مشاوره ثبت برند بصورت تلفنی و آنلاین – کارمنتو

البته با توجه به قوانین روز اداره مالکیت صنعتی و علائم تجاری می تواند متغیر باشد. با ثبت برند تجاری شرکت اعتباری پیدا می کند که بانک ها و موسسات مالی با اطمینان بیشتری وام و تسهیلات مورد تقاضا را به آن اختصاص می دهند. در صورت پرداخت مبلغ، طبق قانون ثبت علائم تجاری، پس از ثبت علامت، شرکت حق انحصاری پیدا می کند که به موجب آن می توانید از عرضه ی کالا های مشابه توسط اشخاص ثالث تحت علائم تجاری که عین یا به طریق گمراه کننده ای مشابه علامت تجاری شما هستند جلوگیری نمایید. ثبت برند به نوعی حق استفاده از آن را منحصر به شرکت یا واحد خدماتی شما می کند. اما شخص حقوقی همان شرکت ها هستند که پس از طی مراحل قانونی به ثبت میرسند و یا به زبان ساده متولد میشود و با انحلال شرکت شخصیت آنها به پایان میرسد و دارای یک سری خصوصیات مختص خودشان هستند و با آن مشخصات شناخته میشوند مانند : نام شخص حقوقی , تاریخ ثبت ,شماره ثبت, کد شناسایی , کد اقتصادی ,موضوع فعالیت و … آینده چگونه به نظر میرسد؟ لازم به ذکر است که هر کدام از مدارک اعلام شده با توجه به نوع درخواست و طبقه و کالای مورد نظر متفاوت میباشد و باید مورد بررسی قرار بگیرد.

ثبت علائم تجاری

مدرکی دال بر رشته فعالیت شخص مانند مجوز تولید صنایع (جواز تأسیس)، پروانه بهره برداری ، پروانه کسب ، مجوز اتحادیه ، مجوز انجمن صنفی ، مدرک تحصیلی ، مدارک نظام مهندسی ، گواینامه تشخیص صلاحیت پیمانکاری ،کارت بازرگانی ، شرکتهایی که با مجوز به ثبت رسیده اند با مجوز فعالیتشان . باید به این نکته توجه داشت که داشتن کارت بازرگانی فقط در صورتی نیاز است که متقاضی ثبت برند، درخواست ثبت یک برند لاتین را داشته باشد. برای ثبت برند در بوشهر چه مدارکی مورد نیاز است؟ برند تجاری ( فارسی / لاتین ) ۴۵ تا ۵۰ روز کاری زمان نیاز دارد تا برند مورد نظر شما به نتیجه برسد. یک نام تجاری همان طور که نوشته می شود باید به سادگی تلفظ و خوانده شود در غیر اینصورت مجبور می شوید چندین بار آن را با صدای بلند تکرار کنید. در انتخاب یک نام تجاری باید دورنمایی از اندازه آن بازار و همچنین وسعت رشد خود نیزداشته باشیم. این مدرس دانشگاه همچنین خاطرنشان کردکه یک طرح صنعتی اصولا پس از مدتی دیگر چندان به کار خود طراحش هم نمیآید و اصطلاحاً از دور خارج میشود و تداوم حمایت از آن ضرورتی ندارد.

طبق ماده ۵۹ قانون ثبت علائم : « رسیدگی به اختلافات ناشی از اجرا این قانون و آئین نامه اجرائی آن در صلاحیت شعبه یا شعب خاصی از دادگاه های عمومی تهران می باشد که حداکثر تا شش ماه بعد از تاریخ تصویب این قانون توسط رئیس قوه قضائیه تعیین می گردد . که در این صورت باید در شرکتهای حقوقی اشخاص صاحب امضا وکالتنامه را به عنوان مدارک ثبت برند مهر و امضا نمایند. ۵- در صورتی که کارشناس مدارک شما را تأیید نماید، دو نسخه قرارداد به آدرس شما ارسال مینماید. درصورت انتخاب وکیل و یا نماینده قانونی باید مدارک نمایندگی و همچنین مدارک شناسایی وکیل و یا نماینده نیز ارسال گردد. اسم برند برای کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است، برای همین هرچه اسم کوتاه تر و با معنا تر باشد بهتر است، اما با توجه به درخواست های زیادی که برای ثبت برند به سازمان علائم تجاری ارسال می شود و از طرفی ممنوعیت ثبت اسم های تکراری و مشابه ، طبیعتا برای افراد جدید انتخاب اسم خیلی سخت می شود. در این فرض نیازی به ارائه اظهارنامه ثبت علامت تجاری به مرجع ثبت نخواهد بود. این دومین تحقیقی است که نشان میدهد نقش اسامی افراد در پیشداوری و تجسمات ذهنی تا چه میزان تاثیر دارد. Data has been generated with the help of GSA Content Generator DEMO!

رفته و از این تکنیک استفاده کنید.

برای ثبت برند محصولات کشاورزی چه مدارکی لازم است ؟ این وام می تواند گام مهمی در جهت گسترش سطح فعالیت های شرکت اعم از محصولات یا خدمات باشد. به ثبت برند در کشورهای دیگر، ثبت مادرید نیز گفته می شود که در این شرایط باید به صورت بین المللی برای ثبت برند خود اقدام کنید. پرچم کشورها، نشان های سلطنتی، علامات دولتی، نماد ممالک مختلف و یا آرم سازمان های بین المللی که نمونه ای از آن ها به دفتر بین المللی سازمان جهانی مالکیت اعلام شده است قابل ثبت نمی باشند. بالای ورقه انشاها، این چهار نام را نوشتند و به تعداد مساوی بین معلمان انشای مدارس ایالتی پخش کردند تا به آنها نمره بدهند. پیشنهاد می دهیم تا اگر تجربه کافی برای انجام این فرآیند را ندارید به سراغ بهترین و ساده ترین راه برای ثبت برند رفته و از این تکنیک استفاده کنید. کارشناسان ما با آگاهی و اشراف به حقوق مالکیت صنعتی ضمن انجام ثبت برند در بوشهر شرایط و مراحل برندسازی در کوتاه ترین زمان و با کمترن هزینه را نیز به شما اعلام میدارند. اگر شما هم صاحب یک برند تجاری خاص هستید و قصد ثبت آن را دارید، بهتر است بدانید در طی مسیر ممکن است با مسئلههای حقوقی روبرو شوید و یا از نحوه صحیح انجام مراحل و ارائه مدارک مطلع نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید