هزینه ثبت برند و همچنین تمدید برند در سال ۱۴۰۰ چقدر است ؟

برندهایی هستند که به طور مستقیم به زمینه ی فعالیت ، محصول یا اهداف خود در نام برندشان اشاره می کنند . تصاویر نام های تجاری را ماندگار تر می کنند. چرا باید برند خود را ثبت کرد ؟ نگاهی به لوگوی مک دونالد بیاندازید، تایپو گرافی حرف M به گونه ای انجام شده است که در هر کجا دیده شود به راحتی نام برند مک دونالد را خاطر نشان خواهد کرد. در دسترس: افراد میتوانند به راحتی آن را تفسیر کنند، بگویند، هجی کنند یا آن را گوگل نمایند. برندها براساس آن چیزی که معرفی می کنند انواع مختلفی دارند. مصرف کنندگان محصولات را به راحتی شناسایی می کنند. اما اگر مراحلی که در ادامهی این مقاله گفته میشود را بهخوبی انجام دهید میتوانید نام مناسب شرکت را بهسادگی پیدا کنید. نیاز به اسم برای برند از مشتریان ناشی میشود و مشتریان همیشه روشهای مناسب شناسایی، به خاطر سپردن، بحث و مقایسه برندها هستند. مأموریت: برای انجام چه کاری اینجا هستید؟

مراحل ثبت برند

اگر شما در این فکر هستید که یک برند بین المللی داشته باشید، باید انتخاب اسم برند شما در کرج به صورتی باشد که اشخاص خارجی هم بتوانند آن را به راحتی تلفظ و جستجو نمایند. ثبت برند فضایی مناسب برای رقابت های سالم با سایرین ایجاد می کند و نام مناسب شما را در رتبه اول قرار می دهد . نام های معمولی و عامیانه را کنار بگذارید و کمی برای ارتقاء سطح و کلاس کاری خود با جستجوی هوشمندانه نامی یونیک را انتخاب کنید. این شرکت ها با دریافت هزینه و مدارک مورد نیاز، کارهای مربوط به ثبت برند را انجام می دهند. پیشنهاد می کنیم با کارشناسان مجرب ما در ثبتینو مشورت کنید. در اصل ثبت بین الملل به این معناست که می توان برند مذکور را در کشورهای عضو کنونسیون مادرید با پرداخت هزینه های قانونی در هر کشور به صورت جداگانه ثبت نمود. در کل ما می توانیم برند و علامت تجاری خود را در ۴۵ طبقه مختلف به ثبت برسانیم ، که در ادامه این طبقات را برای شما لیست کرده ایم . اسم خوب برای برند کدام است؟

Post has been created by GSA Content Generator DEMO.

انتخاب نام برند

بسیاری از نظریهها و مطالعات کمی در مورد آنچه باعث ایجاد یک برند خوب میشود وجود دارند. به عنوان مثال، یک مطالعه در سال ۲۰۱۰ در دانشگاه آلبرتا نشان داده است که مصرف کنندگان واکنش مثبتی نسبت به برندهایی با نامهای تکرار ساختار یافته مانند کوکاکولا، کیت کت دارند. بعد از سپری نمودن و کامل کردن مراحل مورد نظر جهت تایید بیانیه برند و پرداخت مخارج مربوطه، در سیستم برای شما برگه ای ارائه داده می شود که بایستی از آن پرینت بگیرید و با رجوع به یکی از دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور مبادرت به ثبت اطلاعات وارده در سیستم نموده و از دفاتر رسمی فوق گواهی امضا و فرم ثبت داده های کاربری را اخذ کنید. اما از آنجا که درباره این شیوه در قانون ثبت علائم تجاریِ ایران، توضیحی داده نشده، از پرداختن به آن چشم میپوشیم. معیارهای متعددی برای شیوه انتخاب نام تجاری موفق وجود دارد. ۲- گام بعدی انتخاب نام و کلمه یا شکل و تصویری مناسب و یا ترکیبی از این دو برای علامت و یا همان ثبت لوگو شماست که این لوگو و نام و یا ترکیبی از آنها بایستی به گونه ای انتخاب شود که به راحتی در ذهن ماندگار و همچنین تناسب و همخوانی با خدمت یا محصولی که ارائه می نمایید داشته باشد.

اسم برند خاص

در دسترس بودن نام برند در صفحات وب اهمیت ویژه ای دارد، نامی که مختص شما باشد و هیچ حرف و عدد اضافه ای برای ثبت به آن اضافه نشود. برای انجام این کار، شما باید قلب برند خود را بیان کنید. اما نگران نباشید، برای رفع ابهام این سوال پاسخ مناسبی را برای شما آماده کرده ایم. ضد آینده: میتواند با شرکت رشد کند و ارتباط آن را حفظ نماید و برای محصولات مختلف و الحاقات برند سازگار باشد. در نظر بگیرید همان اندازه که با شنیدن، گفتن، نوشتن و فکر کردن به نام برند حس خوشایندی دارید، آیا مخاطب نیز از آن رضایت لازم را دارد؟ برای حمایت از نام شرکت­ها علاوه بر ضمانت اجرای کیفری ضمانت اجرای حقوقی نیز پیش بینی شده است که به معنای جبران خسارت وارده به شرکت­های تجاری است. درک آنچه برند شما را منحصر به فرد میکند، کلید انتاب اسم برای برند است. با این روش از محبوبیت و یا عدم رضایت سایرین مطلع خواهید شد و قاطعانه تصمیمی نهایی را برای انتخاب نام برند بگیرید. اولین قدم برای ثبت یک برند انتخاب نامی مناسب می باشد باید بدانید که از اسامی مشهور و یا نام جغرافیایی نمی توانید استفاده نمایید که در این صورت موجب رد اظهارنامه برند شما می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید