چگونه با ثبت شرکت و بدون کارمندی می توان به درآمد بالا رسید ؟

بسته به اینکه چه نوع شرکتی می خواهید ثبت کنید مدارک مورد نیاز متفاوت است. برای اطلاع از مدارک مورد نیاز ابتدا سعی کنید موسسه خود را انتخاب کنید، آنها به شما توضیحات لازم را ارائه می دهند. اما بطور کلی شما به کپی شناسنامه اعضای شرکت، کارت ملی آنها و آدرس شرکت و کدپستی آن نیاز دارید. ثبت شرکت پیمانکاری بیشتر در زمینه ساختمان، راه و ترابری، صنعت و معدن، تاسیسات و تجهیزات و کشاورزی و همینطور آب است. بسیار مهم است که موقعیت مناسب در زمینه کاوش های زمینی و ارتباطات نیز ارزیابی شود و سطح مشخصی در راستای نیرو و نفت و گاز نیز مدنظر قرار می گیرد. به هر صورت شرکت های پیمانکاری پس از ثبت نیاز به تعیین رتبه رشته مورد فعالیت دارند.

  • شما برای ثبت شرکت نیاز به شریک ترک ندارید و این موضوع یکی از بهترین مزایای ثبت شرکت در ترکیه محسوب می شود وقتی این روش را انتخاب کنید شرایط برای دریافت اقامت در این کشور برای شما آسانتر می شود.
  • پرداخت تمام سرمایه نقدی شرکت و تسلیم سرمایه غیرنقدی که ارزش آن تقویم شده باشد.
  • شرکتی است که با اهداف هفت گانه ی مندرج در قانون بخش تعاونی با قید واژه ی تعاونی تشیل می شود و جهت تشکیل آن حدقل ۷ نفر با تابعیت ایرانی باید حضور داشته باشد.
  • طبق آمار رسمی تا کنون بیش از ۵ هزار شرکت ایرانی توانسته اند در عمان شرکت خود را ثبت کنند و حجم مبادلات ایران با عمان به نسبت ۵ سال گذشته ۵ برابر شده است.
  • در صورتی که بخواهید فعالیت های تجاری مانند آموزشگاههای علمی و فنی ، آموزشگاههای زبان و مدارس غیر انتفاعی انجام دهید باید در قالب موسسه انتفاعی یا غیر انتفاعی ثبت شود.

طبق ماده ی forty seven قانون ثبت اسناد و املاک، ثبت شرکتنامه باید در دفتر اسناد رسمی انجام شود ، در غیر این صورت شرکتنامه در هیچ اداره و دفتری دارای اعتبار نیست. با تکمیل این فرم با کلیک بر روی گام بعدی صفحه ی مربوط به اشخاص باز می شود. فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم. در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق دکمه زیر با مشاوریندادمهرتماس حاصل فرمایید. تاسیس شرکت اما ایجاد شرکت بر اساس شرایط قانونی است که گفته شده است.

گام چهارم راهنمای ثبت شرکت؛ نام‌های درخواستی

شرکت ها انواع مختلفی دارند بنابراین می بایست شرکتی به ثبت برسد که بر اساس هدف آن سازگار باشد. اداره ثبت اسناد یکی از سازمان های دولتی است، که وظیفه آن ثبت معاملات، شرکت‌ها، املاک و دارائی‌های شخصی را به عهده دارد. مجـری ثبت برند، ثبت علامت تجاری و لوگو، راهنمای ثبت شرکت ثبت تضمینی برند، رفع اخطار اظهارنامه های ثبت برند و ثبت علامت تجاری لوگو در زمان کم و با هزینه مناسب. جهت استعلام هزینه ثبت برند و لوگو هم می توایند فرم استعلام راپر نمایید. همچنین برای آگاهی از قابل ثبت بودن برندتان از لینک استعلام برند استفاده نمایید.

ثبت شرکت

در صورت اشتباه در انتخاب نوع شرکت باید مراحل ثبت یک شرکت را دوباره سپری کنید، این کار زمان زیادی را از شما هدر خواهد داد. در مورد بیمه هم مانند پرداخت حقوق وزارت کار عمان تاکید دارد که شرکت ها باید شهروندان عمانی را بیمه کنند. اما این قانون در مورد افراد سامانه ثبت شرکت خارجی صدق نمی کند و شرکت در صورت تمایل می تواند آن ها را بیمه کند. در عمان هزینه حداقلی برای بیمه ۶۰ ریال می باشد و میزان دقیق هزینه بیمه به شرکت و نوع بیمه بستگی دارد. شریک عمومی باید شهروند عمان باشد و در قبال تمام بدهی ها و تعهدات شرکت مسئول است.

روش برای پاک کردن لکه سس گوجه فرنگی از فرش

برای انتخاب نوع شرکت باید اطلاعات کاملی نسبت به هر شرکت و مزایا و معایب آنها داشته باشید پس از مطالعه یا دریافت مشاوره از ما شما تصمیم خواهید گرفت که کدام یک از انواع شرکت ها برای فعالیت شما مناسب است. شرکت های مختلف هزینه ثبت شرکت را از شما دریافت می کنند و علاوه بر آن مبلغ اضافی به عنوان کارمزد خود دریافت خواهند کرد. ثبت شرکت و ثبت برند مسیر کارآفرینی آینده شما را ترسیم می کند.

اشخاصی که در نظر دارند سهام شرکت خود را در آینده به صورت خصوصی یا عمومی عرضه کنند یا تعداد شرکای زیادی مالک شرکت هستند، بیشتر متقاضی سهامی خاص هستند. مسئولیت محدود کفایت می کند و در حالتی که شرکت تان را بخواهید به صورت مسئولیت محدود ثبت نمایید نیاز به ۲ نفر جهت تاسیس شرکت دارید که دارای بودن مدرک تحصیلی ضروری نمی باشد. در ابتدا قبل از اینکه راجع به نحوه ثبت شرکت ، مدارک مورد نیاز ، هزینه ها و مراحل ثبت شرکت صحبت کنیم لازم است نکته ای را یادآور شویم.

شرکت تجاری عبارت است از سازمانی که معمولاً بین دو یا چند نفر تشکیل می شود. شرایط به این صورت است هر یک از سهم به صورت نقد یا جنس و یا به صورت کار در بین افراد برای مبادرت نیاز به پروسه تجاری دارند. سرمایه اولیه مورد نیاز برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود کم است و به این ترتیب می تواند گزینه خوبی برای جوانان باشد. انتخاب نام شرکت و تایید این نام توسط کارشناسان تعیین نام اداره ثبت شرکتها یکی از اقدامات اولیه ثبت شرکتها است.

نحوه تبدیل سهام با نام به سهام بی نام و بالعکس

اگر فاصله بین ثبت شرکت و زمان واقعی شروع کار زیاد یا نامعلوم باشد با مراجعه به اداره دارایی باید نامه عدم فعالیت شرکت تهیه و تسلیم شود تا در آن فاصله مالیاتی محاسبه نگردد. پس از آغاز واقعی فعالیت های شرکت می توان مجدداً اعلام فعالیت نمود. در قسمت موضوع فعالیت بهتر است تمام فعایل های عمومی که شامل حال تمام شرکتها را می شود را وارد نمایید تا در آینده به مشکل نخورید.

other