انجام میشود و بدین صورت ثبت تغییرات شرکت تکمیل می شود. نقل و انتقال سهام ،در صورتی که اساسنامه بر عهده مجمع عمومی فوق العاده باشد.

مزایای ثبت شرکت با مسئولیت محدود

پیگیری صورتجلسه تغییرات شرکت توسط سامانه ثبت انجام می شود. در واقع بعد از اقدام برای ثبت تغییرات شرکت، متقاضی نیاز به پیگیری مراحل انجام شده دارد. برای این کار شماره ای که سایت برای پیگیری به او داده را وارد می کند و پیشرفت پرونده خود را مشاهده می کند. بعضی مواقع شهرت و اسم شرکت می تواند باعث شود مردم به کالاهای ارائه شده توسط آن شرکت علاقه بیشتری نشان دهند. بنابراین تاجر باید اسمی تعیین کند که به بهترین نحو شرکت و محصولات آن را معرفی کند و در عین حال مطابق قوانین باشد تا در زمان ثبت تغییرات شرکت مشکلی ایجاد نشود. شرکت هایی که موضوع فعالیت آنها نیاز به مجوز داشته اند بایستی تغییرات شرکت خود را به تایید پایگاه اطلاع رسانی مجوزهای کسب و کار رسانده و سپس ثبت تغییرات شرکت خود را همراه با اصل مدارک و مجوز به اداره ثبت شرکتها ارسال نمایند.

تغییرات شرکت

کافی است جلسه ای با هیئت مدیره تشکیل شود و تصمیمات لازم جهت افزایش یا کاهش مدیران اتخاذ شود. تشکیل جلسه مجمع عمومی فوق العاده و تنظیم صورت جلسه که به امضای هیات رئیسه و خریدار و فرشنده سهام رسیده باشد. هر زمان اختیار تغییر محل شرکت در اساسنامه ی آن به هیأت مدیره داده شد، صورتجلسه ای در رابطه با ثبت تغییر محل توسط هیئت مدیره تنظیم میشود. درصورتی که تغییر تغییرات محل از شهرستانی به شهرستانی دیگر صورت گیرد، پروندۀ شرکت مربوطه با درخواست هیأت مدیره با تنظیم و تصویب صورتجلسه به شهرستان مربوطه ارسال می شود. اداره ثبت شرکت ها با دریافت اطلاعات و مدارک مربوط به پرداخت هزینه های پرداختی از سوی متقاضی ثبت تغییرات در دو نسخه تاییدیه نهایی را در پرونده الکترونیکی شخص حقوقی درج می کنند و تحویل به متقاضی خواهند داد.

general