مراحل ثبت شرکت از «الف» تا «ی»

سامانه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را از سال ninety three آغاز نموده است. ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد. امور اداری و برند سازی شرکت خود را از zero تا a hundred به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید. مهمترین مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد ثبت شرکت یکی از روشهای مناسب برای فعالیت تجاری، اقدام به ایجاد کسب و کار در مناطق آزاد تجاری است.

  • شرکت های تجاری، شرکت هایی هستند که دارای شخصیت حقوقی می باشند؛ به طوری که می توانند به صورت مستقل، کار و فعالیت تجاری خود را انجام دهند، بدون آنکه به شخصیت شرکای خود وابستگی داشته باشند.
  • ما قصد داریم به شما این آگاهی را بدهیم که اگر از مشاوره ثبتی معتبر در زمان راه اندازی شرکت خود کمک نگیرید، در ادامه حتما با مشکلاتی روبرو خواهید شد که قیمت آن ممکن است چندین برابر باشد.
  • تعهد سهام با نام و همچنین بی نام سهامداران و مبلغ اسمی سهام شرکت بایستی مشخص و در اظهارنامه قید شوند.
  • ولیت محدود، تضامنی، نسبی، مختلط سهامی، مختلط غیر سهامی و تعاونی.
  • شما در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال در زمینه ثبتی می‌توانید با مشاورین خبره ما در این زمینه تماس بگیرید تا گام به گام ثبت شرکت، شما همراه شما باشند و به انجام کارتان سرعت بدهند.

مدت فعالیت شرکت می تواند محدود و یا نامحدود باشد.در صورت محدود بودن باید حداکثر مدت فعالیت به ماه تعیین شود.چنانچه مدت فعالیت شرکت تعیین نشود،نامحدود به حساب می آید.در صورت اتمام مدت شرکت باید آن را تمدید کرد و چنانچه تمدید نشود،شرکت منحل می شود. می توان شرکت تعاونی را در قالب شرکت سهامی خاص نیز تشکیل داد. با وجود اینکه شرکت سامانه ثبت شرکت های تعاونی در قانون تجارت از شرکت های تجاری محسوب نمی شوند ولی فعالیت آن ها گامی به سوی بهبود وضعیت مادی و معیشتی اعضا می باشد. وقتی یک شرکت به ثبت می رسد کلیه قراردادهایی که بین شرکا شکل می گیرد، رسمی بوده و بعد ها هیچ یک از شرکا نمی توانند از وجود شرکت نامه و اساسنامه و دیگر تصمیماتی که ثبت شده است اظهار بی اطلاعی نمایند.

گام سوم: ثبت نام‌های درخواستی

جهت گسترش فعالیت موسسه همیشه تصمیمات مدیریت بر محوریت رضایتمندی مشتری (مشتری مداری) انجام می گیرد. تجربه و تخصص بالای مشاورین و کارشناسان ما در موسسه ثبتی ذهن ناب موجب ارئه کیفیت بالای خدمات شده است. اهمیت زیادی به وقت مشتری می دهیم و برایمان قابل احترام است, لذا در کمترین زمان ممکن امور ثبتی مشتریان را انجام می دهیم. در این بخش اطلاعات شناسنامه‌ ای و همچنین آدرس پستی و شماره تماس این افراد ثبت و ذخیره می‌شود. بنده در حال حاضرنمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش لوازم صوتی تصویری و الکترونیک را دارم… با کارخانجات تولید کننده لوازم خانگی و صوتی تصویری و شرکتهای خدماتی قرارداد دارم و جواز بنده پروانه کسب میباشد.

کتاب ابطال اسناد رسمی در حقوق موضوعه و حقوق ثبت

این موضوعات شامل ۲۳ مورد کلی می باشند که هریک از این ۲۳ مورد خود شامل چند موضوع مرتبط به هم می باشد. تعدادی از موضوعات فعالیت نیز بدون نیاز به اخذ مجوز قابلیت ثبت نزد مرجع ثبت شرکت ها را دارند . در این مرحله باید به سامانه اداره ثبت شرکت ها وارد شوید و ثبت سامانه ای را با توجه به اطلاعات از پیش تعریف شده وارد نمایید و ثبت نهایی را انجام دهید. قبل از هر چیزی می بایست سهم هر کدام از شرکای تجاری خود را در شرکت معلوم کنید. ممکن است شخصی به تنهایی بخواهد برای ثبت اقدام کند و در این راستا اعضای خانواده خود را جهت شرکای تجاری انتخاب کند. اما برخی از افراد دارای شریکانی هستند که قبل از مراحل ثبتی می بایست توافقات اولیه در زمینه میزان سهام هر کدام از افراد در سرمایه و دارایی شرکت لحاظ گردد که بعدا افراد شرکت با مشکل مواجه نشوند.

به همین دلیل بسیاری از مخاطب ها به دنبال این هستند که از جزئیات هزینه ثبت شرکت اطلاع پیدا کنند. خبر خوش این است که ما در ادامه جزئیات را برای شما بیان خواهیم کرد. اگر مراحلی را در سامانه ثبت شرکت اشتباه بزنید زمان شما می سوزد و مجدد باید از اول شروع کنید. اگر اطلاعاتی را به غلط در سامانه ثبت کنید از پایه شرکت شما با غلط اطلاعاتی ثبت می شود. مدارک مورد نیاز برای تاسیس شرکتها قدری با هم متفاوت است. ما در این قسمت به کلیات مدارک مورد نیاز اشاره کردیم اما حتما باید قبل از درخواست از مشاورین مجرب ثبتی جدیدترین و بروزترین لیست مدارک را دریافت کنید.

با این حال برای اینکه شرکت شما در این شهر جنبه قانونی بگیرد باید به اداره ثبت شرکت در پایتخت مراجعه کرده و شرکت خود را قانونی تاسیس کنید. یکی از دلایل ان انتخاب نام شرکت است که طبق قانون تجارت باید نام یکی از شرکا در نام شرکت باشد و از دلایل دیگر آن این است که اگر روزی شرکت به شرکت های دیگر بدهکار باشد و سرمایه خود شرکت کفاف بدهی را ندهد شرکا باید شخصا مسئولیت پرداخت بدهی را بر عهده بگیرد. برای ثبت چنین شرکتی و انجام خدمات مالی شرکتهامی توانید از مشاوره ما بهره بگیرید.

موضوع فعالیت شخصیت حقوقی به دو دسته مجوزی و غیرمجوزی تقسیم بندی می شود. درصورتی که موضوع فعالیت شخصیت حقوقی مجوزی باشد در ابتدا می بایست مجوز های لازم را اخذ کند. جهت ثبت شرکت در کلیه شهر ها و شهرستان های ایران می توانید به مقاله ثبت شرکت در شهرستان ها مراجعه کنید. با توجه به عدم ثبت٫ نیازی به تعیین و استقرار اقامتگاه و تابعیت ندارند و موضوع فعالیت شرکت های مدنی غیرتجاری می باشد و همواره سود و زیان به نسبت سهم الشرکه هر شریک تقسیم می گردد.

uncategorized