بهترین شرکتهای «ثبت برند

پس از انتشار آگهی مزبور ، چنانچه هر شخصی نسبت به ثبت علامت معترض باشد ، می تواند اعتراض خود را بیان نماید. حال اگر ثبت علامت “الف” در ایران با مشکل مواجه شود و یا علامت ثبت شده باشد و به هر دلیلی باطل شود و متقاضی موفق به اخذ گواهی ثبت علامت “الف” در کشور ترکیه از طریق سیستم مادرید شده باشد گواهی ثبت علامت ترکیه به این دلیل باطل خواهد شد چرا که گواهینامه علامت مبدا (در مثال ما ایران) فاقد اعتبار شده است. اولین نکته در رابطه با نکات طلایی ثبت برند ، این است که مدارک مورد نیاز برای این امر را آماده کنید. ۲٫ ثبت برند شرکتها را قادر میسازد محصولاتشان را از یکدیگر متمایز سازند. از شرایط لازم برای ثبت برند و علامت های تجاری از راه ثبت در کشور مبدا انجام داد . بعد از انتخاب نام برند تجاری خود، باید مراحل اداری ثبت برند را طی کنید. معترض باید در اعتراضنامه خود، علت اعتراض را نیز بیان کند. سایت مشهور نیز با انتشار مقالههای معتبر در زمینههای گوناگون به آگاهیرسانی در این حوزه میپردازد.

اسم برند خاص

This post was created with GSA Content Generator Demoversion!

در این راستا کنوانسیون پاریس با اتخاذ تصمیمی این مسئله را حل کرد و با تشکیل یک نهاد و اتحادیه ای برای ثبت برند بین المللی اقدام کردند که به تشکیل سیستم مادرید انجامید . در حالی که در قانون ثبت اختراعات، طرحهای صنعتی و علائم تجاری مصوب ۱۳۸۶ چنین الزامی مقرر نشده است. بنابراین در سیستم مادرید اظهارنامه علامت و علامت ثبت شده در کشور مبدا بسیار اهمیت دارد و ثبت علائم در سایر کشور ها منوط به بقاء اعتبار علامت تجاری ثبت شده متقاضی در ایران است. برای ثبت برند حقیقی این مبلغ ده هزار تومان و برای برند حقوقی ۲۰ هزار تومان می باشد. چاپ این روزنامه در مدت یک هفته تا ده روز انجام خواهد گرفت. آگهی دوم با درج شماره ثبت علامت تجاری چاپ خواهد شد. این آگهی برای این است که در صورت وجود مشابهت، افراد دیگر و صاحبان برند بتوانند به این نام ثبت شده اعتراض نمایند. انواع روشهای این نوع نامگذاری معروف شامل جناس، عبارتها، کلمات مرکب، تجانس آوایی، تسمیه تقلیدی، غلط املائی عمدی و کلمات خارجی هستند.

انتخاب اسم برند

از همان اول هر مشتری که برند ما را ببیند یاد برند معروف افتاده و حتما به ما خواهد خندید. با تایید پرونده ثبت برند، آگهی مربوط به برند شما در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر می شود. ۵٫ ثبت برند جهانی می تواند شهرت برای شرکت ها ایجاد کند و باعث تسریع در بازاریابی گردد. بعد از اینکه از نظر بازاریابی بهترین نام و نشان را برای محصول یا خدمات خود انتخاب کردید و جایگاه محصول خود را در بازار شناختید می توانید مراحل حقوقی ثبت برند را آغاز کنید. بعد از تشکیل پرونده و ثبت اظهارنامه بین ۱۵ تا ۴۵ روز کاری طول خواهد کشید تا وضعیت پرونده شما مشخص شود و پاسخ ابلاغ شود. برای ثبت برند بین المللی افراد به کشورهای مختلف رجوع می کردند که خود زمان بر و دارای هزینه بسیار برای آن بود . فرض کنید متقاضی در ایران ثبت علامت تجاری “الف” را به موجب اظهارنامه تقاضا داده است.

مدارک ثبت برند

Content was generated with GSA Content Generator Demoversion!

ثبت برند تجاری

راه اول ثبت از طریق سیستم بین المللی مادرید است که به موجب عهدنامه مادرید (که ایران نیز از کشورهای عضو این موافقت نامه است) متقاضی ثبت علامت در هریک از کشورهای عضو می تواند با مراجعه به اداره ثبت علامت کشور خود (کشور مبدا) ثبت علامت خود را در هریک از کشورهای عضو یا انتخاب آنها و پرداخت هزینه های مربوط درخواست نماید. متقاضی می تواند با اعلام شماره اظهارنامه علامت خود در ایران و یا ارائه گواهینامه ثبت علامت در ایران ، ثبت علامت خود را در کشور های عضو مادرید تقاضا نماید لیکن چنانچه صرفا اظهارنامه در ایران تقدیم شده باشد و علامت هنوز به ثبت نرسیده باشد، گواهی ثبت علامت در ایران باید ظرف مدت ۳ سال به سازمان جهانی وایپو (که متصدی اجرای موافقت نامه مادرید است) ارائه شود. در صورتی که شخصی نسبت به ثبت برند شما اعتراض نداشته باشد، بعد از گذشت ۳۰ روز از چاپ روزنامه رسمی، اظهارنامه ثبت شده از طرف کارشناسان مورد تایید واقع می شود. بعد از چاپ این آگهی می توانید برای اخذ انحصار علامت به اداره مالکیت صنعتی مراجعه کنید. برای آنکه صحه ای بر این قانون بگذاریم به نام برند های معتبر جهانی از قبیل نایک، اپل، آدیداس و غیره اشاره می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید