درمورد انتخاب نام برندهای مطرح دنیا بارها شنیدهایم

اطلاعات نادرست ، نا آگاهی در انتخاب اسم برند شما می تواند تأثیرات منفی قابل توجهی را در فروش و تبلیغات کالا یا خدمات شما داشته باشد . از سوی دیگر تمامی افرادی که با شما برخورد دارند حتی اگر تجارتی با شما انجام نداده باشند، درباره بنگاه شما تصویر خاصی را در ذهن خود شکل می دهند. این تفاوت با یک حرف و یک تغییر کوچک حاصل نمی شود نظر به اینکه متخصصین این حوزه بسیار تاکید بر نوآوری دارند اما حداقل تفاوت ۷۰ در صدی را که یک علامت تجاری باید داشته باشد در نظر بگیرید. اسم و اقامتگاه اشخاصی که صلاحیت دریافت ابلاغ و اخطار را دارند. اسم تجارتی و نشانی سازنده جنس با قید کشور مبدا. اما در صورت کامل بودن اظهارنامه علامت مورد تقاضا را به ثبت رسانیده و مراتب را در روزنامه رسمی با قید نام و نشانی صاحب علامت و کالاهایی که در آنها از علامت استفاده می شود آگهی نماید. طبقه ٩- اسباب و آلات علمی، دریانوردی، مساحی، عکاسی، سینمایی، بصری، وزن کردن، اندازه گیری، علامت دادن، کنترل و مراقبت (نظارت)، نجات و آموزش، اسباب و لوازم هدایت قطع و وصل تبدیل ذخیره سازی تنظیم یا کنترل جریان برق آلات و اسباب ضبط ماشین های فروش خودکار و مکانیسم دستگاه هایی که با سکه کار می کنند، صندوق های ثبت مبلغ دریافتی، ماشین های حساب، تجهیزات داده پردازی و رایانه ای، دستگاه آتش نشانی.

انتخاب اسم برند

طبقه ١٢- وسایط نقلیه، دستگاه های حمل و نقل زمینی، دریائی و هوائی. طبقه ١۴- فلزات گرانبها و آلیاژهای آنها و کالاهائی که با فلزات گرانبها ساخته شده یا با آنها روکش شده اند و در سایر طبقات ذکر نشده اند، جواهرات سنگ های گرانبها، اسباب و لوازم ساعت سازی و زمان سنجی. طبقه ٢١- ظروف خانگی یا لوازم آشپزخانه (که از فلزات قیمتی ساخت یا روکش نشده اند) شانه و ابر و اسفنج انواع برس و قلم مو (به استثنای قلم موهای نقاشی) مواد ساخت برس لوازم نظافت و تمیزکاری سیم ظرف شویی شیشه کار شده یا نیمه کار شده (به استثنای شیشه مورد استفاده در ساختمان ها) شیشه آلات اشیای ساخته شده از چینی و سفال که در طبقات ذکر نشده اند. طبقه ۶- فلزات عادی و آلیاژهای آنها، مواد ساختمانی فلزی، ساختمان های فلزی قابل حمل، مواد فلزی خطوط مجراهای فلزی، گاوصندوق، اجناس ساخته شده از فلزات عادی که در طبقات دیگر ذکر نشده اند، سنگ های معدنی فلزات. طبقه ١٩- مواد و مصالح ساختمانی (غیر فلزی)، لوله های غیر فلزی سخت و غیر قابل انعطاف برای استفاده در ساختمان، آسفالت، قیر و قطران، ساختمان های متحرک غیر فلزی، بناهای یادبود غیر فلزی. طبقه ٢- رنگ روغن، جلا، لاک، مواد ضد زنگ زدگی و جلوگیری کننده از فاسد شدن چوب، مواد رنگی، مواد تثبیت رنگ رزین یا صمغ های خام طبیعی فلزات به صورت پودر یا ورق برای نقاشان ساختمان، چاپگرها و هنرمندان.

در صورتی که ظرف ٣٠ روز از تاریخ نشر آگهی اعتراضی از طرف اشخاص ذینفع به عمل نیاید اداره ثبت علامت مورد تقاضا را به نام متقاضی در دفتر مخصوص به ثبت رسانیده و گواهی ثبت را به درخواست کننده تسلیم می نماید. شماره ثبت علامت در ایران تقاضای ثبت علامت باید در اظهارنامه ثبت علامت بازرگانی در سه نسخه روی نمونه های چاپی از طرف متقاضی یا وکیل وی تهیه و تسلیم گردد. جواب : از طریق اظهارنامه ی ثبت برند صورت می گیرد.اظهارنامه ی مزبور در بردارنده اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی متقاضی به همراه آدرس و کد پستی ، گیرنده ابلاغ ، توصیف علامت ، مشخصات جواز کسب یا جواز تاسیس یا کارت بازرگانی یا هر مدرکی دال بر فعالیت متقاضی می باشد.در ثبت برند ما با کلماتی نظیر طبقه و ریز اقلام مواجهیم.در ثبت برند ۴۵ طبقه وجود دارد که هر طبقه متعلق به صنف و رسته کاری مشخصی می باشد مثلا طبقه ۲۹ ، ۳۰ و ۳۲ مختص مواد غذایی یا طبقه ۲۵ مختص پوشاک می باشد.منظور از ریز اقلام ، کالاهایی موجود و اقسام گوناگون آن در هر طبقه می باشد.مثلا در طبقه ۲۵ لباس دارای ریز اقلام لباس کودک ، لباس بزرگسالان ، شلوار و…

هم چنین در این مرحله، سامانه ثبت برند یک کد رهیگری برای پیگیری های بعدی درخواست شما صادر نموده که لازم است آن را در جای مطمئنی یادادشت و ذخیره نماید. اگر نامی هست که قبلا ثبت شده از آن گذر کنید زیرا اگر از یک نام مشابه استفاده کنید شما شانسی برای مطرح نمودن شرکت خود ندارید. یکی از مزایای اقتصادی ثبت برند برای شرکت ها، بهبود وضعیت ارزش سهام آن ها خواهد بود که می تواند دارایی ارزشمندی را جهت کسب و کارتان به حساب بیاورد. و به همین دلیل هم معمولا بعد از مدتی تصمیم به تغییر اسم شرکت میگیرند. طبقه ٢٠- مبلمان و اثاثیه آئینه قاب عکس کالاهای ساخته شده از چوب چوب پنبه نی حصیر شاخ استخوان عاج استخوان آرواره نهنگ صدف کهربا صدف مروارید کف دریا وبدل کلیه این مواد یا ساخته شده از پلاستیک(که در سایر طبقات ذکر نشده اند). طبقه ٧- انواع ماشین و ماشین های افزار، انواع موتور (استثنای موتور وسائط نقلیه زمینی) قفل و بست و حلقه های اتصال قطعات ماشین ها و قطعات انتقال قوه (به غیر از اتصالات و اجزای انتقال قوه وسائط نقلیه زمینی) لوازم و ابزار کشاورزی (به استثنای ابزارهای دستی) ماشین جوجه کشی. This data was created by GSA Content Generator DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید