ثبت شرکت ، ثبت برند بصورت تخصصی ثبت کریم خان

بهتر است قدر وقت خودتان را بدانید و بر روی فعالیت های تخصصی تان تمرکز کنید. هم چنین شما می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان ما در ثبتینو بهره مند شوید. کارشناس مدارک مربوط به شما را به اداره مربوطه تحویل می دهد تا پرونده تشکیل شود. قبل یا بعد از نام شرکت باید حتما از عنوان ” سهامی خاص ” استفاده شود. پس در ادامه همراه ما باشید تا در این زمینه اطلاعات لازم را به دست آورید. سلام وقتتون بخیر، خیر برای ثبت شرکت مدرک تحصیلی مهم نیست ولی اگه بخواید برای شرکتتون رتبه بگیرید باید مدارک تحصیلی تون رو ارائه کنید.

  • حداقل تعداد مدیران برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود یک نفر است که باید از میان اعضا یا خارج از آنها انتخاب شود.
  • ما با برند یا همان ثبت علامت تجاری یا نشان تجاری شما کسب و کار شما را انحصاری برای شما خواهیم کرد.
  • همچنین در این صفحه اطلاعات روزنامه شرکت با انتخاب از فهرست «روزنامه شرکت » تعیین می شود.
  • بعضی از موضوعات فعالیت نیاز به مجوز از سازمان ها و ارگان های خاص دارد که در اینجا وجود یا عدم وجود مجوز مشخص می گردد.
  • نام شرکت، نوع فعالیت، آدرس شرکت مرکزی و شعبه ها با کد پستی هر کدام باید ذکر شود.

در انتها با کلیک بر روی کلید به صفحه بعد می رویم.در این مرحله به صورت خودکار یک شماره پیگیری ۱۹ رقمی دریافت می نمایید و اطلاعات وارد شده ذخیره می گردد. پس از این که پرونده شما در اداره ثبت شد و مورد تایید قرار گرفت، متقاضی می بایست هزینه های مربوط به این کار را پرداخت کند و فیش واریزی را برای اداره ثبت شرکت ها ارسال نماید. اگر تمام ۷ مرحله بالایی را به درستی انجام داده باشید و شماره ثبت شرکت فوری را دریافت کرده اید، اکنون به آخرین قدم برای ثبت شرکت خود رسیده اید.

لینک های مهم

در مقابل در مال یا اموال متعددی با طرف مقابل شریک شوند) و امتزاج اختیاری( منظور ترکیب کردن اموال متعدد طرفین با یکدیگر است به طوری که امکان تفکیک و جداسازی آن ممکن نباشد) شراکت در شرکت انجام پذیر خواهد بود. شما اطلاعات را تکمیل کرده‌اید، پذیرش اینترنتی و تاییدیه آن را نیز دریافت نموده‌اید، حالا صورت جلسات تنظیمی را با همه ضمایم مربوطه با پست سفارشی به آدرس ذکر شده ارسال کنید. می شود لطفا در مورد اینکه میزان مالیات یک شرکت چند درصد است و چگونه حساب می شود توضیح دهید. روند شکایت از آن های همانند شکایت ار دیگر کسب و کار ها می باشد. در کل وظیفه مدیرعامل بسیار مهم و بار مسئولیت دارد و اگر به شرکای خود اطمینان کامل ندارید هرگز این کار را انجام ندهید.

ثبت برند و هر آنچه باید بدانید

میزان سرمایه شخصیت حقوقی در زمان تاسیس حداقل سرمایه یکصد هزار تومان می باشد. جهت افتتاح حساب می بایست تمامی افرادی که صاحب امضاء مجاز می باشند در بانک مورد نظر حضور داشته باشند و همچنین روزنامه رسمی و آگهی ثبتی تاسیس شخصیت حقوقی همراه افراد صاحب امضاء باشد. ولی درصورت عدم همکاری هیئت مدیره می توان با درخواست کتبی از بازرسین (در صورت وجود) و یا با تشریفات خاص توسط شرکاء و یا سهامداران دعوت به برگزاری جلسه انجام گردد. سرمایه شخصیت حقوقی نقش تعیین کننده ای در زمان انحلال, اخذ وام, شرکت در مناقصات و مزایدات داشته باشد. توجه داشته باشید که عدم سوء پیشینه و اشخاصی که دارای شغل دولتی هستند و همچنین اشخاصی که مدیریت عاملی شخصیت حقوقی دیگری را بر عهده دارند می تواند در تاسیس شرکت مشکل ایجاد کند. وجود چند شرکت در یک شرکت واحد به عنوان شریک و یا سهامدار.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت ۰۰۰/ ۰۰۰/ ۱ ریال است. از جمله سایرموارد قابل توجه در فرم پیش رو، انتخاب نوع شرکت است که به دلیل اهمیت آن به طور مختصر، به توضیح آنها می پردازیم. سامانه ثبت شرکت در اقسام مختلفه شرکت ها، شرکتهای تجارتی مطابق ماده ۲۰قانون تجارت بر هفت قسم می باشند. در اسم شرکت تضامنی باید عبارت (شرکت تضامنی) و لااقل اسم یک نفر از شرکا ذکر شود.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها:

به سایت اداره کل ثبت شرکتها مراجعه و در سامانه () ثبت نام نمائید. فرم های موجود در سامانه را به دقت و با اطلاعات صحیح پر کنید. تعداد سهامداران نباید از سه نفر کمتر باشد و عنوان «شرکت سهامی خاص» باید قبل از نام شرکت یا بعد از آن بدون فاصله با نام شرکت، به طور روشن و خوانا قید شود. شزکت سهامی خاص ۳ شریک و میزان سرمایه حداقلی a hundred هزارتومان در این شرکتها مسئولیت داده شده به اعضا بستگی به میزان سهام اسمی هرشریک دارد. دو برگ تقاضانامه و دو برگ شرکت‌نامه رسمی که به صورت فرم چاپی از اداره ثبت شرکت‌ها اخذ شده است، تکمیل شود. سرمایه های نقدی و غیر نقدی شرکت به صورت مجزا باید مشخص شود.

این صفحه دارای دو قسمت «اختیارنامه شعبه» و «متن اختیارنامه شعبه» می باشد. همچنین میتوانید برای آگاهی از موارد ثبت تغییرات شرکت با سامانه ثبت شرکت در تماس باشید. موسسه حقوقی پارسه با سالها سابقه در زمینه اخذ رتبه و گرید با داشتن بیش از ۹۰۰۰ پرونده موفق رتبه بندی شرکت ها با وکلا و مشاوران متخصص یاری رسان بسیاری از شرکتهای پیمانکاری و مشاور می باشد. افتخار ماست که در مسیر رشد و پیشرفت شرکت شما، در کنارتان باشیم. پس از ثبت شرکت خود نیاز به مجوز برای موضوع فعالیت خود دارید. شرکت سهامی خاص (که بعد از مسئولیت محدود بیشترین متقاضی را دارد).

misc