مدارک و هزینه های ثبت برند برای افراد حقوقی و حقیقی

در زمینه انتخاب اسم های مخفف باید به این نکته توجه شود که اکثر آن ها در ترکیب درست از آب در نمی آیند و ریتمی جذاب ندارند. فرمول های مختلفی برای انتخاب اسم برند وجود دارد. در سرتاسر دنیا به خصوص ایران، می توانید داستان ها و افسانه هایی را بیابید که پر از نام های اسطوره ای و بهترین منبع برای انتخاب نام برند هستند. حمایت های انجام شده از علائم تجاری بین المللی سبب می شود جعل علائم تجاری، ارائه کالاها و خدمات نامرغوب به نام یک برند مرغوب قابل انجام نباشد و همچنین سبب رقابت سالم برای بهبود کیفیت در ارائه خدمات خواهد شد. علاوه بر این واژه هایی مانند «سریع»، «برترین»، «مدرن» یا «نوآورانه» بهاحتمال زیاد مردود خواهند شد. درواقع با این کار مردم را از آینده برند خود آگاه خواهید کرد و جذب مشتری از همین زمان آغاز خواهد شد. در نسخه جامع نرم افزار مشاور املاک سرو شما این امکان را دارید که به راحتی طبق استاندارد اتحادیه مشاورین املاک کمیسیون خود را که محاسبه کردید برای مشتری یک پیش فاکتور چاپ کنید. آخرین گام از مراحل ثبت علامت تجاری آن است که با در دست داشتن یک نسخه از روزنامه رسمی نوبت اول و دوم.

مدارک ثبت برند

۷- آخرین گام از مراحل ثبت برند آن است که با در دست داشتن کپی برابر اصل مدارکی که در مرحله تکمیل و ارسال اظهارنامه ثبت علامت تجاری در سامانه مرکز مالکیت معنوی تکمیل و ارسال نموده اید و همچنین نسخه کاغذی روزنامه رسمی هر دو مرحله اول و دوم، به مرکز مالکیت معنوی مراجعه نمایید و سند برند خود را تحویل بگیرید. این نکته را در نظر بگیرید که امکان دارد یک شرکت در زمینه کاری خود به رتبه هایی برسد که بخواهد یک شعبه یا نمایندگی دیگر در سایر کشورها احداث کند. برندسازی اینترنتی در ابتدا می تواند شما را به جامعه هدف بشناسند و بعد از این که خوب شناخته شدید و از این مسیر توانستید درآمد زیادی کسب کنید نوبت آن فرارسیده که نمایندگی های متعدد در شهرهای مختلف بگیرید تا خود این نماینده ها برای شما ورودی و مشتری بیشتری بیاورند. کلمات را به عنصر های احساسی مبدل نماید. Article was generated by GSA Content Generator DEMO.

پس باید به درستی انتخاب شود تا تصویر واضحی از آینده برند را ترسیم کند. در نظر گرفتن انواع نام های برند که در بالاتر به تشریح آن ها پرداختیم و پیشنهاد یک اسم برای هر نوع که با برند شما مطابقت داشته باشد، سپس انتخاب بهترین از میان آن ها نیز یک راه دیگر است. انتخاب نام های واقعی به دلیل گسترده بودن دایره لغات، بسیار سخت است و برای انجام این کار باید صبر و حوصله زیادی به خرج داد. سپس از میان نوشته ها به یک نتیجه گروهی برسید. عین علامتی که پیش از این به نام شخص یا شرکت دیگری ثبت شده باشد و یا شخص دیگری قبلا تقاضای ثبت داده و تاریخ تقاضای آن فرد مقدم باشد و یا دارای حق تقدم ثبت باشد. در ماده ۷ قوانین ثبت شده در کنوانسیون پاریس موضوع علامت تجاری جمعی مورد پذیرش قرار گرفته و هر کدام از کشورهای عضو در این کنوانسیون موظف به انجام تعهدات خود در این خصوص می باشد و در صورت وجود در قوانین کشور مقصد در صورت خلاف نبودن آن موظف به حمایت از ان می باشند . اسم انتخابی باید حتما دارای معنا باشد و یک مفهوم خاص در ذهن بیننده القا کند و مشتری با شنیدن آن نام بتواند یک تصویر عالی در ذهن خود تجسم کند.

اگر پیش از ثبت برند محصول خود را ارائه داده و دارای مشتری هایی هستید، می توانید یک نظرسنجی بین آن ها راه بیاندازید و از این طریق اسم برند خود را تست کنید. همچنین ممکن است که در آینده قصد واگذاری و فروش آن را داشته باشید و با وجود نام یا نام خانوادگی شما بر روی برند شرکت، خریداری برای آن پیدا نشود. این مورد در انتخاب یک نام بسیار مهم است. یک اسم خوب باید برخی ویژگی ها را به ذهن بیننده القا کند و دارای یک سری صفات باشد تا بتواند تأثیر مثبتی بر مشتریان محصول مورد نظر بگذارد. به عنوان مثال برای این مورد می توان به برند Sharp که معرف مداد تیز است، اشاره کرد. زیرا، هدف از ثبت برند دریافت نمایندگی انحصاری یک محصول خاص است و در صورت متمایز نبودن آن با سایر برندهای یکسان، باعث می شود که مانند یک شرکت فیک به نظر برسید که با نامی متشابه با اسم تجاری شرکتی دیگر مشغول به کار هستید.

دیدگاهتان را بنویسید