مراحل و مدارک لازم ثبت برند برند شخصی و حقیقی، برند حقوقی و شرکتی

همچنین باید مدارکی ارائه شود تا هویت فرد متقاضی مشخص شود. ۲-برند جمعی:علامت جمعی که تایید کننده ی خصوصیات فنی و کیفیتی محصولات دو تا چند فرد حقیقی یا حقوقی بوده. در دفتر ثبت برای هر علامت، دو صفحه اختصاص می یابد و هر تغییر و اصلاح و همچنین نقل و انتقالاتی که جزئاَ یا کلاَ نسبت به علامت صورت می گیرد ، در صفحات مزبور قید می گردد. شرکتها باید این اطمینان را به مشتریان خود بدهند که برند شرکتی آنها حاوی میراث غنی، ارزش­ها، هنجارها و اولویت­ها، سرمایه، دارایی­ها و توانایی­ها، ظرفیت نیروی انسانی، چارچوب مرجع جهانی و بومی، برنامه­های جامع شهروندی و در نهایت ثبت و ضبط عملکرد شرکت است. آمار کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد UNCTAD سوئیس نشانگر این می باشد که اکثر شرکت هایی که موفق به اخذ نمایندگی برندهای معتبر می گردند، در زمره ی شرکت هایی می باشند که دارای برند ثبت شده جهانی هستند. یک نام خوب باید آنقدر برای مشتریان جذابیت داشته باشد و آنها را به فکر وادارد که از خود سوال کنند این برند چه محصول یا خدماتی ازائه میکند. ۳٫ علامتی که عین علامتی باشد که قبلا به نام دیگری ثبت شده باشد. ۴٫ علامتی که به طرز گمراه کنندهای شبیه یک علامت یا نام تجاری باشد.

ثبت برند تجاری

۴- تعیین اجزاء علامت با ذکر رنگ ، در صورتی که رنگ به عنوان صفت مشخصه و یا ویژگی علامت باشد. طبقه ۱۴٫ فلزات گرانبها و آلیاژهای آنها و کالاهایی که با فلزات گرانبها ساخته شدهاند یا با آنها روکش شدهاند و در سایر طبقات ذکر نشدهاند؛ جواهرات، سنگهای گرانبها؛ اسباب و لوازم ساعتسازی و زمانسنجی. یکی از موارد مهمی که شما باید در آن با احتیاط عمل کنید، انتخاب کلاس یا دسته موضوعاتی است که محصولات یا خدمات شرکت شما در آن دسته خواهند بود. پس از آن بایستی مبادرت به واریز هزینه مرتبط نمایید که بعد از طی شدن تقریبا یک هفته ، روزنامه چاپ و به نشانی شما فرستاده می شود. پس از آنکه تمامی امور لازم در زمینه ثبت برند مادرید را در کشور خود انجام دادید، بایستی کشورهایی که در این باره به شما جواز کسب می دهند را بررسی کنید. فرش عظیم زاده، نام فامیل آقای احد عظیم زاده را به عنوان اسم برند خودش انتخاب کرده است. اداره ای که وظیفه ثبت برند ها در آلمان را بعهده دارد، دفتر امتیاز نامه و علامت تجاری آلمان است که روزانه صد ها نام و برند را در آلمان ثبت میکند. آیا این امکان وجود دارد که علامت تجاری من قبول نشود؟

در غیر اینصورت، این امکان وجود دارد که مالکین بیزنس های پیشین علیه شما یک پرونده اختلاف ایجاد کنند. شما حق انتخاب ۳ کلاس یا دسته بندی را خواهید داشت. ۶- فهرست کالاها و خدماتی که علامت برای تشخیص آن ها استفاده می شود، با اشاره به طبقه یا طبقات آن ها طبق طبقه بندی بین المللی . علامت تجاری یک نام، کلمه، نشانه، لوگو یا عکسی است که بر روی محصولات یک شرکت چاپ می شود و هدف آن تمایز ایجاد کردن بین برند ها و بیزنس ها می باشد. بهتر است پیش از اقدام به ثبت برند یا علامت تجاری خود، لیستی از محصولات و خدمات خود تهیه کنید تا به مشکلی بر نخورید. لذا ، به منظور پیشگیری از تقاضاهای تکراری و جلوگیری از درخواست مجدد علائم ثبت شده اعم از عین یا مشابه و غیره و اطاله زمان ، پیشنهاد می شود قبل از ثبت ، از برند مورد نظرتان استعلام بگیرید. بسته به محصول یا خدمات Xiaomi که استفاده میکنید، ممکن است از محصولات یا خدمات سومشخصها استفاده شود؛ این خدمات میتواند شامل پشتیبانی صوتی، پردازش دوربین، پخش ویدئویی، پاکسازی سیستم و خدمات مربوط به ایمنی، بازی، آمار، تعاملات رسانۀ اجتماعی، پردازش پرداخت، ناوبری نقشه، همرسانی، اعلان فوری، فیلتر اطلاعات، روشهای ورودی و غیره باشد.

Content was created with the help of GSA Content Generator Demoversion.

اسم برند خاص

از نمونه اسم برند ایرانی مرکب میتوان شوکوپارس، نامی نو، پارس خزر و غیره را مثال زد. یک برند باید کلیه احساسات، مفاهیم و ویژگی های نام شرکتی که به آن تعلق دارد را بتواند به مخاطب خود نشان دهد و مخاطب از این برند الهام بگیرد. زمانی که نامی را انتخاب می کنید باید که به تلفظ آن دقت داشته باشید تا در هنگام تلفظ بین مردم از تلفظ اصلی خود خارج نشود. یک کسب و کار به محض معرفی یا رشد همیشه میتواند در در معرض سرقت نام و برند خود قرار بگیرد. پس از دریافت سند صلح می بایست به اداره ثبت علائم تجاری مراجعه نمایید و ضمن ارائه مدارک ذیل درخواست کتبی انتقال علامت را جهت ثبت در دفتر اداره مالکیت صنعتی به اداره ارائه نمایید تا واگذاری نام و علائم تجاری به ثبت برسد و در روزنامه رسمی درج گردد. توجه فرمایید که امکان تغییر کلاس فعالیت شرکت شما پس از ثبت وجود ندارد، پس می بایست تصمیم ها، مشاوره ها، و رایزنی ها را پیش از آن انجام داده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید