انتخاب اسم برند – ویرگول

اما امروزه نحوه ساخت پرسونال برندینگ تفاوتهای زیادی با گذشته کرده است. کریستین دیور همزمان با معرفی اولین مدل عطر خود اعلام کرد که «میس دیور» به احترام خواهرش کاترینا، با این نام روانه بازار شده است. به عنوان مهمترین مزیت برند سازی شخصی میتوان به افزایش اعتبار فرد اشاره کرد. برندسازی شخصی همان تصویری است که هر فرد از خود میسازد تا افرادی که در زندگی شخصی و حرفهای آن فرد حضور دارند او را با این تصویر بشناسند. از مهمترین ابزارهایی که میتواند در ساخت پرسونال برندینگ کمک کننده باشد میتوان به حضور موثر در شبکههای اجتماعی یا اینترنت به واسطه طراحی وبسایت یا راهاندازی یک حساب در شبکههای اجتماعی اشاره کرد. امروز مهم است که در اینترنت یا شبکههای اجتماعی خود چگونه رفتار کرده و چگونه به نظر میرسید. تجارت الکترونیک Xiaomi و بستر اینترنت اشیاء (IoT) خانه Mi برای سیستمهای مدیریت اطلاعات شخصی (PIMS) مجوز ISO/IEC 27701:2019 را به دست آورده است. این بد نیست که شما نیز از این بستر ایدهآلی که به وجود آمده است برای معرفی یا فروش خدمات و محصولات خود استفاده کنید؛ اما اگر از پرسونال برندینگ استفاده نکنید تنها شبیه به یک فروشنده به نظر میرسید که میخواهد هر طور شده محصولش را به فروش برساند!

مدارک ثبت برند

ماده ۱۳۸ ـ مالک علامت مکلف است هرنوع تغییر راجع به اسم، نشانی، تابعیت واقامتگاه یا اعطاء اجاره بهرهبرداری از علامت یا انتقال و یا اعراض از علامت ثبت شده را کتباً و همراه با مدارک مربوط جهت ثبت در سوابق به مرجع ثبت اعلام نماید. از عین یا علامت تجارتی مشابه به علامت تجارتی مورد نظر برای ثبت در موسسه دیگر که مرتبط با آن موسسه می باشد استفاده و به نام مالک ان ثبت نشده باشد. در گذشته که حضور کاربران در اینترنت و شبکههای اجتماعی به این اندازه پر رنگ نبود، بیشترین اهمیت ساخت یک برند شخصی در این بود که شما چگونه صحبت میکنید یا طرز لباس پوشیدنتان چگونه است. اگر یک برند شخصی قوی برای خود ساخته باشید، بیش از سایر همکاران خود در دسترس خواهید بود بنابراین پیشنهادات شغلی بیشتری به شما میشود. همانطور که کمی پیش هم اشاره کردیم پرسونال برندینگ فرصتهای بیشتری را برایتان رقم خواهد زد. هرچه برندسازی شخصی خود را قویتر کنید، تعداد بیشتری از افراد ترغیب میشوند که داستان شما را دنبال کنند. قرار نیست تواناییها، مهارت و داستان خود را در بوق و کرنا کنید تا برند شخصیتان را بسازید! برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به بخش الو الفبای تبلیغ مراجعه کنید.

Content has been created with the help of GSA Content Generator Demoversion.

انتخاب اسم برند

بنابراین پیدا کردن یک نام خوب که مناسب کسب وکارتان باشد آسان نیست. بنابراین تفاوتی نمیکند که در چه سمت و جایگاهی قرار دارید؛ دانشجو باشید، کارمند یا موسس یک شرکت بزرگ در هر صورت برندینگ شخصی چیزی است که به آن نیاز خواهید داشت. بسیاری از نام هایی که ریشه لاتین، یونانی و یا ریشه خارجی دارند، جهت ترسیم هرچه بهتر ماهیت برند، ویرایش می شوند. سایت استعلام ثبت برند مرکز مالکیت معنوی که در آنجا اظهارنامه ارسال شده و پرونده الکترونیک تشکیل می گردد. برخی افراد قدم در مسیر پرسونال برندینگ گذاشته و حتی اقداماتی چون طراحی سایت شخصی یا باز کردن حساب در شبکههای اجتماعی را نیز انجام میدهند اما هنوز نمیدانند به دنبال چه چیزی هستند و هدفشان از ساخت این برند دقیقا چست. سایت جستجوی علائم تجاری بهترین ابزار برای یافتن اسمهای مشابه و استعلام نام انتخابی شما است. در زمینه قوانین ثبت برند میتوان سؤالات مختلفی را مطرح کرد که شامل هزینه ثبت برند، مزایا و شرایط ثبت نشان تجاری، مدارک لازم جهت ثبت برند و مکان مورد مراجعه است که در ادامه به مهمترین آن میپردازیم.

لازم به ذکر است این هزینه برای زمانی است که شما خودتان کارهای ثبت برند را انجام دهید. پیش از آنکه به این سوال پاسخ دهیم لازم است بدانید که برندینگ شخصی شامل چه مواردی میشود. به دلیل اهمیت بالایی که پرسونال برندینگ دارد معمولا این سوال از سوی افراد پرسیده میشود که چگونه برندسازی کنیم؟ حتی اگر از فروشنده در باره اسم سوال کنیم چیزهای عجیبی جواب می دهد. اسمی شبیه به این هیچ وقت در ذهن مردم نمی ماند و خیلی زود فراموش می شوید. در این صورت دیگر شبیه به یک ربات فروشنده نخواهید بود؛ بلکه مردم این را احساس خواهند کرد که شما نیز از جنس آنها هستید! فراموش نکنید که کاربران اینترنت یا شبکههای اجتماعی با هدف خرید در این فضاها حضور ندارند؛ آنها بیشتر تمایل دارند با داستانی سرگرم شوند تا اینکه دائما با فروشندههای سمجی برخورد داشته باشند که فقط میخواهند چیزی را بفروشند! احتمالا هدف همه ما از ساخت یک برند شخصی فروش خدمات، محصولات یا حتی تواناییهایی است که داریم. علامت تجاری همانگونه که از اسمش پیداست نوعی علامت است که به گونه ۳های مختلف طراحی و کالاها خدمات ، محصولات و حتی گاهاً افراد با آنها شناخته می شوند .

This article has been written with GSA Content Generator DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید