نحوه ی ثبت شرکت در سامانه ی اداره ثبت شرکت ها

برای درج مطالب و ارسال مدارک نیاز به دریافت مشاوره های تخصصی در این زمینه خواهید داشت از این رو توصیه می شود که از مشاوره های موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر بهره مند شوید . از با اهمیت ترین راههایی که افراد در تبریز در جهت بهره مندی از تجربه و تخصص و سرمایه دیگران می توانند فعالیت های اقتصادی متفاوتی را تشکیل دهند ، به ثبت شرکت اشاره می شود. در سایت اداره ثبت شرکت ها و ثبت سامانه که امیدواریم مفید بوده باشد . در این گام باید مبلغ سرمایه شرکت را وارد کنید یا مثل عکس تعداد سهام و مبلغ هر سهم را برای شرکت¬های سهامی و با زدن ثبت سرمایه و دکمه ادامه به مرحله بعد بروید. موسسه بین المللی مشهور تشکیل شده از مجربترین وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری در رشته‌های مختلف، کارشناسان با تجربه امور ثبتی، قضات سابق و بازنشسته خوشنام محاکم قضایی، مهندسان کامپیوتر در رشته‌های گوناگون و جمعی دیگر از کارمندان جوان و پر نشاط است.

  • و این حق را خواهید داشت که در صورت استفاده ی دیگران از آن و یا حتی نمونه ی مشابه آن، علیه آنان به مراجع قضایی مربوطه شکایت کنیدو شخص متخلف محکوم به مجازات و جریمه ی نقدی مشخص شده می باشد.
  • در این صورت پرونده دارای ایراداتی است که ممکن است قابل رفع باشد ، در این حالت می بایست ایرادات پرونده را دقیقاَ رفع نمود و توسط پاکت های مخصوص رفع نقص به اداره ثبت شرکت ها فرستاد تا پس از طی مراحل مخصوص رفع نقص انجام گیرد و پرونده ثبت گردد.
  • درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی به منظور اطلاع‌رسانی رسمی فعالیت آنها انجام می‌شود.
  • دسته بعدی افرادی است که نوآوری ندارند و صرفا هدفشان واردات و صادرات کالاها می باشد و جنبه تجاری دارد.

به گفته وی، زیر سامانه های مختلفی در حوزه توانمند سازی تعاونی ها در سامانه جامع بخش تعاون پیش بینی شده که از سه زیرسامانه جدید در سامانه جامع تعاون نیز، طی هفته تعاون رونمایی خواهد سامانه ثبت شرکت شد. ج- موضوعاتی که بدون نیاز به دریافت مجوز از سازمان و ارگان ها به ثبت می رسند. نام شرکت باید دارای ریشه فارسی بوده و در آن نباید از کلمات یا عبارات انگلیسی استفاده شود.

حق‌الوکاله ثبت شرکت

اگر هر سوال دیگری در رابطه با اداره ثبت شرکتها قم برای شما وجود دارد، آن را با ما در میان بگذارید و مطمئن باشید که در کمترین زمان ممکن به آن پاسخ خواهیم دارد. در شرکت های بامسئولیت محدود تقاضانامه و در شرکت های سهامی خاص و موسسات غیرتجاری اظهارنامه می باشد. در حال حاضر این سایت فقط ارائه دهنده خدمات ثبت شرکت آنلاین می باشد و کلیه خدمات خود را به صورت آنلاین و اینترنتی ارائه می دهید.

مدارک جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود

گفتنی است که در شرکت‌های تعاونی ممکن است اعضا سرمایه‌های یکسانی نداشته باشند، اما در تصمیم‌گیری‌ها هر یک از آنها یک رای با ارزش برابر دارند. در واقع، اتکای تعاونی‌ها به اعضایش است، نه به میزان سرمایۀ آنها. ثبت شرکت برای رسمیت بخشیدن به فعالیت‌های اقتصادی و قانونی شدن شراکت افراد است. هر گاه افرادی (دو نفر یا بیشتر) به تجارت بپردازند، برای رسمی شدن بیزینس خود ضروری است که آن را به ثبت قانونی برسانند. اهمیت ثبت شرکت تجاری زمانی آشکارتر می‌شود که افراد قصد توسعه کسب‌وکار خود را داشته باشند.

به علاوه نسخ چاپ شده مدارک شرکت نیز با امضای همه شرکا یا سهامداران باید ضمیمه مدارک شناسایی و رسید پذیرش ثبت سامانه گردد و جهت ثبت ارائه شود. پس از فرستادن مدارک به اداره ثبت شرکت‌ها، باید منتظر تایید بازرسان این مرکز شد. اگر مراحل تاسیس شرکت گام به گام طی شوند، می‌توان اطمینان داشت که تاسیس شرکت بدون اتلاف وقت و بدون تکرار این روند به انجام می‌رسد. تجربه نشان داده است که ثبت شرکت حدوداً بین ۲۵ تا ۳۵ روز کاری زمان می‌برد.

سامانه هوشمند ثبت شرکت آسان‌ثبت با فراهم کردن امکان پرداخت یکپارچه تمامی این هزینه‌ها گامی مهم در مسیر آسان کردن ثبت شرکت در ایران برداشته است. رسید تمام مبالغ پرداختی نیز به طور مجزا و دقیق در اختیار متقاضیان تاسیس شرکت قرار می‌گیرد. مدارک ثبت شرکت پس از تکمیل و بازبینی باید به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شوند. این کار از طریق پست و با پاکت‌های مخصوصی که برای این کار طراحی شده است انجام می‌شود.

misc