مراحل ثبت شرکت سهامی خاص

همچنین اگر میخواهید در مورد گرفتن اقامت دائم در لبنان، شرایط کار در کشور لبنان و تجربه زندگی در کشور لبنانبا ما همراه باشید . از دیوان تجاری درخواست شود که یک بازرس افتخاری تعیین کند. دو برگ اظهارنامه سامانه ثبت شرکت و دو جلد اساسنامه و گواهی بانک دایر بر پرداخت ۳۵% سرمایه تعهدی و فتوکپی شناسنامه سهامداران و بازرسان وصورتجلسات مجمع عمومی موسس و هیئت مدیره. ۲- وقتی که شرکت برای مدت معینی تشکیل و مدت منقضی شده باشد.

  • این کاملا بستگی به تنظیم اساسنامه شما دارد که چگونه تنظیم شود.
  • نفر است، برای حداقل سرمایه محدودیتی وجود ندارد، اعضای هیات مدیره یا مدیران حداقل می بایست یک نفر یا بیشتر باشند و مسئولیت شرکا ضامن، به اندازه کل بدهی های شرکت و شرکای با مسئولیت محدود، به میزان سهم الشرکه آن ها می باشد.
  • در مرحله اول این شرکت، موسسان مقدمات ایجاد شرکت را فراهم می آورند.
  • من یه تولیدی دارم در زمینه کودهای شیمیایی حالا میخوام کارمو گسترش بدم که بتونم با سازمان های دولتی هم فعالیت داشته باشیم.
  • از اینجا به بعد کار اصلی‌ تان تمام است و فقط باید منتظر باشید تا اداره ثبت شرکت‌ ها از شما بخواهد مدارک را برای آن ها ارسال کنید.

تعهدات مربوط به سهام با نام و بی نام و مبلغ اسمی هم باید مشخص گردد. شرکت های تجاری در راه رسیدن به موفقیت کسب و کار، نقش بسیار ویژه و مهمی دارند زیرا تخصص همیشه مهمترین و عاقلانه ترین فاکتوری است که برای رسیدن به پیشرفت مدنظرتان نیاز خواهید داشت. در این نوع شرکت، برای تحویل سرمایه فقط اقرار مدیرعامل کفایت می‌کند و نیاز به ارائه سند بانکی نیست.

مقصد سفر استانی این هفته رئیس جمهور مشخص شد

معمولا شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص را با سرمایه اولیه ۱۰۰ هزار تومان ثبت می کنند. به طور کلی هزینه ثبت شرکت به دو نوع هزینه های ثابت و هزینه های متغیر تقسیم می شود. اینکه چه نوع شرکتی را ثبت کنید به عوامل زیادی بستگی دارد. شرایط و علاقه مندی های متقاضی تا حدودی می تواند به ما کمک کند تا بهترین نوع شرکت متناسب با آن شخص را پیشنهاد کنیم. من یه تولیدی دارم در زمینه کودهای شیمیایی حالا میخوام کارمو گسترش بدم که بتونم با سازمان های دولتی هم فعالیت داشته باشیم.

مرحله‌ی سیزدهم: وارد کردن متن صورت‌جلسه

پس از تحویل مدارک، بازرسی برای بازدید از دفتر شما اعزام خواهد شد. همانطور که میدانید از ابتدای سال ۲۰۲۰ تمدید اقامت توریستی برای اتباع خارجی به غیر از اروپائیان انجام نمیشود. ارائه نوشته ای با امضای مدیرشرکت، مبنی بر پرداخت تمام سرمایه نقدی شرکای ضامن و تسلیم تمام سرمایه غیر نقدی با تعیین قیمت حصه های غیر نقدی . ارائه نوشته ای با امضای مدیرشرکت، حاکی از تعهد پرداخت تمام سرمایه و پرداخت واقعی لااقل ثلث از آن سرمایه . ارائه four نسخه از صورت جلسه تشکیل مجمع موسس و اولین مجمع عمومی عادی و اسامی اعضا و هیات مدیره منتخب و بازرسان و مدیر عامل شرکت. کپی شناسنامه کلیه شرکا و مدیران اگر مدیر خارج از سهامداران انتخاب شود .

شرکت با مسئولیت محدود

این به این معنا نیست که به صورت غیر قانونی کاری انجام شود. تاسیس فوری زمانی انجام می شود که امکان انجام کار شما خارج از نوبت برای موسسه فراهم باشد. اما ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که برای کلیه خدمات مورد نیاز امکان اخذ فوری خدمات را برای شما در نظر بگیریم. لازم به ذکر است که خدمات ثبت یک شرکت به صورت اینترنتی یا به صورت تلفنی پول اضافی را برای شما به دنبال نخواهد داشت. این در حالی است که استفاده از این خدمات مزیت های فراوانی هم برای شما به دنبال دارد. البته در هنگام انتخاب یک شرکت برای ارائه خدمات غیر حضوری، باید دقت بیشتری به خرج دهید.

uncategorized