ثبت برند در تبریز

برای مثال اسم برند میتواند برگرفته از اسم اشخاص باشد. اما، این نوع نام ها دارای عیوبی نیز هستند که از جمله آن ها، خصوصیت منحصر به فرد بودن آن است که در انحصار یک انسان قرار دارند و در زمان فروش یا واگذاری این نوع شرکت ها به اشخاص دیگر، نام موسس همچنان بر روی شرکت باقی خواهد ماند( مانند برند کبریت توکلی). برای انتخاب نام بعضی از برندها از اسم بنیان گذار آن شرکت ها و برندها بهره گرفته می شود که این کار مستلزم داشتن یک نام که همه گیر نباشد، است. در زمینه انتخاب اسم های مخفف باید به این نکته توجه شود که اکثر آن ها در ترکیب درست از آب در نمی آیند و ریتمی جذاب ندارند. هرچقدر نام تجاری بهتری برای کسبوکار، محصولات یا خدمات خود انتخاب کنیم، بهتر میتوانیم در ذهن مردم بمانیم. این روش اسم گذاری در طبقه هایی که برندهای زیادی را در خود جای داده اند بسیار مهم و کاربردی است. با ورود به صفحه اصلی سایت، یک کادر مشاهده میکنید، در این کادر میتوانید از میان کلمات انتخاب شده در قدم قبلی، بهترینها را به صورت تکی یا ۲تایی وارد کرده و منتظر باشید تا پیشنهادات مختلف برای شما به نمایش درآیند.

مدارک ثبت برند

This content was generated with GSA Content Generator DEMO!

اسم برند خاص

در صورتی که برای کارهای خود در شرکت از وکیلی کمک می گیرید، باید مدارک او را نیز در کنار مدارک شناسایی خود وارد سامانه کنید. مثال دیگر یک شرکت ساخت لوگو در ایران است با نام بعد چهارم که به خوبی از عدد در نامشان بهره گرفتهاند. خدمات و محصولات مختلف که می فروشد و یا استفاده می کند که از آن بهره می گیرد. مثلا، نام برند شرکت آیفون، اپل است و با لگوی سیب آن را نمایش می دهند. برخی از نام ها یا محصولات ارائه شده توسط شرکت ها طولانی هستند و تلفظ آن ها قدری دشوار است. در جواب گفتم که بهتر نبود که یک اسم کوتاه تر و با تلفظ راحت تر انتخاب می کردید؟ در این میان انتخاب نامی زیبا و ماندگار در بازار بسیار دشوار می باشد و از سویی زمانبر خواهد بود . در بعضی از صفحات پرتال هم این سوالات را میتوانید ببینید. در برخی مواقع می توانید بر اساس علاقه نام شهر و یا شهرستان را بخشی از نام شرکت انتخاب نمایید. در واقع شرکت ها برای این که فعالیت خود را متمایز از سایرین نشان دهند یک برند و یا علامت برای خود انتخاب می کنند تا به آن نام و نشان شناخته شوند و تصمیم به ثبت برند می گیرند.

ثبت برند تجاری

ثبت ۳ به شما پیشنهاد می کند اگر دقیق هنوز نمی دانید چه برندی برای شرکت خود انتخاب کنید، هم می توانید سری به صفحه برندهای نمونه بزنید تا به شما برای انتخاب نام ایده بدهد و هم می توانید به صفحه خرید و فروش برند رفته و به جای ثبت برند از برندهایی که قبلا به ثبت رسیده است یکی را انتخاب کنید و تجارت خود را با آن شروع کنید. همچنین به عنوان برخی دیگر از مزیت های این نوع نام ها می توان به بالا بودن توانایی به یاد سپاری آن ها و از بزرگ ترین عیب های آن، تعویض اسم در زمان شراکت و همکاری با شرکت دیگر اشاره کرد. لوگو، آرم و علائم تجاری همگی دارای ماهیت یکسان بوده که برای ثبت ان باید امور را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند تا متقاضیان بتوانند به راحتی و در کم ترین زمان و به دور از دغدغه های ثبت تخصصی و زمان بر ثبت برند، با تکیه بر تجارب وکلای مجرب خود اقدامات لازم باید ثبت علائم تجاری را دراین زمینه،ارائه نمایند. طبقه ۳۸ ـ مخابرات از راه دور. به همین دلیل طبقه هایی مثل طبقات مصرفی و در زیر مجموعه آن مواد غذایی، آشامیدنی، لوازم خانگی و ایمنی، آرایشی و بهداشتی به دلیل وجود شباهت بسیار سخت و مشکل است.

شما در خدمت شما هستند.

موارد دیگری مانند تعداد نوبت چاپ آگهی در روزنامه رسمی، هزینه های بررسی، هزینه وکیل و یا مابالتفاوت هزینه ها جهت ثبت در تمام یا بخشی از طبقات مختلف، بر هزینه کلی ثبت علامت تجاری تاثیرگذار خواهد بود. حتی اگر الان قصد راه اندازی کسب و کارتان را ندارید چون احتمال این که دامنه آیدی مورد نظرتان توسط فرد دیگری اشغال شود خیلی زیاد است. لذا به همین خاطر تصمیم گرفتیم شما را با مراحل ثبت برند و مدارک مورد نیاز آن بصورت گام به گام و ساده آشنا نماییم. چگونه بهترین نام برند ( نام تجاری ) را انتخاب نماییم ؟ کارشناسان ثبتیار در تمامی مراحل ثبت برند تجاری شما در خدمت شما هستند. این نوع اسم ها به صورت دقیق کسب و کاری را شرح می هند و با شنیدن نام آن ها، همگان به محصول یا خدمت ارائه شده توسط آن شرکت تجاری، پی خواهند برد. ثبت برند تجاری همچنین می تواند برای سهامداران نیز ارزش افزوده ی سهام ایجاد کند و درآمد شرکت را افزایش دهد. بیشی (الماس)؛ چیزی که در لوگوی این برند نیز کاملا مشهود است. از برجسته ترین ویژگی های این نوع نام های تجاری، می توان به حفاظت از اسم آن اشاره کرد که موجب فراهم آوردن رضایت صاحب آن نیز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید