ثبت شرکت,ثبت نارین,ثبت شرکت در تهران,رتبه بندی شرکت,ثبت تغییرات شرکت

اگر قصد فعالیت تجاری قانونی در ایران دارید، باید شرکتی در راستای فعالیت‌های خود به ثبت برسانید. به گزارش برنا، شرکت سهامی خاص بین چند شریک تجاری برای فعالیت‌های اقتصادی سامانه ثبت شرکت و امور بازرگانی تشکیل می‌شود. مراحل ثبت شرکت سهامی خاص در ایران ساده‌تر از دیگر انواع کمپانی‌ها است. سرمایه مورد نیاز و تشریفات قانونی تاسیس آن نیز بسیار کمتر است.

  • در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری ارکان اداره کننده در دایره های مختلف ثبت مانند دایره شرکت سهامی خاص یا دایره شرکت های با مسئولیت محدود تقسیم بندی می شود و هر یک از دوایر مسئول بررسی ثبت و تغییرات همان نوع شخصیت حقوقی می باشند.
  • در هر مرحله شما می‌توانید از طریق لینک زیر به کارشناسان مجرب ذهن خلاق متصل شوید تا از تمام جزئیات مراحل ثبت شرکت مطلع شوید.
  • در نتیجه، تمام مراحل ثبت شرکت سهامی خاص را می‌توان به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری به انجام رساند.
  • آیا از شرایطی که برای تاسیس شرکت تعاونی لازم است اطلاع دارید؟ آیا شرکت تعاونی به مجوز نیاز دارد یا خیر؟ برای آگاهی از چگونگی تاسیس شرکت تعاونی با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
  • ثبت یک شرکت قوانین خاص خود را دارد که هر کسی از آن ها آگاهی نداشته و قادر به انجام این کار نیست.
  • در این سامانه انجام کلیه امور ثبت شرکت برای تمامی افراد امکان‌پذیر می‌باشد.

اما برخلاف آنها به منظور بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی اعضا تشکیل می گردد. آیا از شرایطی که برای تاسیس شرکت تعاونی لازم است اطلاع دارید؟ آیا شرکت تعاونی به مجوز نیاز دارد یا خیر؟ برای آگاهی از چگونگی تاسیس شرکت تعاونی با ما در ادامه مطلب همراه باشید. هر آنچه باید از ثبت شرکت سهامی خاص بدانیم؛ مراحل، هزینه وشرایطشرکت سهامی خاص از شرکت‌های بازرگانی پرطرفدار بوده در این مقاله به نحوه ثبت آن، مراحل و مدارک مورد نیاز و همچنین میزان هزینه لازم برای ثبت آن می‌پردازیم. برای ورود اطلاعات صورتجلسه ی تغییرات شرکت ،اول باید اطلاعات شرکت را کامل نمایید. برای هر شرکتی پیش می آید که پس از ثبت و آغاز به فعالیت بخواهید تغییراتی را در شرکت اعمال کند. این تغییرات می تواند شامل کاهش و یا افزایش سرمایه، تغییر نام شرکت، تغییر محل و آدرس شرکت، تغییر شرکا و یا ورود یا خروج شریکی از شرکت، تغییر حق امضا و سمت اعضای هیئت مدیره، تغییر بازرسین و یا در برخی موارد انحلال شرکت باشد.

ثبت تأسیس در سامانه ثبت شرکتها

موسسه حقوقی تهران ثبت از معدود موسسات ثبت شرکت می باشد که در آن مشاوره و انجام امور تماما توسط مشاوران با تحصیلات حقوقی و وکلای زبده و متخصص در امور مختلف ثبتی مانند ثبت برند و ثبت شرکت و … انجام می گیرد. شرکت نامه ها و اساسنامه ها ،فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در صورت نیاز اساسنامه های مرتبط با شرکت خود را وارد کنید . در این بخش نیاز به کپی برابر اصل شده ی اساسنامه نیز مورد نیاز است ، که در این بخش باید آپلود (بارگزاری) شود .

ثبت شرکت دانش بنیان

در این صورت است که حق استفاده از آن برند فقط در اختیار شخص ثبت کننده آن خواهد بود. ثبت شرکت بازرگانی مسئولیت محدود مستلزم رعایت نکاتی خاص میباشد ؛ تعداد نفرات تشکیل دهنده شرکت بازرگانی مسئولیت حداقل باید دو نفر باشد، کمترین سرمایه اولیه برای ثبت این گونه از شرکتها یکصد هزار تومان می باشد و تعهد پرداخت برای کل سرمایه از ملزومات ثبت این گونه شرکتها می باشد . زمانی که برندی دارای ارزش مالی شود ، مواردی شامل آن میشود که به طور مثال می بایست انتخاب نام برند برای هر صنف و نوع فعالیت متفاوت است ، یا اینکه نام برند به صورت فارسی و یا انگلیسی ذکر شود باید با در نظر گرفتن مقررات قانونی شرکت انجام بگیرد. ثبت شرکت سهامی عام به شرکتی الحاق میشود که مقداری از سرمایه ی مالی آن از طریق فروش اوراق سهام شرکت در سازمان بورس به افراد عام تامین و سهام این گونه شرکت ها در سازمان بورس اوراق بهادار مبادله شود.

برای دریافت پکیج علامت تجاری لاتین می‌توانید از یکی از روش‌های زیر

در این مرحله باید اطلاعات شناسایی کلیه سهامداران و اعضای شرکت را وارد نمایید. پس از اخد نوبت در هر اداره ، شخص حقیقی تا زمان سررسید نوبت امکان اخذ نوبت جدید در آن ادراه را نخواهد داشت. کد اقتصادی همانند کد ملی، یک شناسه منحصر به فرد است و تمام اشخاصی که به تولید کالا و خدمات مشغولند (شرکت های ثبت شده و اشخاص حقیقی دارای پروانه کسب) موظف به دریافت آن هستند. جهت دریافت مشاوره تخصصی و رایگان برای تغییرات شرکت سریع و کم هزینه با قوانین سال ۱۴۰۰ با ما تماس بگیرید. گواهی نتقل و انتقال ( گرفتن مفاصا) از اداره دارایی در صورت تغییرات نقل و انتقال در شرکت سهامی. مراجعه ی یکی از شرکا یا وکیل شرکت به واحد تعیین نام اداره بعد از یک ماه.

anonymous