ثبت علائم تجاری ، ثبت نام تجاری ، ثبت برند تجاری

ما برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما، همه گامهای عملی و دارای الزام قانونی را برمیداریم. به منظور جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، افشا یا سایر خطرات مشابه، همه رویههای فیزیکی، الکترونیک و مدیریتی دارای الزام قانونی را اتخاذ کردهایم تا اطلاعاتی که از شما روی گوشی موبایل و تارنماهای Xiaomi گردآوری میکنیم را حفاظت ثبت علامت کنیم. تجارت الکترونیک Xiaomi و بستر اینترنت اشیاء (IoT) خانه Mi برای سیستمهای مدیریت اطلاعات شخصی (PIMS) مجوز ISO/IEC 27701:2019 را به دست آورده است. ما هیچ اطلاعات شخصی را به سومشخصها نمیفروشیم. همچنین بررسی میکنیم که این سومشخصها با اجرای محدودیتهای قراردادی مناسب و در صورت لزوم، انجام حسابرسیها و ارزیابیها، استانداردهای امنیتی لازم را رعایت میکنند. به منظور ارزیابی عملکرد، تحلیل و سایر خدمات تجاری، ممکن است اطلاعات (غیرشخصی) را به صورت تجمیعشده با سومشخصها (مانند آگهیدهندگان در تارنماهای ما) نیز به اشتراک بگذاریم. همچنین اگر افشای اطلاعات برای امنیت ملی، اهداف پلیس یا سایر امور حائز اهمیت عمومی ضروری یا مناسب باشد، ممکن است اطلاعات مربوط به شما را افشا کنیم. This article was created by GSA Content Generator Demoversion!

مراحل ثبت برند

با تنظیم یک گذرواژه منحصر به فرد و عدم افشای گذرواژه ورود یا اطلاعات حساب با دیگران (مگر آن که چنین شخصی توسط شما به موقع مجاز شده باشد)، میتوانید از افشای گذرواژه در سایر تارنماها که ممکن است به امنیت حساب شما در Xiaomi آسیب برساند جلوگیری کنید. بسته به حوزه قضایی شما، ممکن است در مورد اطلاعات شخصی که به خاطر منافع عمومی، تحقیقات علمی، تاریخی یا اهداف آماری که در حال پردازش آن هستیم، یک استثنا وجود داشته باشد. Xiaomi برای اطمینان از اینکه خدماتدهندگان سومشخص از قوانین جاری حفظ حریم خصوصی در حوزه قضایی شما تبعیت میکنند، اهتمام مقتضی را میورزد و قراردادهایی با این شرکتها منعقد میسازد. ما در صورت رضایت یا درخواست شما، اطلاعات شخصیتان را در حوزه مورد رضایت/درخواستتان در اختیار سومشخصهایی که شما مشخص کردهاید قرار میدهیم. برندسازی تنها زمانی باید انجام شود که تمام مراحل کاری ما مشخص بوده و ۱۰۰ درصد مطمئن باشیم که آن را انجام میدهیم. این نام باید تنها مختص به یک محصول یا خدمات باشد و توسط دیگر افراد ثبت نشده باشد . Xiaomi بر این امر واقف است که نگرانیهای مربوط به حریم خصوصی از یک فرد به فرد دیگر متفاوت است. برند و نام تجاری همانند ویترینی است که هر چه زیباتر باشد جذب مشتری بیشتری به دنبال خواهد داشت.

ثبت علائم تجاری

هرچه نام برند و پیام شرکت شما عمیق تر باشد، شما فاصله ی بیشتری با رقبای خود خواهید یافت. حتی اگر شخصی با نام تجاری اویلا فعالیت کند؛ این عمل وی غیر قانونی بوده و میتواند از سمت مالکان شرکت اویلا مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد. ثبت برند جاری می تواند کالاهای تولیدی یا خدمات ارائه شده توسط یک شخص یا شرکت را ز کالاها یا خدمات سایر شرکت ها با اشخاص متمایز نماید. مالکیت معنوی از آثار این ایده یعنی کالاهای تولیدی حمایت می کند بطوریکه این کالاها و تجارت آن ها به صورت اختصاصی در اختیار صاحب برند خواهند بود. بسته به قوانین و مقررات مربوطه، شما صاحب حق دسترسی، اصلاح و حذف (و برخی حقوق دیگر) هر یک از اطلاعات شخصی خود نزد ما هستید (از این پس با عنوان «درخواست» به این مورد اشاره خواهد شد). ۱٫ داشتن یک برند به صاحب آن کمک می کند تا جلوی استفاده دیگران از کالای خود را بگیرید. بدین مفهوم که در آینده می توانید علامت تجاری خود را به فروش برسانید و با اشخاصی با توجه به اعتبار و ارزش آن از اسم آن در بیزینس خود استفاده کنند تا علامت تجاری خودشان معروف تر شود و می تواند درآمدی مطلوب برای شما نیز باشد.

برخی از این محصولات یا خدمات همچنان برند Xiaomi خواهند داشت، در حالیکه برخی دیگر ممکن است از برند خودشان استفاده کنند. میتوانید رضایتی که قبلاً برای هدفی مشخص به ما دادهاید را با ارسال درخواست پس بگیرید؛ این لغو رضایت میتواند شامل گردآوری، استفاده و/یا افشای اطلاعات شخصی شما در اختیار یا کنترل ما باشد. پس این بدان معنی است که فراتر از زبان خود یک فرصت نامگذاری هم وجود دارد، اکنون زمان جستجو کردن آن است. پس از تحقق هدف ما از گردآوری اطلاعات یا پس از اینکه درخواست شما برای حذف این اطلاعات را تأیید کنیم یا پس از خاتمه عملکرد محصول یا خدمات مربوطه از سوی ما، دیگر اطلاعات شخصیتان را نگهداری نمیکنیم و آنها را حذف یا ناشناس مینماییم. سیاست ها و رویههای امنیت اطلاعات ما با استناد به استانداردهای بینالمللی طراحی شدهاند و برای تأیید اثربخشی اقدامات امنیتی به طور مرتب زیر نظر بازرسان سومشخص قرار میگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید