راهنمای قدم به قدم ثبت شرکت

حداقل سرمایه های که برای ثبت شرکت محدود ۵ هزار لیر ترک است. در ترکیه ۷ نوع شرکت می توانید ثبت کنید که دو نوع شخصی و LIMITED از پرکاربردترین نوع آنها می باشد. ب) خارجی نباشد ج ) با فرهنگ اسلامی مطابقت داشته باشد د) سابقه ثبت نداشته باشد. مشاوران ما در موسسه کاج برای مشاوره و راهنمایی شما در زمینه مشخص نمودن موضوع فعالیت شرکت آماده ارائه خدمات هستند؛ کافی است با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.

  • درصورتی که تمایل دارید به صورت تلفنی از مشاوره رایگان ما برخوردار باشید می توانید باشماره های تماس زیر با ما ارتباط برقرار نمایید و یا فرم زیر را پر کنید و برای ما ارسال نمایید کارشناسان ما در موسسه ثبتی ذهن ناب با شما در اسرع وقت تماس خواهند گرفت.
  • برای درخواست ثبت انحلال شرکت باید کلیه اعضا صورت جلسه انحلال را امضا نمایند.و اگر یک نفر آن را امضا ننماید انحلال شرکت منتفی می شود.اما اگر یکی از شرکا خود در جلسه حضور نداشته باشد اما به یکی از اعضا وکالت تام داده باشد می توان شرکت را منحل نمود.
  • ۸- تصویر برابر با اصل مدارک احراز هویت کلیه شرکا و مدیران و هیئت نظارت ، در صورت داشتن هیئت نظارت ( در مواردی که تعداد شرکا بیش از ۱۲ نفر باشند ).
  • مدت زمان ثبت شرکت، یکی از فاکتورهای بسیار مهم در هنگام تشکیل و ثبت شرکت برای موسسین آن می باشد، به نحوی که گاهی موسسین حاضر هستند با پرداخت مبالغ کلان به موسسات ثبت شرکت، شرکت را در کوتاه ترین زمان ممکن به ثبت برسانند.

بعد از این مرحله باید کپی برابر اصل اساسنامه را هم وارد کنید. حالا به صفحه مدارک وارد میشوید، هر شرکتی نوع خاصی از مدارک را ارائه می کند ، پس شما باید با توجه به نوع شرکت و مدارکی که دارید ، مطالب را روشن و دقیق در جای مخصوص به خود وبه طور کامل تایپ کنید. دقت کنید در صورتی که تایپ ناقص باشد، مدارک عودت داده میشود.

اقدامات لازم جهت ثبت شرکت

در نوع شخص حقیقی نام فارسی، نام¬خانوادگی فارسی، نام پدر فارسی ، شماره شناسنامه، جنسیت، تاریخ تولد، شماره همراه و نشانی به عنوان فیلدهای اجباری هستند. و نام لاتین، نام خانوادگی لاتین، نام پدر لاتین، محل تولد، محل صدور نیز اختیاری است که اگر اطلاعات آن وجود داشت وارد می شود. «شماره ملی/شناسه ملی» فیلدی است که در مورد اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت است و اطلاعاتش متفاوت است. شماره ملی برای اشخاص حقیقی و شناسه ملی برای اشخاص حقوقی کاربرد دارد. فیلد «تابعیت» نشان دهنده این است که شخص شرکت ملیت ایرانی دارد یا غیر ایرانی. دو فیلد «اقرارنامه مدیریتی» و «اقرارنامه سوء پیشینه» نیز برای این است که مشخص کند شخص این دو مدرک را ارائه داده است یا خیر.

روش و مراحل ثبت شرکت با مسئولیت محدود

به عنوان مثال شما برای تغییر نام شرکت به یک صورتجلسه و برای تغییر سهام و یا ورود و خروج شرکاء به یک صورتجلسه دیگر نیاز دارید . شرکت هایی که در منطقه آزاد ترکیه هستند، معمولا کالایی را تولید می کنند. تمامی فعالیت های این نوع شرکت صنعتی محسوب می شود که سرمایه گذاران می توانند در مناطقی که به آن ها پیشنهاد شده است، زمین خریداری کنند. لازم به ذکر است دولت ترکیه برای کارمندانی که در این زمینه فعالیت می کنند، امتیازاتی از جمله معافیت مالیاتی و بیمه در نظر گرفته است. به حداقل دو عضو شریک که دارای اهداف مشخص و واحدی می باشند، شرکت گویند که در چهارچوب خاصی تشکیل می شود.

تمامی شرکت های تجاری موضوع ماده ۲۰ قانون تجارت برای این شروع فعالیت تجاری می بایست ابتدا به ثبت برسند . شرکت تجاری قالب مناسبی برای تجمیع سرمایه های خرد و تبدیل آن به سرمایه های بزرگ است. عمر طولانی و غیر وابسته به عمر اشخاص حقیقی زاییده آن، سهولت تنظیم روابط شرکا و معامله گران با شرکت از طریق واسط شخص حقوقی و سهولت بیشتر اداره سرمایه شرکت از جمله مشترکات همه انواع شرکت های تجاری است که بستر مناسبی برای فعالیت های بزرگ فراهم می کند. معذلک در میان خود انواع شرکت های تجاری نیز تفاوت های قابل توجهی وجود دارند که می بایست ویژگی های هر یک از آن ها را مورد مطالعه قرار داد. مثلاَ ظرفیت شرکت سهامی عام برای تجمیع سرمایه های کوچک و تشکیل سرمایه های بسیار بزرگ کاملاَ متمایز از دیگر انواع شرکت تجاری است.

هدف اصلی شرکت تعاونی را میتوان فراهم کردن شرایط برای کسانی که توانایی انجام کار داشته اما توان خرید وسایل را ندارند دانست. برای مطالعه مقاله انواع شرکتهای تجاری می توانید از این سامانه ثبت شرکت لینک استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تاریخچه و سوابق شرکت به قسمتدرباره مامراجعه کنید. برای سال دوم اقامت خودتون بهتر است ثبت شرکت کنید و شرکت لیمیتد ثبت کنید.

other