نحوه ثبت شرکت و مشاوره از صفر تا صد در ایران

در مورد تغییر هزینه ثبت شرکت تجاری با توجه به نوع آن می توان به شرکت سهامی خاص اشاره کرد. در این شرکت با توجه به این که تعداد شرکا زیاد تر است متقابلا متن آگهی روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی های مربوط به شرکت در آن منتشر می شود نیز زیاد تر خواهد بود. میزان سرمایه شرکت هنگام ثبت آن نیز در هزینه ثبت تاثیر دارد . لازم به توضیح است، سامانه ثبت شرکت با توجه به نوع و قالب شرکت ، اوراق ثبتی متفاوت می باشد. به عنوان مثال اوراق ثبتی شرکت با مسئولیت محدود شامل اساسنامه ، شرکتنامه ، تقاضانامه و صورتجلسه مجمع عمومی موسسین است و اوراق ثبتی شرکت های سهامی خاص شامل اساسنامه ، اظهارنامه و صورتجلسه مجمع عمومی موسسین می باشد. سایر انواع شرکت ها نیز اوراقی تقریباَ مشابه با این دو نوع شرکت دارند.

حال نوبت به این خواهد رسید که کپی برابر اصل شده ای از اساسنامه را در سامانه اداره ثبت شرکت ها بارگذاری کنید . دلیل این موضوع که این شرکت ها با عنوان با مسئولیت محدود نامگذاری شده اند ، محدودیت در تعهداتی است که اعضاء ان می توانند متعهد شوند ، که این میزان متعهد بودن بستی به سرمایه ثبتی آنها دارد . ثبت فرهنگ با تجربه بالا آماده ارائه خدمات ثبت تغییرات شما در کوتاه ترین زمان می باشد . شود را کلیک نموده تا اطلاعات در ذیل آن نشان داده ” ثبت سمت شخص ” هست یا خیر .در انتها کلید شود .در انتها با کلیک بر روی کلید به صفحه بعد می رویم . در این مرحله به صورت خودکار اطلاعات وارد شد ه ذخیره می گردد .

  • و اگر محدود باشد باید «حداکثر مدت فعالیت به ماه» نیز مدت زمان فعالیت را مشخص می کند.
  • شرکت‌ با مسئولیت محدود یکی از رایج‌ترین انواع شرکت‌های تجاری در سراسر دنیا است.
  • آخرین مرحله پس از گردآوری تمامی مدارک ارسال آن از طریق پست پیشتاز برای اداره هاست.
  • اکثر افرادی که قصد ثبت شرکت فوری را دارند، در اواسط این مسیر، به علت پیچیده بودن، دست از کار می‌کشند؛ اما ثبت شرکت آنلاین یکی از مسائل ثبتی است که برای یک متخصص امور ثبتی کار ساده ایست؛ در این مسیر، ثبت پایتخت همواره با مشاوره رایگان تلفنی کنار شماست.

تمام سرمایه شرکت تعهد شود و ۳۵ درصد آن به حسابی که مقرر شده است و در بانک افتتاح می‌شود واریز شود. نکته این که حداقل سرمایه شرکت سهامی خاص، یک میلیون ریال است. همچنین آورده‌های غیرنقدی باید به طور مشخص تسلیم و تحت نظر کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی شود. [newline]مراحل ثبت شرکت‌ها با توجه به نوع آن متفاوت است و با توجه به نوع شرکت قانون مراحل مختلفی را درنظر گرفته است.

راه های تماس با موسسه

بعد از نوشتن کد پستی و زدن «دریافت نشانی کد پستی از اداره‌ی پست»، آدرس به‌طور خودبه‌خود در سطر زیرین وارد می‌شود. اگر هنوز اقدام به اجاره‌ یا خرید محل مورد نظر خود نکرده‌اید هیچ جای نگرانی نیست. می‌توانید آدرس محل سکونت خود یا یکی از شرکا را وارد کنید. فقط به یاد داشته باشید که در آینده تمام مدارک از طرف سازمان ثبت شرکت‌ها به این آدرس برایتان ارسال خواهد شد.

خرازی: نظر رهبری بود که از عراقچی در شورا راهبردی روابط خارجی استفاده شود

و در آن مقطع نیازی به گرفتن کد اقتصادی و کد کارگاهی بیمه نبود. اگر تعداد شرکای شرکت مسئولیت محدود از دوازده نفر بیشتر باشد حتماً باید در این شرکت «هیات نُظّار» تشکیل شود. شرکت سهامی خاص از اجتماع سه سهامدار و دو بازرس به وجود می آید. ثبت نارین مشاور شما در تمام مراحل ثبت شرکت می باشد، برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه ثبت شرکت با ما تماس بگیرید. شرکتی است که با اهداف هفت گانه ی مندرج در قانون بخش تعاونی با قید واژه ی تعاونی تشیل می شود و جهت تشکیل آن حدقل ۷ نفر با تابعیت ایرانی باید حضور داشته باشد.

ثبت شرکت تضامنی نیز منوط به تنظیم شرکتنامه و امضای آن توسط همه شرکا و تادیه کل سرمایه نقدی و تسلیم سرمایه غیرنقدی تقویم شده، می باشد. مدیریت این شرکت ها، به علت مسئولیت بالایی که شریک ضامن در برابر دیون شرکت دارد، بر عهده شریک ضامن است. در صورتی که شرکای ضامن متعدد باشند، مدیریت شرکت بسته به قرارداد و توافق بین آنها خواهد بود. می توانند به صورت جمعی مدیریت شرکت را بپذیرند یا یکی از این شرکا با توافق تمام آنها، به عنوان مدیر شرکت انتخاب شود.شریک مسئولیت محدود در این شرکت اجازه مدیریت ندارد اما حق نظارت دارد.

وارد نمودن سهام اشخاص

مهم‌ترین تفاوت شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص در تعداد شرکا و نحوه تامین سرمایه است. حداقل تعداد شرکا برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود دو نفر است، در حالی که این تعداد برای سهامی خاص سه نفر است. هنگام تاسیس شرکت با مسئولیت محدود فراهم کردن تمام سرمایه شرکت الزامی است، در صورتی که در سهامی خاص فقط تامین %۳۵ از این مبلغ کافی خواهد بود. همچنین این سرمایه در کمپانی‌های با مسئولیت محدود نمی‌تواند در بدو امر به شکل سهام درآید. گفتنی است که سهم‌الشرکه غیرنقدی این شرکت‌ها (از جمله ملک و خودرو) نیز با مسئولیت شرکا ارزش‌گذاری می‌شود، در حالی که در دیگر شرکت‌ها این کار را باید به کارشناسان رسمی دادگستری سپرد.

misc