راهنمای ثبت شرکت با مسئولیت محدود ۱۴۰۰【راهنمای ویدیویی】️️

پس از ثبت شرکت حتما باید یک شناسه و کد اقتصادی دریافت نمایید که با این امر شرکت ها مراحل تصمیم گیری تا انجام عملیات را با برنامه ریزی دقیقی انجام می دهند در نتیجه کلیه ی این عملیات تحت حمایت قانون انجام خواهد شد. ۷ـ شرایط احراز حدنصاب درمجامع عمومی درشرکت سهامی خاص سهل تر ودر شرکت در مسئولیت محدود با توجه به نوع شرکت مشکل تر می باشد . حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود محدودیتی ندارد. با این حال، عرفاً کمترین میزان سرمایه برای انجام این کار یک میلیون ریال است. اما آیا لزومی دارد که این قوانین و نام شرکت همواره ثابت باشد یا امکان تغییر آن وجود دارد؟؟ جواب این سوال این است که هر تغییری که در شرکت صورت می گیرد بایستی به صورت کامل و جامع ثبت شود.

  • اهمیت زیادی به وقت مشتری می دهیم و برایمان قابل احترام است, لذا در کمترین زمان ممکن امور ثبتی مشتریان را انجام می دهیم.
  • البته به این نکته نیز توجه داشته باشید معیار های زیادی در تعیین هزینه ثبت شرکت دخیل است مثلا اگر شرکت تان کوچک باشد، هزینه روزنامه رسمی یک قیمت است، اگر شرکت تان بزرگ باشد ، هزینه روزنامه رسمی گران تر خواهد شد.
  • هزینه ثبت شخصیت حقوقی در موسسه ثبتی ذهن ناب بنا به توافق می باشد و برای شهرستان ها با رقم کمتر از تهران صورت می پذیرد.
  • ثبت شرکت پشتوانه ایجاد قراردادهای رسمی است که این نوع قراردادها تحت ایراد اسناد غیر رسمی قرار نمی گیرند.

خیر شما در ابتدای کار و برای ثبت شرکت نیاز نیست که مستندات مکانی رو ارائه کنید و از هیچ ارگانی برای ثبت شرکت برای بازدید نمیان. اما در ادامه و شروع فعالیت برای اخذ کد های مالیاتی و بیمه ای باید یک مکان مجهز داشته باشید. دومین گام، انتخاب نام آنست؛ شما می بایست ۵ نام را به ترتیب اولویت مورد نظر خود ( بدون ذکر کلمه شرکت ) در فرم وارد کنید تا نهایتاً یکی از آن ها مورد تایید قرار گیرد. نام پیشنهادی می بایست خارجی نباشد ؛ سابقه ثبت نداشته باشد ؛ دارای معنا ومفهوم باشد و با فرهنگ انقلاب اسلامی مطابقت داشته باشد.

در این گام با کلیک بر روی “دریافت متن اساسنامه” فرمی برای شما ظاهر می شود که بر اساس اطلاعات وارد شده در قسمت های قبلی تکمیل شده است. در این مرحله شرکت های بامسئولیت محدود می بایست حداقل سرمایه مورد نظر خود و شرکت های سهامی باید تعداد سهم و ارزش اسمی آن را در این قسمت درج نمایند. اگر هنوز مکانی برای شرکت انتخاب نکرده‌اید, می‌ توانید نشانی منزل خود یا یکی از شرکاء یا سهامداران را در این بخش ثبت کنید.

گام دوم: اطلاعات عمومی شرکت

بدین صورت که پس از ثبت الکترونیکی اظهارنامه در سامانه اداره مالکیت معنوی، علامت شما توسط کارشناسان این اداره بررسی و در صورت نداشتن منع قانونی ( وجود تشابه , خلاف عفت عمومی یا نقص مدارک) تایید می گردد. مدت مدیریت مدیران در این نوع از شرکت به صورت سامانه ثبت شرکت نامحدود می باشد. و از سهم الشرکه ی نقدی و غیرنقدی افراد حقیقی و حقوقی به وجود می آید با این تفاوت که مالکیت سرمایه به شخصیت حقوقی شرکت انتقال نمی یابد و هر شخص به طور جداگانه مالک سرمایه ی خود می باشد و امور به صورت مشارکتی اداره میگردد.

گام انتخاب نام شرکت

تعداد شرکا در هیچ یک از شرکتهای سهامی نباید کمتر از سه نفر باشد. شرکت های سهامی دارای ارکانی اعم از هیئت مدیره و مدیرعامل، مجامع عمومی و فوق العاده و بازرسان می باشند. در شرکت های سهامی، مسئولیت شرکا یا سهامداران محدود به میزان سرمایه خواهد بود. در صورتی که پس از ورود اطلاعات در فرآیند ثبت شرکت با مشکل مواجه شدید، موضوع از طریق سامانه به اطلاع شما خواهد رسید.

مدارس از کانون های مهم مدیریت چالش اعتیاد

و شما میتوانید اعضای خانواده خود را در شرکت به عنوان سهام دار تعریف کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت شرکت در ترکیه با کارشناسان ما تماس بگیرید. ثبت شرکت در ترکیه از صفر تا صد هزینه ای حدود بین ۵ تا ۷ هزار لیر دارد. علی رغم تمام محدودیت های موجود، شرکت ترکیه هلپر با مذاکره رسمی با دو بانک معتبر ترکیه از جمله بانک زراعت و بانک QNB امکان افتتاح حساب شرکتی در این بانک ها را برای مشتریان فراهم کرده است. به دلیل تحریم های آمریکا و اخیرا قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF ثبت شرکت برای ایرانیان باید با دلایل و اساسنامه خاصی انجام شود. قانون تجارت در ظرف مدت یک ماه از تاریخثبت شرکت، باید خلاصهشرکتنامه و منضمات آن توسط ادارهثبتدر روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران و یکی از جراید کثیرالانتشار مرکز اصلیشرکتبه خرج خود شرکت منتشر شود.

other