نمونه اسم برند

مرحلهی بعد از طراحی لوگو و علامت تجاری، قطعا ثبت آن است. بعد از چاپ دوم عملا برند شما تایید شده است و باید مرحلهی بعدی را انجام دهید. اگر هیچگونه شکایتی در طول یک ماه ایجاد نشد، آن وقت شما میتوانید وارد مرحله دوم چاپ شوید. موافقتنامه مادرید در خصوص ثبت علائم تجاری در سال ۱۹۸۱ مطرح شده و پروتکل آن در سال ۱۹۸۹، به تصویب رسید. در هر مرحله از تکمیل فرم اظهارنامه ثبت علائم تجاری میتوانید از گزینه ثبت موقت استفاده کنید تا از حذف ناخواسته اطلاعات، مثلاً در صورت رفتن برق، جلوگیری کنید. گفتنی است که در هر مرحله از تکمیل فرم اظهارنامه ثبت علامت تجاری میتوانید از گزینه ثبت موقت استفاده کنید تا از حذف ناخواسته اطلاعات جلوگیری کنید. ثبت اظهارنامه علامت تجاری، آخرین کاری است که بایستی برای ثبت برند و علامت تجاری خود استفاده کنید. در این صورت هر موقع به وسیله ی صاحب کسب و کار عمل ثبت در مورد کاری که بعد از آگهی اظهارنامه انجام شده باشد دعوایی مطرح گردد و خوانده ثابت نماید که در هنگام انجام کار مورد نظر ، نشان به صورت قانونی قابل ثبت نبوده است ، به دفاع خوانده رسیدگی شده و در مورد ثبت یا عدم ثبت نشان تجاری مورد نظر نیز تصمیمات مورد نظر اتخاذ می گردد .

ثبت علائم تجاری

در ابتدا صاحب برند باید وارد سایت شود و گزینه تمدید را انتخاب نماید. ۱۴- علائمی که حق تقدم افراد دیگر (چه حقیقی و چه حقوقی) را در تقاضای ثبت علامت تجاری مورد نظر تضییع نماید. ۲٫ شرکت یونایت فروتز فروشنده بزرگ موز در آمریکای جنوبی بود که با تغییر نام به چیکتا به موز هویت داد و چیکیتا موز بی هویت را صاحب هویت و شخصیت کرد. آیا می توان همراه با ثبت اسم، شکل خاصی نیز ثبت کرد ؟ اسامی که به روش خاصی باید تلفظ شود (مثل اسامی که از یک زبان دیگر وارد شدهاند) مثلا یک حرف را باید کشید یا یک حرف خوانده نمیشود یا اینکه تشدیدهای متعدد باعث سختی خوانایی میشود، مناسب نام تجاری نیستند. اسامی توصیفی مثل امریکن ایرلاین یا هوم دیپات به طور دقیق توصیف میکنند که شرکت چه کاری انجام می دهد.اما این اسم ها زیادی سنگین هستند و مالکیت و مراقبت از آنها خیلی سخت است. ثبت تجارتی ها نباید با ثبت اسم تجارتی اشتباه کرد زیرا ثبت نام تاجر با فوت یا حجر تغییر می یابد ولی اسم تجارتی با بقای خود نشانگر ادامه کار موسسه یا تجارتخانه می باشد. کسبوکار شما نباید مانند یک جمله به نظر بیاید.

خود را بدون اتلاف وقت و هزینه انجام دهید.

در صورتی که پس از مدت ده سال فرد در تمدید تاخیر کند، میزان هزینه جریمه به آن اضافه خواهد شد. برای اینکه ثبت برند انجام دهید، بایستی یک سری از مدارک را در اختیار داشته باشید. اگر وکیل و یا نماینده قانونی قصد انجام ثبت برند و علامت تجاری را دارد، بایستی مدارک نماینده قانونی ارائه شود. شما هماکنون میتوانید با واگذاری پروژه خود به کارمنتو به راحتی مراحل قانونی را طی کنید و کارهای اداری ثبت برند خود را بدون اتلاف وقت و هزینه انجام دهید. شما میتوانید ثبت برند را هم به صورت شخصی و هم به صورت شرکتی انجام دهید. پیشنهاد می کنم مقاله راهنمای گام به گام راه اندازی فروشگاه اینترنتی را هم مطالعه کنید. برای انتخاب اسم برند که به اندازه کافی هم متمایز و خاص باشد ابتدا در اینترنت سرچ کنید تا مطمئن شوید حداقل در حوزه کاری خودتان برندی به آن نام وجود نداشته باشد.

در این مورد توصیه میکنم خودتان را جای کاربران و بازدید کننده هایی که قرار است وارد پیج شما شوند گذاشته باشید. شاید با خواندن نتایج این دو تحقیق درباره اسم خودتان نگران شده باشید. نامی که قرار است در بازار با آن شناخته شوید. در زومیت شما قادر به تغییر تصویر پروفایل خود هستید، هر گونه تصاویر زننده، مستهجن، بیربط و توهین آمیز حذف خواهد شد.۷٫ طبق ماده ۳۲ قانون علامت در ثبت برند و علامت تجاری شما از برخی از علامتها برای برند خود نمیتوانید استفاده کنید. همچنین به دلیل چند شکلی بودن برخی از حروف الفبای فارسی، باید به این نکته توجه کرد که با اشتباه نوشتن شکل نوشتاری یک کلمه به طور کلی معنی آن نیز تغییر می کند. برای انتخاب نام برای شرکت باید توجه داشت که نام های پیشنهادی باید دارای ریشه فارسی(پارسی) باشند . علت اینکه برند در روزنامه چاپ میشود این است که اگر ادعایی در خصوص آن وجود دارد، توسط مالکان احتمالی مشخص شود. در ادامه مراحل ثبت برند و علامت تجاری را برای شما آوردهایم. مدارکی که در ادامه برای شما آوردهایم را بایستی تکمیل کرده و برای ارائه آماده کنید. در لوگو شما نشان رسمی نظامی، پرچم و یا نشانههای مملکتی به کار رفته باشد.

مراحل ثبت برند

This was generated by GSA Content Generator Demoversion!

دیدگاهتان را بنویسید