اظهارنامه ثبت علامت تجاری – ویرگول

انتخاب اسم برند صفحات لندینگ صفحاتی ساده اما هدفمند هستند که برای دعوت مخاطب ایجاد شدهاند. از این حیث که معمولا اسامی کوتاه در آدرسهای اینترنتی دچار محدودیت هستند و معمولا ثبت شدهاند. همانگونه که شاهد آن هستید اغلب اسامی که به برند تبدیل شدهاند تلفظ بسیار آسانی دارند و مخاطب را گیج میکند. یک نام زیبا به خوبی بر دل مخاطب مینشیند و ارتباط احساسی با وی برقرار میکند. امتیاز این سیستم اینست که متقاضی با ثبت یا تسلیم یک فرم اظهارنامه بین المللی به (زبان انگلیسی یا فرانسه) میتواند درصورت تمایل در۷۳ کشور طرف قرارداد یا تعدادی از آنها بسته به انتخاب خود حمایت از علامت تجاری خود را درخواست وکسب نماید. اولین قدم در ثبت علامت تجاری این است که اظهارنامه نوشته شود و اظهارنامه مزبور که حاوی خواسته متقاضی ثبت است به اداره مالکیت صنعتی تسلیم میگردد. پس از اینکه از بابت آزاد بودن نام تجاری انتخابی خود مطمئن شدید؛ آن وقت است که باید برای ثبت آن هر چه زودتر اقدام کنید؛ در غیر این صورت ممکن است شرکت دیگری برای ثبت آن دست به کار شود. سایت جستجوی علائم تجاری بهترین ابزار برای یافتن اسمهای مشابه و استعلام نام انتخابی شما است.

انتخاب اسم برند

ثبت برند بنابراین در انتخاب اسم برند باید نکاتی را در نظر گرفت تا بعدها از انتخاب برند از روی سهلانگاری و بدون رعایت اصول، پشیمان نشوید، پس تا انتهای این مقاله، برای راهنمای گام به گام و بررسی نکات مهم در انتخاب اسم برند با همیار آیتی همراه باشید تا بتوانید برای اسم برند کسبوکار خود بهترین انتخابها را داشته باشید، انتخابی که همیشه ماندگار باشد! در صورت تسلیم اظهارنامه و سایر اسناد مربوط توسط اشخاص حقوقی، امضاء آن ها از طرف اشخاص مجاز، ضروری است.در صورت تعدد متقاضی ثبت، شخصی که به نمایندگی از سایرین حق مراجعه و مکاتبه با مرجع ثبت و انجام سایر تشریفات اداری لازم، جز دریافت گواهی نامه علامت، را دارد، باید با ذکر اقامتگاه، تعیین شود. در صورتی که استفاده کننده از علامت تجارتی قصد داشته باشد که مالک علامت مورد استفاده باشد در این صورت باید با ارسال اظهارنامه تقاضای خود را همراه با مدارک مورد نیاز، به اداره مالکیت صنعتی تسلیم کند که در نتیجه اداره مالکیت صنعتی شرایط مذکور را بررسی میکند و در نتیجه در صورتی که منعی برای ثبت وجود نداشته باشد اقدام به ثبت میکند. This data has been done by GSA Content Generator DEMO!

خود تصمیم گیری کنید.

ارتباط معنایی نام با نوع کسب و کار بسیار اهمیت دارد، به طوری که حتی کسب و کارهایی که نامشان هیچ ارتباطی با نوع کارشان ندارد خودشان ارتباطی درست میکنند. در واقع زمانی که شما کسب و کار و تجارت خود را راه اندازی کردید؛ باید برای هویت دار شدن کسب و کارتان، یک نام و علامتی در قالب برند ثبت تجاری کنید. اسامی رقبای تجاری خود را بررسی کنید و روی کاغذ بیاورید. در حال حاضر دیجیتال مارکتینگ به دلیل هزینه پایین و ورودی زیاد مورد توجه بسیاری از شرکت هاست و تمامی کسب و کارهای سنتی نیز باید از این روش استفاده کنند تا ورودی و درآمد خود را افزایش دهند. یک کپی از مجوز فعالیت مجموعه حقوقی (این مجوز میتواند یک پروانه کسب، پروانه ساخت، پروانه بهرهبرداری، مجوز کسب یا یک کارت بازرگانی باشد). با استفاده از BlueHost یا GoDaddy می توانید به راحتی بررسی کنید. ثبت قانونی برند قوانین و اصولی دارد که با اطلاع داشتن از آنها میتوانید راحتتر برای انتخاب نام برند خود تصمیم گیری کنید. This article has been created with the help of GSA Content Generator Demoversion!

مراحل ثبت برند

برای انتخاب اسم برند، پیدا کردن ایده برای اسم شرکت، راهنمایی انتخاب اسم برند ایرانی و اطلاع از لیست اسامی خاص برای برند میتوانید از کارشناسان ما در برند یک کمک بگیرید. همچنین به این نکته دقت کنید اسم برند برای ثبت در این سایت باید ریشه فارسی و معنی داشته باشد. در این میان به نقاط اشتراکی میرسید که ایدههای خوبی برای شما رقم میزند. پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کسب و کارتان در گوگل، اینستاگرام و توییتر نیز ایدههای خوبی به شما میدهد. شاید گوگل هم با وجود معنایی که دارد سعی در ایجاد ارتباط با نوع کسب و کارش داشته! زمانی هم وجود دارد که آگهی انتشار یافته است، اما همچنان امضایی صورت نگرفته باشد. نامی مثل مامانپز علاوه بر این که کوتاه است، خلاقانه هم هست؛ که این موضوع به ارتباط خوبی با مشتریانش و همینطور خانومهای آشپزی که در خانه شاغل هستند ایجاد میکند. اگر توانستید این مفاهیم را به تجربه مشتری تبدیل کنید مطمئن باشید مشتری خودش می شود بازار یاب شما و به تمامی هم صنفان و درخواست کنندگان شما را معرفی می نماید. فرهنگ لغات آنلاین و کتابهای دیکشنری را بررسی کنید و از دل آنها هم خانوادهها و مترادفها را نیز پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید