صفر تا ۱۰۰ مراحل و مدارک لازم جهت ثبت برند

مراحل خواسته شده مانند مشخصات صاحب اثر وسایر مدارک خواسته شده را با دقت در پرتال تکمیل و بارگذاری نمایید و تا دریافت گذرواژه صبور باشد. حقوق مالکیت فکری از آن جهت ارزشمند است که نشان دهنده تلاش صاحب اثر برای پدید آوردن آن است. اگر نتوانید بهصورت قانونی برند خود را ثبت کنید، هر چه برای ثبت نام تجاری خود وقت گذاشتهاید، به هدر رفته است. اگر در طول زمان مقرر ۳۰ روزه شکایتی به اداره مالکیت ارسال نشد برای چاپ نوبت دوم روزنامه باید هزینه را پرداخت نمایید تا پس از یک هفته روزنامه چاپ و به ادرس تان ارسال شود. برای تأیید اکانت کاربری باید برگه ای که پس از ثبت نام در سامانه در اختیارتان قرار می گیرد را به دفاتر اسناد رسمی برده و گواهی امضا دریافت نمایید. برای ثبت برند صحیح و حرفه ای باید ضمن رعایت اصول مراحلی را طی کرد. دلایل مهم رد برند: مشابهت برند با سایر برندها، قبلاً به نام شخص دیگری ثبت شده باشد، ثبت برند با ضوابط و آئیننامه قوانین تجارت در تناقض باشد، علامت با اصول و فرهنگ کشور مطابقت نداشته باشد، نقص مدارک ارسالی و یا عدم صلاحیت متقاضی. This article was created by GSA Content Generator DEMO.

اسم برند خاص

انتخاب اسم برند کارت های بازرگانی درصورتیکه در هنگامی طراحی انها از حروف لاتین استفاده شده باشد باید حتما کارت بازرگانی نیز به همراه داشته باشند در غیر اینصورت در ارائه مدارک نیازی به کارت بازرگانی نیست. در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد به کپی کارت بازرگانی نیز نیاز است. محصولات سیمیلاک بدلیل شباهت زیادی که با شیر مادر داشته و ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز کودک را از بدو تولد تامین می کند مورد استقبال مشتریان قرار گرفته به شکلی که به بیش از ۹۶ کشور عرضه می شود. چرا تولید کنندگان کالاها و خدمات همیشه به دنبال این هستند که برای خود یک برند ایجاد کرده و محصولات خود را تحت آن عرضه کنند در حالی که چنین پروسه ای هزینه های زیادی از قبیل بسته بندی، مجوزها و ثبت های قانونی، تبلیغات، بازاریابی و. پس از دریافت گواهی امضا اطلاعات مربوط به آن را در سامانه مرکز مالکیت معنوی وارد کرده و با تأیید اکانت کاربری اظهارنامه برند را تنظیم و ثبت نمایید. Data was generated with the help of اسم برند خاص GSA Content Generator Demoversion.

پس از ورود باید بر روی گزینه ثبت متقاضی یا ورود اعضا کلیلک نمایید. طبق ماده ۱۱۷ آیین نامه، مرجع ثبت پس از دریافت اظهارنامه و ضمائم مربوط، و احراز شرایط تعیین شده در ماده ۱۱۴ آیین نامه، آن را در دفتر ثبت وارد و بر روی هر یک از نسخ اظهارنامه، تاریخ دریافت اظهارنامه و شماره آن را قید نموده و نسخه دوم آن را که دارای همان مشخصات نسخه اصلی است؛ بعد از امضا و مهر و قید تاریخ (ساعت، روز، ماه، سال) وصول آن با تمام حروف، به عنوان رسید به متقاضی مسترد خواهد کرد. درواقع ثبت بین المللی مجموعه ای ازثبتهای ملی طبق مقررات داخلی هرکشورتعیین شده، میباشد. به دلیل حفظ ارزش معنوی مالکیتهای مادی در کشورها و در سطح بین الملل، پیش بینی ها و اقداماتی برای حمایت از آن انجام شده است. همانطور که مشاهده می نمایید چنانچه پرونده ثبت علامت تجاری شما از سوی اداره با اخطار رد مواجه شود و همچنان نسبت به ثبت آن اصرار داشته باشید، راهی طولانی و سخت در پیش دارید. در مرحله بعد باید وارد سایت مرکز مالکیت معنوی شده و پس از ساخت اکانت کاربری آن را تأیید نمایید. در حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبوری که در این مرحله دریافت می کنید دقت کنید، چون برای پیگیری های بعدی و اطلاع از نوبت تان در سایت به این نام کاربری ورمز عبور نیاز دارید.

ثبت علائم تجاری

برای انجام این مرحله باید به سایت مرکز مالکیت معنوی و بخش ثبت اظهارنامه علامت تجاری وارد شوید. ثبت برند می تواند به بهره وری و حاشیه امنیتی شرکت ها و ارگان ها و کارخانجات کمک شایان توجهی نماید.لازم به ذکر است که ادارات استاندارد و اداره بهداشت ، غذا ، دارو و ادارات محیط زیست برای اعطای مجوز یا پروانه از شما تقاضای برند می نمایند.داشتن یک برند و یا ثبت برند (انتخاب اسم برند) در نتیجه برند سازی می تواند در موثر بودن هدف شرکت ها و ارگان ها و محصولات در جهت ورود به بازار رقابت کمک کند و در نتیجه می تواند باعث ورود محصولات و دیگر خدمات توسط همان برند بدون پرداخت هزینه اضافی جهت ثبت برندی جدید و حضور در عرصه رقابت بدون هزینه برند سازی گردد.در ادامه ثبت شرکت کریم خان ۹ نکته مهم جهت انتخاب برند یا نام تجاری را در اختیار شما قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید