مدارک ثبت برند

پس از طی این مراحل، مراتب در روزنامه رسمی با قید نام و نشانی صاحب علامت و کالاهایی که در آن ها از علامت استفاده می شود آگهی می گردد. ۷- مسئول اداره پیش نویس اگهی تقاضای ثبت علامت تجارتی را امضا و به ماشین ارجاع و پس از تحریر اگهی مذکور آن را امضا مینماید. سپس به انواع علائم تجاری پرداختیم و در نهایت فرآیند ثبت برند بین المللی را توضیح دادیم. زیراکس برند اول دستگاههای فتوکپی در جهان نامش را با اقتباس از زیروگرافی خلق کرد. ثبت برند و ثبت شرکت تفاوتهایی دارند و در حقیقت با هم متفاوتند، ولی هردو عمل توسط اداره ثبت شرکتها صورت میگیرد، که در این مقاله روند عملی ثبت هردو را برای شما شرح خواهیم داد تا آشناییت کلی با مراحل ثبت پیدا کنید. یکی از روش های مقرون به صرفه و کم هزینه برای ثبت برند و علامت تجاری را ما به شما ارائه می دهیم . چشم انداز برند (Vision): چرا شرکت شما وجود دارد؟

انتخاب نام برند

این اسم باید برند بشه. در این مقاله به صورت کامل برای شما توضیح داده ایم که به چه روشی می توانید یک اسم مناسب برای پیج خود انتخاب کنید. نام تجاری شما باید با مصرفکننده طنینانداز شود و نباید فراموش شود. با ثبت برند، نام و لگو در اختیار شما قرار می گیرد و کسی نمی تواند از نام محصول شما سوء استفاده کند. برای رفع نقص متقاضی باید با درخواست پاسخ به اخطار رفع نقص در قسمت خدمات الکترونیک گزینه ثبت انواع درخواست (رفع نقص، پرداخت حق الثبت) تمدید، انتقال و … تاسیس و راه اندازی شرکت برای به رسمیت شناخته شدن، نیاز به طی کردن مراحل ثبتی در اداره ثبت شرکتها دارد؛ این مراحل را در این قسمت برای شما بیان خواهیم نمود تا به راحتی یک متخصص به امر ثبت آنلاین بپردازید. ۱۱- متقاضی یک برگ تصدیق ثبت علامت تجارتی را از قسمت فروش اوراق خریداری و به اداره مراجعه و مدارک پرداخت حق الثبت و برگ تصدیق را ارائه و مسئول اداره دستور ضم به پرونده و ادامه عملیات ثبتی را صادر می نماید. و چند نوع ثبت برند داریم ؟ زمانی که شما اظهارنامه ثبت برند یا علامت تجاری پر می کنید اداره مالکیت صنعتی ابتدا بررسی می کند که آیا مشابه این برند ثبت شده یانه؟

هر یک از این توافق نامهها برای ثبت شرکت ها (مثلاً ثبت شرکت مهندسی) قوانین خاصی دارند. ۱۰- متقاضی به حسابداری مراجعه و مسئول حسابداری با ملاحظه پرونده و محاسبه ، فیش مبلغ حق الثبت را صادر و متقاضی برای پرداخت به شعبه بانک ملی مستقر در سازمان ثبت رجوع نموده و پس از پرداخت وجه به حسابداری مراجعه و یک نسخه از فیش را تحویل حسابداری می دهد. این حقوق شامل موارد استفاده از علامتی میشود که شبیه علامت ثبت شده است و استفاده از آن برای کالا یا خدمات مشابه، موجب گمراهی عموم میگردد. اقدام برای ثبتنام انتخابی است. ثبتنام نمائید. فرمهای موجود در سامانه را به دقت و با اطلاعات صحیح پر کنید. هزینه های ثبت برند به هزینه های متغییری وابسته است.که می تواند قیمت ثبت را در بازه قیمتی پر نوسانی قرار داهد. البته می توان آن ها را به عنوان استثنا بیام کرد زیرا بیشتر برندهای موفق نام های کوتاه اما پر معنی دارند. ثبت نام و علامت تجاری شروع خواهد شد. در بخش ورود اطلاعات نماینده قانونی اگر برای ثبت برند و تکمیل کارهای ثبتی وکیل درنظر گرفته اید گزینه وکیل دادگستری را باید انتخاب کنید اگر نه گزینه احدی از مدیران یک نفر از میان شرکاء یا مدیران شرکت را به عنوان متقاضی ثبت برند معرفی کنید.

امروزه، برندها علائمی هستند که برای معرفی کالا و محصول از لحاظ کیفیت و ضمانت مرغوبیت جنس آن ها مورد استفاده قرار می گیرند و می تواند نقش، رقم، حرف و … همچنین اگر شرکت شعبهای دارد باید مشخصات آن معرفی گردد. همچنین سایت ثبت برند اداره مالکیت معنوی قابلیت جست و جو وجود دارد. تبصره ـ ابطال بخشی از علامت یا ابطال ثبت علامت نسبت به بعضی از کالاها و یا خدمات ثبت شده نیز مطابق مقررات همین فصل به عمل میآید. زیرا همیشه برندی که فریبنده عمل میکند، ذهن مخاطب هدف را قلقک داده و باعث درگیری ذهنی او میشود. چنانچه ظرف ۳۰ روز از تاریخ نشر آگهی اعتراضی از طرف اشخاص ذی نفع به عمل نیاید اداره ثبت علامت مورد تقاضا را به نام متقاضی در دفتر مخصوص به ثبت رسانیده و گواهی ثبت را به درخواست کننده تسلیم می نماید. ثبت علامت اختیاری است مگر در مواردی که دولت الزامی قرار دهد. و مواردی نظیر مراجعه به این اداره، تشکیل پرونده فیزیکی، پرداخت هزینه روزنامه رسمی نوبت اول و دوم، پرداخت هزینه حق الثبت، مراجعه مجدد به اداره مالکیت، دریافت سند برند و تحویل آن به شما همگی جزء خدماتی است که باید توسط موسسه ای که با شما قرارداد بسته است انجام شود.

This was created with the help of GSA Content Generator DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید