ثبت علامت تجاری بین المللی WIPO – یاسا

هر گونه تغییرات درخواستی صاحب برند نیز باید کاملا به شکل قانونی و با پر کردن فرم های مربوطه انجام پذیرد. بی شک اکثر شما با واژه برند آشنایی دارید. بعد از فرآیند ثبت شرکت، قطعا به فکر ثبت برند یا علامت تجاری خود به صورت فوری میوفتید؛ تا هم از اسم شما سو استفاده نشود و هم با یک نشان بهتر شناخته شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با وکلای ما، با شماره تماس های موجود در صفحه اصلی و بخش تماس با ما، تماس حاصل نمایید. با مراجعه به صفحه مربوطه، میتوانید از خدمات مشاوره رایگان تلفنی متخصصین آگاه ثبت بهره مند شوید. حمایت و حفظ حقوق از برند این شرکتها دارای اهمیت ویژه ای است و با توجه به اینکه هر کشوری دارای قوانین و مقررات تجاری خود می باشد حمایت و پیشتیبانی از برند و علامت تجاری مستلزم ثبت برند در آن کشور است. ولی این ابزارها صرفاً میتوانند برای جلسات طوفان فکری مناسب باشند و از طرفی امکان دارد ترجمه آنها به فارسی خیلی جذاب نباشد. دومین شرط از شرایط ثبت علامت تجاری سریع، انتخاب نام مناسب برای برند شماست. برای انتخاب نام ایرانی برند و خلاقانه باید زمان زیادی را صرف کرده و با دانش بسیار نامی با آینده برای برند انتخاب کنید .

ثبت علامت تجاری

با توجه به نوع شخص اعم از حقیقی یا حقوقی در قسمت ثبت، بر روی گزینه “درخواست ثبت یک اظهارنامه جدید را دارم” کلیک نمایید و اطلاعات شخص حقیقی یا حقوقی را وارد کنید. اگر شخص مورد نظر در برند خود از حروف انگلیسی استفاده کرده باشد، شرط آن ارائه کپی کارت بازرگانی است؛ در غیر این صورت نیازی به تحویل آن نیست. از موارد مهم در روند ثبت برند فوری، شرایط آماده بودن مدارک ثبت علامت تجاری سریع است؛ با آماده نمودن مدارک مورد نیاز، میتوانید برند تان را به راحتی و خیلی سریع به ثبت برسانید. از آنجا که متقاضی خواستار ثبت برند در کشورهای عضو موافقنامه مادرید، کشورهای عضو پروتکل مرتبط با موافقنامه مادرید و یا هر دوی آنها است باید یکی از سه فرم MM1 ، MM2 و یا MM3 را تکمیل کند. از مزایای اصلی ثبت برند مادرید می توان به ساده، موثر و ارزان بودن آن اشاره کرد و با تقاضای بین المللی واحد و به یکی از زبان فرانسوی، انگلیسی و یا اسپانیایی هزینه های مورد نظر را به فرانک سوئیس پرداخت نمایید. ثبت برند در کردستان با توجه به اهمیت بالای موضوع و مراحل درست آن ، در این نوشته شما را کاملا با مدارک مورد نیاز، زمان، هزینه و پروسه ثبت برند در کردستان آشنا کرده ایم که در ادامه مشاهده می فرمایید.

برای رفع این مشکل تعدادی از کشورهای عضو کنوانسیون پاریس سیستمی را با نام سیستم مادرید برای حمایت و ثبت برند راه اندازی کرده اند و این وظیفه را سازمانی با نام سازمان ثبت جهانی برند وایپو (WIPO) به عهده دارد. به همین منظور جهت تسهیل روند ثبت بین المللی و تحصیل حقوق ناشی از آن تعدادی از کشورهای عضو کنوانسیون پاریس اتحادیه بین المللی را جهت حمایت از مالکیت صنعتی در راستای کنوانسیون مزبور تشکیل داده و درآن سیستم مادرید را بعنوان دستورالعمل ثبت بین المللی علائم تجارتی تصویب نمودند. شرایط ثبت برند فوری یکی از مسائل ثبتی است که توجه به آن پس از به رسمیت رسیدن شرکت (ثبت شرکت) در اولیت میباشد. اولین شرط ثبت برند فوری، قابلیت ثبت برند است که باید به بررسی آن بپردازید؛ استعلام ثبت برند آنلاین از خدماتی است که در آگاه ثبت به صورت رایگان با پرکردن فرم استعلام قابلیت ثبت برند، برای متقاضیان ثبت علامت تجاری فوری امکان پذیر میباشد. ثبت علامت تجاری از اصلی ترین شرایط حس ایجاد اعتماد در مشتریان شما میباشد. استعلام صحیح برند به شما کمک میکند تا در شرایط واقعی، میزان و درصد موفقیت ثبت شدن برند و علامت تجاری مورد نظرتان را تخمین بزنید.

Content has been created with the help of GSA Content Generator DEMO.

سلام، بهتره این مورد رو انجام ندید چون بعد ها به مشکل بر می خورید. و این عمل حضوری توسط وکلا صورت می گیرد. اولین برداشت را از شما در مخاطب بوجود می آورد. این مدارک شامل، کپی از صفحات شناسنامه، کارت ملی، کارت بازرگانی ،آگهی شرکت با ثبت آخرین تغییرات شرکت در روزنامه های رسمی کشور، پروانه فعالیت و جواز کسب و کار. علامت تجاری قابل نقل و انتقال است اما انتقال آن در مقابل شخص دوم زمانی معتبر است که مطابق مقررات این قانون به ثبت رسیده باشد . در ادامه این مطلب خواهید آموخت تا چه شرایطی برای ثبت علامت تجاری فوری لازم است تا رعایت گردد. این فرم کاملا رسمی است و ارزش قانونی دارد. ۲٫ اگر وکیل و نماینده رسمی متقاضی، کار ثبت علامت تجاری را انجام می دهد، باید مدارک نماینده قانونی نیز تهیه و ارائه گردد. ۲٫ کپی مدارک شناسایی اشخاص حقوقی (نماینده یا وکیل رسمی متقاضی). ۱٫ کپی مدارک شناسایی از صفحات شناسنامه، کارت ملی، کارت بازرگانی، پروانه فعالیت و مجوز کسب و کار یا جواز تاسیس مربوط به مؤسس یا مؤسسین حقیقی شرکت(صاحب اصلی شرکت که متقاضی ثبت برند می باشد). هزینه ثبت برند بین المللی بعد از تحویل اظهارنامه اداره مالکیت معنوی و بر اساس تعداد طبقات و کشورهای مورد نظر، مشخصات درج شده در تصدیق ثبت داخلی از قبیل تعداد طبقات، سیاه و سفید یا رنگی بودن علامت تجاری با مراجعه به آدرس اینترنتی مرجع مربوط به هر کشور و انتخاب درخواست مورد نظر قابل اجراست.

دیدگاهتان را بنویسید