ثبت برند ارزان و کم هزینه

فکر میکنید نام برندتان تا چه حد بر موفقیت بیزنستان تاثیرگذار بوده است؟ انتخاب نام آتلیه موضوعی است که بعدها بر روی درآمد آتلیه و تبلیغات آن تاثیرگذار خواهد بود. اکثر برندها و نام شرکت های دنیا بر اساس معنا و مفهوم خاص و مرتبطی انتخاب شده اند؛ دانستن فلسفه انتخابی نام این کمپانی ها می تواند جالب باشد. سعی کنید تا جایی که ممکن است خاص و متمایز باشید. تعداد علائم قابل ثبت درسطح جهان تقریباً نامحدود هستند و مطابق با قانون مصوب کشورها، علامت تجاری ممکن است متشکل از یک یا چند کلمه، حرف یا عدد باشد. ۹- ثبت علامت به صورت حقوقی ( ایرانی و غیر ایرانی ) و حقیقی ( ایرانی و غیر ایرانی ) قابل انجام بوده، لذا می توان عنوان شرکت را جهت ثبت علامت به کار برد و یا از نام خانوادگی در کنار نامی دیگر جهت ثبت علامت مورد نظر استفاده کرد.

ذکر اسامی کشورهای موردنظر در درخواست الزامی است.

البته ممکن است یک آتلیه چند منظوره باشید، به همین علت باید نامی کلی تر و جامع تر را انتخاب کنید. نامی را انتخاب کنید که در طول زمان از مقبولیت نیفتد. ذکر اسامی کشورهای موردنظر در درخواست الزامی است. تقدیم اظهارنامه ، اولین گام در ثبت علامت تجاری است که البته اظهارنامه بایستی واجد شرایطی باشد که جهت جلوگیری از اطاله کلام از ذکر آن ها خودداری می شود. شما می توانید از اسامی ذکر شده برای برند خود استفاده کنید. انتخاب اسم کافی شاپ بسیار مهم است چرا که کسب و کار شما با این نام اختصاصی شناخته میشود. انرژی و سرمایه بسیاری با هدف موفقیت و کسب سود در آغاز این کسب و کار صرف میشود. انتخاب اسم برند یکی از مهمترین بخشهای راه اندازی یک کسب و کار است. سعی کنید تمام بخشهای مورد نیاز در فرم را به درستی و با رعایت مسائل امنیتی پر کنید تا با ابلاغیه هایی مانند رد اظهار نامه، رفع نقص و یا رد بخشی از موارد خواسته شده در اظهارنامه مواجه نشوید چون در این صورت روند ثبت برند شما طولانی تر خواهد شد. باید جستجو کنید و مطمئن شوید که (حداقل در شهر یا محله شما) هیچ کس در حال حاضر از نام مورد نظرتان استفاده نمی کند.

را بر اساس تناسب با آن حرفه (در صورت تمایل صاحب کسب و کار) نام پیشنهاد نماید. اگر شما صاحب یک آتلیه بارداری هستید و یا یک آتلیه کودک، نام شما باید مرتبط باشد. البته درمواردی که صاحب شرکت یک سلبریتی باشد قضیه فرق می­کند چون نامِ او برای مخاطب آشناست و دیگر هزینۀ چندانی برای برندسازی پرداخت نمی­کند. البته این نکته را به یاد داشته باشید که وقتی شما یک نام مشابه برندهای مشهور برای فعالیت خود انتخاب میکنید، ممکن است اشتباه گرفتن برندها به نفع شما تمام شود اما این یک ریسک بزرگ است؛ چون وقتی افراد متوجه شوند که شما نامتان را به این علت شبیه به برندهای مشهور انتخاب کردهاید، از برند شما متنفر خواهند شد. پس از پرداخت حق الثبت برند در سامانه این برند به شما تعلق می گیرد، اما نیاز است این موضوع به اطلاع عموم برسد. اما این موضوع کاملا واقعیت دارد و اتفاقی است که برای برخی از برندهای جهانی تراز اول مثل کوکاکولا افتاده است. عمر علامتهای تجاری ۱۰ سال است و پس از این مدت تا ۶ ماه بعد از انقضاء قابلیت تمدید آن وجود دارد. راه اندازی کافی شاپ، راه اندازی فست فود و یا راه اندازی رستوران فراز و نشیبهای بسیاری دارد.

This data has been created with the help of GSA Content Generator DEMO!

اطمینان حاصل کنید که نام شما کلاسیک است .

حال برای به ثمر نشستن این تلاشها باید اسم کافی شاپ، فست فود و یا رستوران خود را درست انتخاب کنید. برای انتخاب نام کافه، فست فود یا رستوران خود کپی نکنید و خلاق باشید. با ثبت برند امکان سوء استفاده یا کپی و یا حتی اعمال تحریم دیگر وجود نخواهد داشت. هنگام انتخاب اسم آتلیه عکاسی خود، باید اطمینان حاصل کنید که از هرگونه کپی برداری جلو گیری شود. اطمینان حاصل کنید که نام شما کلاسیک است . شما برای انتخاب نام برند خود چه مراحلی را طی کردید و چه فاکتورهایی را در نظر گرفتید؟ نکته دوم اینکه تاریخ ابلاغیه ای که در خلاصه پرونده دیده می شود، به عنوان تاریخ ابلاغ قانونی در نظر گرفته می شود. مدت زمان اعتبار علائم تجاری ۱۰ سال از تاریخ ارائه اظهارنامه ثبت می باشد که این مدت می تواند با درخواست مالک برای دوره های متوالی ۱۰ ساله و با پرداخت هزینه آن، تمدید شود.

دیدگاهتان را بنویسید