اسامی پیشنهادی برای ثبت برند

طبق قوانین ثبت احوال میتوان بسیاری از نامها یا نامهای خانوادگی تنبل را به راحتی تغییر داد. در ادامه به جزئیات هر کدام از این چهار هزینه میپردازیم و توضیح خواهیم داد که هر کدام از آنها به چه عواملی وابسته هستند. پس اگر قصد دارید تا به طور دقیق متوجه شوید که هزینهی ثبت برندها چگونه محاسبه میشود در ادامه هم همراه باشید. توجه داشته باشید که اگر قصد دارید که خودتان را درگیر پیگیریهای قانونی نکنید و یک وکیل دادگستری گواهی ثبت برند شما را از ادارهی مالکیت معنوی تحویل بگیرد و اقدام به تشکیل پروندهی فیزیکی و دیگر اقدامات لازم کند، نیاز به پرداخت ۲۰۰ هزار تومان هزینهی اضافه است. ۲٫ ثبت برند شرکت ها را توانمد می نمایند تا محصولات و خدماتشان را از هم متفاوت کنند. یعنی موضوع مورد نظر را به شرکت اضافه کند و بعد از آن اقدام به ثبت برند کنند. وقتی که یک ماه از زمان چاپ آگهیِ شما در روزنامه رسمی گذشت، باید یک هزینهی جدید بابت حقالثبت برند خود به اداره مالکیت معنوی پرداخت کنید.

در سال ۹۹ را میتوان حدود ۴۵۰ هزار تومان در نظر گرفت.

آنطور که بهنظر میرسد برند الجی بهتازگی نام تجاری ۱۳ دستگاه جدید سری Q را در کره ثبت کرده است که در بین آنها، خانوادهی Q30 هم دیده میشوند. البته پس از پایان مدت ۱۰ ساله، یک مهلت ارفاقی ۶ ماهه جهت تمدید برند و علایم تجاری وجود دارد. پس از چاپ در روزنامه رسمی، متقاضی با در دست داشتن مدارک نسبت به دریافت تصدیق گواهی ثبت ۱۰ ساله به اداره ثبت علامت تجاری مراجعه می نماید و برند مذکور تا ۱۰ سال اعتبار داشته و پس از ۱۰ سال مجددا تمدید میگردد. دورهی ثبت نام و نشان تجاری (برند) در ایران دهساله است. پس از اینکه اظهارنامهی ثبت برند شما در اداره مالکیت معنوی ثبت شد، این تقاضا توسط کارشناس این اداره بررسی میشود. ولی به طور کلی میتوان گفت که هزینه ثبت برند در سال ۹۹ را میتوان حدود ۴۵۰ هزار تومان در نظر گرفت. تنها با این تفاوت که اگر لوگوی شما رنگی باشد نیاز به پرداخت هزینهای اضافی برای چاپ آگهی رنگیِ ثبت لوگو در روزنامه رسمی دارید. تفاوت بین علامت تجاری حقیقی و حقوقی تنها در مدارک مورد نیاز آن میباشد.

ی با محصولات و خدمات متنوع ثبت میشود.

علائمی که قبلاً خود یا مشابه آن به ثبت رسیده باشد. در صورتی که شما به نحوه کارشناسی و رد نام شرکت خود اعتراض دارید می توانید اعتراض خود را در قالب یک فرم اعتراضی به سازمان ثبت شرکت­ها ارسال کنید. علاوه بر موارد ذکر شده علامت های تجاری که خلاف نظم عمومی و اخلاق حسنه هستند و موازین و هنجارهای اخلاق حسنه و مذهبی را زیرپا می گذارند ، قابل ثبت نخواهند بود. اصطلاح دیگر، علامت جمعی است که برای ثبت برندی با محصولات و خدمات متنوع ثبت میشود. برای مثال کسی که جواز کسب آن مربوط به مواد غذایی باشد نمی تواند علامت را در طبقه غیر از مواد غذایی ثبت کند. در صورتی که در دسترس نبود؛ بهتر است قید آن نام را بزنید. به عنوان مثال تصور کنید که نام خاصی را برای محصول خود انتخاب کرده اید و آن را بر روی بسته بندی ها چاب کرده اید. توجه داشته باشید که این اداره در این مرحله از شما هزینهای را بابت ثبت این اظهارنامه دریافت میکند که مقدار آن بر اساس «تعداد طبقات» مورد نظر شما و همچنین «نوع شخصیت شما (حقوقی یا حقیقی)» تعیین میشود. هزینه ثبت برند به عواملی چون «تعداد طبقات» مورد نظر و همچنین «نوع شخصیت» وابسته است.

همچنین سیاه و سفید بودن و رنگی بودن لوگوی برند (نشان تجاری) هم میتواند بر این هزینه تاثیرگذار باشد. اگر طبقه مورد نظر در موضوع شرکت نباشد میتواند الحاق موضوع کند. برای شخص حقوقی تمام مدارک و مجوزها به نام شخصیت حقوقی یعنی شرکت باشد و طبقه مورد نظر برای ثبت باید در موضوع شرکت ذکر شده باشد. طبقه ۲۹ – گوشت، گوشت ماهی، گوشت طیور و شکار؛ عصاره گوشت؛ سزیجات و میوهجات به صورت کنسرو، خشک شده و پخته شده؛ انواع ژله، مربا و کمپوت؛ تخم مرغ، شیر و محصولات لبنی؛ روغنها و چربیهای خوراکی. در این صورت از تصاویر ساده و مشخصی استفاده کنید که درک آن برای مخاطب ساده باشد. علامت تجاری از طریق حصول اطمینان از حقوق انحصاری برای شناختن کالاها و خدمات یا اجازه دادن به دیگران مبنی بر استفاده از آن در صورت پرداخت مبلغ، صاحب اثر را محافظت میکند. می باشد که از طریق آن می توان از دیگر شرکت های مشابه متمایز شد. در انتهای هر دورهی ۱۰ساله، مالک برند میتواند اقدام به تمدید برند خود برای یک دورهی ۱۰ سالهی دیگر نماید. هزینه ثبت برند در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟ چندی پیش با یکی از بستگانم که در ایالات متحده زندگی میکند صحبت میکردم. Content has been generated by GSA Content Generator Demoversion.

دیدگاهتان را بنویسید