راهنمای ثبت شرکت در لبنان

با توجه به نوع شخصیت حقوقی مورد درخواست تاسیس متقاضی, اوراق تاسیس توسط کارشناسان موسسه ثبتی ذهن ناب تنظیم می شود. اصولاً شخصیت حقوقی جهت انجام فعالیتی به تاسیس می رسد حال این زمان می تواند محدود به انجام پروژه ای خاص و یا به صورت نامحدود تعیین گردد. برای اضافه کردن زمینه‌های فعالیت شخصیت حقوقی ابتدا باید بر روی گزینه “افزودن موضوع فعالیت” کلیک کنید تا فرم مربوط به زمینه‌های فعالیت جهت وارد کردن اطلاعات باز شود.

  • شما با مشاوره با مشاوران موسسه ثبتی ذهن ناب می توانید به موارد جامع دست پیدا کنید که در آینده به مشکل برخورد نکنید.
  • مدارک ثبتی که توسط اعضاء رویت و امضاء گردید به اداره ثبت شرکتهاارسال می گردد.
  • هر شرکتی که شعبه مرکزی آن در کشور ما تاسیس شود جزو شرکت های داخلی محسوب می شود و باید برای ثبت قانونی شدن توسط دولت ایران درخواست دهد.
  • ممنون از توضیحات خوبتون، میشه بگید الان تایید نام ثبت شرکت چند روز زمان میبره و اینکه ما تا چند سیلاب حداقل می تونیم اسم براش شرکت انتخاب کنیم.
  • ممکن است از لحاظ خدمات تفاوتی وجود داشته باشد که برای شما به عنوان یک فرد غیر متخصص قابل شناسایی نباشد.

ایـن موضـوع سـبب نمـی شـود کـه شـما نتوانیـد اطلاعات خود را در سامانه ثبت شرکت ها تصحیح کنید. لازم به ذکر است که فرم نمونه اسناد ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها موجود است. برای تهیه فرم های نمونه می توان به اداره مذکور مراجعه کرد. توجه داشته باشید که تمام اوراق باید توسط موسسین شرکت امضا شود.

یک تیر و دو نشان ایران در سوآپ نفت با ونزوئلا

بیشتر متقاضیان تاسیس شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات در گرایش‌های گوناگون رشته‌های مهندسی آی‌تی یا مدیریت آی‌سی‌تی تحصیل کرده‌اند، گرچه هنگام ثبت شرکت نیازی به ارائه مدرک تحصیلی افراد نیست. ثبت شرکت در ترکیه به صورت لیمیتد هست ، بعد از پرداخت مالیات یک سال میتوانید به تمدید اقامت از طریق شرکت نیز اقدام کنید. برای دفتر یا خانه نیز بله، دپوزیت باید پرداخت کنید البته نه به اندازه ایران. برای هزینه ها نیز با شماره واتساپ ترکیه هلپر +۹۰۵۳۴۹۲۸۵۰۶۶ پیام بدید. البته متقاضی پس از اطمینان حاصل کردن از درستی و صحت مندرجات اظهارنامه به همراه مدارکی که اداره ثبت شرکت ها از شما درخواست می کند پست نمایید که البته در برخی موارد نیاز است که حضوراً به اداره مراجعه کنید .

قالیشویی در تهران

سامانه ثبت شرکت ها irsherkat.ssaa.irکه زیرمجموعه ای از سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد، سامانه ای است که امکانات گسترده ای را در رابطه با شرکت های تجاری برای کاربران خود فراهم کرده است. تاسیس شخصیت حقوقی، پلمپ دفاتر قانونی شرکت، پذیرش اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و امکان جست و جوی اطلاعات اشخاص حقوقی من جمله شرکت ها از امکانات مفید این سامانه می باشد. لازم به ذکر است که ثبت شرکت در سایت ثبت شرکت ها irsherkat.ssaa.ir از طریق قسمتثبت اینترنتی تاسیس شخصیت حقوقی، امکان پذیر می باشد. ما به مشتریان خود به صورت کامل از zero تا one hundred شرایط را در مشاوره رایگانی که داریم اعلام می کنیم. به طور مثال برای راه اندازی شرکتهایی با مسئولیت محدود باید حداقل ۲ نفر عضو داشته باشید و حداقل سرمایه a hundred هزار تومانی اعلام کنید. اما برای کمپانی های سهامی خاص باید حداقل ۵ نفر عضو داشته باشید با شرایط خاص خودش که در صفحه تخصصی این نوع شرکت به تفصیل توضیح داده ایم.

شرکت قراردادی است که اشخاص حقیقی حقوقی بین خود به امضا می رسانند تا در چهارچوب خاصی از قوانین تعریف شده ( اساسنامه ) عمل نمایند. این قرارداد ( شرکت ) می تواند شامل قوانین بین خود اعضا و همچنین نحوه تعامل با افراد و یا شرکت های دیگر سامانه ثبت شرکت باشد. برای اینکه لیست شرکت هایی که برای ثبت نیاز به دریافت مجوز دارد بسیار طولانی می باشد برای اینکه متوجه شوید آیا فعالیت مد نظر شما قبل از ثبت نیاز به دریافت مجوز از مراجع ذیصلاح را دارد یا خیر به این صفحه مراجعه نمایید.

general