روش های انتخاب نام برند – تبلیغ یار

همچنین میتوانید صفحه لیست اسامی خاص برای انتخاب اسم برند را برای دیدن نامهای اصیل و خاص بیشتر ، دنبال کنید. همچنین این نکته را باید بدانید که برای ثبت برند تجاری خود به ۳ آگهی نیاز دارید که اولین آگهی همین مورد است که پس از پذیرش تایید از سوی سازمان به روزنامه رسمی کثیرالانتشار داده شده و پس از حدود ۱۰ تا ۱۵ روز به چاپ می رسد. سابقه حمایتی این کنوانسیون نشان می دهد که برای حمایت از برند تجاری در سطح بین المللی برند اشخاص حقیقی و حقوقی را به شرطی قبول می کردند که برای تعدادی از کشور های عضو این کنوانسیون بصورت جداگانه و با پرداخت هزینه های گزافی تقاضانامه ای ارسال می کردند و در صورت تایید این کشور ها می توانستند برند تجاری خود را ثبت بین المللی کنند . برای ثبت بین المللی برند خود ابتدا باید آن را در کشور خود به ثبت رسانده و سپس از طریق معاهده مادرید مراحل بعدی ثبت را انجام دهید، تا علاوه بر حفاظت از برند خود در ایران در کشورهای دیگر عضو معاهده مادرید هم از حمایت قانونی برخوردار شوید. استفاده از نشان های بین المللی قابلیت ثبت نخواهد داشت، جز اینکه مجوز های لازم برای ثبت آن را از مراجع صلاحیتدار گرفته باشید.

انتخاب اسم برند

سپس برای اینکه بتوانید علامت تجاری خود را ثبت کنید، ابتدا باید به دفتر ملی یا منطقه ای رفته و تقاضای خود را بنویسید، در این تقاضانامه باید فهرستی از انواع کالاها و ارزش هایی که ارائه می دهید را نوشته و آرم مورد نظر خود را با کیفیت خوب و با تمامی طرح، رنگ و نقش های سه بعدی ارائه دهید. به هر تعداد ثبت علامت باید اظهارنامه جداگانه نوشته شود. یک برند باید کلیه احساسات، مفاهیم و ویژگی های نام شرکتی که به آن تعلق دارد را بتواند نشان دهد. گرفتن علامت تجاری برای هر شرکتی اختیاری می باشد، جز این که دولت صراحتا در بعضی موارد اعلام کند که باید حتما از علامت تجاری استفاده کنید. همانطور که در بالا اشاره کردیم و با توجه به شرایط متغیر موجود: شخص یا شرکتی که قرار است ساخت اسم های تجاری شیک و قدرتمند را برای شما انجام دهد باید تلاش بسیار زیادی انجام دهد. تبلیغات کالا با استفاده از برند بسیار بیشتر شده و هزینه تبلیغات را نیز کم می کند. استفاده از علامت که ترجمه علامت و نشان برند دیگری باشد ممنوع است. استفاده از علامت های گمراه کننده به شدت ممنوع است، مثلا برای تبلیغ محصول خود از عکس یا تصویری استفاده کنید که در حقیقت ربطی به موضوع و محصول شما ندارد، مثلا برای فروش شیره انگور از تصویر زنبور عسل استفاده کنید که مشتری گمراه شده و فکر کند که محصول عسل است و یا موارد مشابه دیگر.

کار بازاریابان را برای فروش خدمات و محصولات سریع تر می کند. هویت بنیادین برند شما مطمئناً یکی از مواردی است که شما را منحصر به فرد می کند. ثبت برند با حمایت از نام علائم تجاری و نام نشان هر فرد و یا شرکت که از طریق حصول اطمینان از حقوق انحصاری برای شناختن و معرفی کالا ها و خدمات و یا اجازه دادن به دیگران مبنی بر استفاده از آن در صورت پرداخت مبلغ، صاحب کالا را محافظت می کند. اگر که نامی که انتخاب می کنید نامی باشد که اسم فرد یا مکانی نباشد یا به بیان دیگر نامی باشد که دیگران قبل از آن هیچ جای دگری نشنیده باشند سریعا می تواند به هدف برندینگ شدن نزدیک شود زیرا که با شنیدن نام شما به یاد تنها کسب و کار شما خواهند افتاد نه چیز دیگری و این تصویر سازی اینگونه به شما خواهد کرد. چرا که تو این سفر هم مثل یه سفر واقعی، برای رسیدن به مقصد نهایی راههای مختلفی وجود داره و بدون آمادگی قبلی، شاید مسیری رو انتخاب کنیم که مسیر ناشناخته ای باشه، مسیری پر خطر و بدون هرگونه جاذبه و جذابیتی.

انتخاب نام برند

شناخته شدن یک شرکت متکی به وجود برند است. با وجود برند دیگر نیاز به معرفی محصولات در سطح گسترده و افزایش هزینه های گزاف نخواهد بود. استفاده از اسامی عام برای ثبت برند به طور جداگانه قابل ثبت نیست و باید همراه با یک نام دیگر باشد. استفاده از اسامی و نام های غیر اسلامی و غیر اخلاقی در ثبت نام برند امکان پذیر نمی باشد. که برای امتیاز و تشخیص لوازم صنعتی و تجاری تعیین و انتخاب می شود ، علامت تجاری معرف و مشخص کننده محصولی است که تحت آن علامت عرضه می گردد و نمی توان از یک نام به عنوان علامت تجاری استفاده نمود . نمی توانید برای نام تجاری خود از علایم مشهور و شناخته شده استفاده نمایید. وقتی می خواهید به معماری برند خود نام جدیدی اضافه کنید و یا اگر برای انتخاب اولین نام تجاری در ابتدای راه هستید، آیا می دانستید قبل از رجوع به کتاب های اسم و تلاش برای پیدا کردن نامی که به دلتان بنشیند، ابتدا باید رویکرد مورد نظر خود را مطابق پیام اصلی برند خود انتخاب کنید، که خود این پیام نیز پس از جایگاه یابی و شخصیت پردازی تعیین شده است؟

This data has been written with GSA Content Generator Demoversion!

دیدگاهتان را بنویسید