شرایط ثبت علامت تجاری|شرایط ثبت برند نشان تجاری|نیک۸۸۸۸۸۸۲۲

۶- فهرست کالاها و خدماتی که علامت برای تشخیص آن ها استفاده می شود، با اشاره به طبقه یا طبقات آن ها طبق طبقه بندی بین المللی . قبل از آموزش ثبت برند باید دانست که علامت تجاری یا برند وسیله ای است که بین کالا یا خدمات و مصرف کنندگان یا مشتریان، رابطه معنوی و مادی برقرار می کند و در واقع عامل جلب مشتریان و مصرف کنندگان کالا یا خدمات است. در واقع، اگر فعالیت های اقتصادی از طریق حمایت حق اولویت ناشی از علامت تجاری یا مارک تولید، تضمین نگردد صاحبان حرف و صنایع برای رشد و ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات، انگیزه ای پیدا نخواهند کرد، بلکه منحصراً در فکر سودجویی بیشتر خواهند بود و برای رسیدن به سود بیشتر از کیفیت تولید یا ارائه خدمات، در حد امکان خواهند کاست. • بینیازی از سرمایهگذاری بازاریابی بزرگ برای فهمیدهشدن. اما به عنوان صاحب یک کسب وکار کوچک، منابع و توان بازاریابی کافی را نداریم تا به بازار و مشتریان خود آموزش دهیم که کلمات مخفف ما به چه معنا و مفهومی می باشند. از مهم ترین مزایای ثبت برند برای شرکت ها می توان موارد زیر را ذکر نمود.

اسم برند خاص

با توجه به جدول طبقه بندی کالا،هرگاه برای نوعی کالای مشخص علامتی از طبقه ای خاص استفاده شود، شخص دیگری که پس از انتخاب علامت مذکور بخواهد برای کالای خود از نوع مشابه از طبقه مزبور و از همان علامت قبلی استفاده کند، با ممنوعیت استفاده و ثبت علامت مواجه خواهد شد. ۳٫ ارائه مدارکی که نشان دهنده نوع و زمینه فعالیت شما باشد. ثبت برند تجاری ( علامت ) به دو نوع حقیقی و حقوقی انجام می شود. ث. ا. ط. ع و ماده ۱۲۹ آئین نامه اجرایی آن ، مرجع ثبت ( اداره مالکیت صنعتی ) مکلف است ظرف مدت ۳۰ روز پس از ثبت علامت ، آگهی مربوط به ثبت علامت را جهت اطلاع عموم در روزنامه رسمی کشور منتشر نماید. مرجع ثبت مکلف است ظرف ۳۰ روز پس از ثبت علامت، آگهی حاوی کلیه مراتب مندرج در ماده ۱۲۸ این آییننامه را جهت اطلاع عموم منتشر نماید. پس از این بازه زمانی، حدود چهار هفته دیگر زمان میبرد تا گواهی ثبت برند لاتین صادر شود و با آگهی دوم در روزنامه رسمی این پروسه به پایان برسد. لازم به یادآوری است ، جهت استعلام نام برند درخواستی خود، می توانید با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل نمایید تا بتوانید با اطمینان خاطر نسبت به ثبت برند پبشنهادی خود اقدام نمایید.

مراحل ثبت برند

نظیر جواز و یا اعلامیه تاسیس و یا پروانه بهره برداری از صنایع مدارکی از این قبیل.در صورتی که سوال یا ابهامی در رابطه با مدارک مورد نیاز ثبت برند و علائم تجاری دارید می توانید به صورت رایگان با مشاوران ما در موسسه راه روشن در ارتباط باشید. درج مراتب فوق پس از تکمیل باید به امضاء مالک علامت یا نماینده قانونی وی و رئیس اداره ثبت علائم تجاری برسد. ۳٫ کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی مدیران و دارندگان حق امضاء شرکت و روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات ثبت شرکت (اشخاص حقوقی) و ارائه کپی برابراصل شناسنامه و کارت ملی (اشخاص حقیقی) و در صورت مراجعه وکیل رسمی ارائه وکالتنامه دادگستری . ۲٫ برای اشخاص حقوقی نیز کپی روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت ، کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء ، کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده کرده باشید) باید ارائه شود. Article has been created by GSA Content Generator Demoversion.

در دفتر ثبت برای هر علامت، دو صفحه اختصاص می یابد و هر تغییر و اصلاح و همچنین نقل و انتقالاتی که جزئاَ یا کلاَ نسبت به علامت صورت می گیرد ، در صفحات مزبور قید می گردد. بعضی از متخصصان در زمینه انتخاب نام تجاری بر این باورند، اینکه یک نام تجاری به راحتی تلفظ شود، یک استثنا به حساب میآید به خصوص وقتی که برای اولین بار درتبلیغات کاغذی یا آنلاین به نمایش درآید. برای موفقیت بیشتر باید ایده هایتان را به چالش بکشید. این داستان کابوس زندگی محمدعلی بوده است تا این که روزی تصمیم میگیرد که به این وضع خاتمه داده و نامش را به امیرهوشنگ تغییر میدهد. در ادامه با یوکن همراه باشید تا روشهای مختلفی را معرفی کنیم که در انتخاب نام برند کمکتان می کند. هنگامی که شما درخواست روزنامه اول را می دهید پس از یک ماه از چاپ آگهی علامت تجاری باید یک هزینهای را به عنوان حق الثبت در سایت پرداخت کنید. نام تجاری که معنای پنهان یا شخصی داشته باشد نمیتواند تداعی کننده چیزی در مورد برند شرکت شما باشد. ۴- تعیین اجزاء علامت با ذکر رنگ ، در صورتی که رنگ به عنوان صفت مشخصه و یا ویژگی علامت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید