تفاوت اسم شرکت و برند – ثبت کلهر

قابلیت ثبت و مالکیت داشته باشد: در انتخاب اسم برند باید دقت کنید نامی پیدا کنید که از نظر قانونی بتوانید آن را ثبت تجاری کنید، برایش دامنه بگیرید و مالکیت آن را در شبکه های مجازی از آن خود کنید. این چهار عامل در مورد برند، شرکت یا کسب و کار شما، همه ی فعالیت ها مخصوصاً انتخاب اسم برند شما را تحت شعاع قرار میدهند. اگر بعد از مدتی متوجه شوید که این اسم مناسب برند شما نیست تغییر و شناساندن اسم جدید به همین راحتی ها نیست! واژههای عام. برای مثال، اگر شرکت شما قصد دارد علامت تجاری «صندلی» را برای فروش صندلی ثبت کند، تقاضانامه ثبت این علامت مردود خواهد شد چون «صندلی » واژههای علم برای این محصول است. درک آنچه برند شما را منحصر به فرد می کند، کلید یافتن نام تجاری مناسب شما است. بدین منظور پیگیری سازمان مربوط به ثبت اسناد با کد ارائه شده برای برند شما به راحتی انجام خواهد شد. اما این انتخاب نام چندان کار راحتی هم نیست. This data has been written with GSA Content Generator DEMO!

ثبت علائم تجاری

در نهایت هم بین اسامی پیشنهادی دو یا سه اسم را کنار بگذارید تا برویم مرحله بعدی! ولی اگر شما میخواهید انتخاب دقیقتری داشته باشید یا اینکه در حال حاضر اطلاعاتی از مشتریان خود ندارید، میتوانید با صرف هزینهای بیشتر برای نامهای کاندیدتان موکاپ ها و صفحات فرود طراحی کنید. پس باید در نظر داشته باشید که انتخاب نام مناسب شرکت شاید در نگاه اول مهم نباشد اما در موفقیت یک برند نقش ویژهای دارد. باید برای طرح خود تمامی مفاهیم خود را سنجیده باشید و تمام خواسته ها را در نظر گرفته باشید. این برند با توزیع مواد غذایی سالم و ارگانیک در حفظ سلامتی مردم نقش داشته و توانسته، اعتماد خریداران را نسبت به محصولات خود جلب کند و مسیر پیشرفت را به درستی بپیماید. در فرم جستجوی علائم تجاری زیر، لطفا نام و نام برند و کالا یا حوزه ای که می خواهید استعلام بگیرید را وارد نماید. برای رسیدن به بهترین نتیجه و صرفه جویی در زمان میتوانید یک سری قوانین برای این (به اصطلاح) سرگرمی تعیین کنید. با ثبت علامت تجاری و برند می توانید خود را در بازار هدف به دیگر افراد بشناسانید و انجام همین کار باعث خواهد شد از دیگر رقبا پیشی گرفته و خود را با طرح و علامتی منحصر به خود به متقاضیان و مشتریان ارائه دهید و دراین زمان با ثبت برند و علامت تجاری خود در اداره ثبت علائم تجاری به صورت قانونی مالک آن بوده و هیچ شخصی ادعایی بر مالکیت برند شما نخواهند داشت .

Content has been generated by GSA Content Generator Demoversion.

با ثبت برند دیگر آسوده خواهید بود که شخصی یا شرکت دیگری از نام تجاری یا برند شما به نفع خود استفاده نمی کنید و در صورتی هم این اتفاق رخ دهد، به سادگی می توانید از طریق مراجع قضایی اقدام کنید. جنبهی بصری داشته باشد: اسم برند شما باید بتواند به خوبی با عناصر گرافیکی چون لوگو، رنگ و آیکون تفسیر و بیان شود. منحصر بفرد باشد: اسمی متمایز و خاص به یاد ماندنی خواهد بود و شما را در بین رقبا برجسته تر میکند. علامت تجاری یا برند باعث شناختن یک کالا و خدمات خواهد شد که این علائم باید به صورتی با درایت و تصمیم گیری های درست اتخاذ شود که در یک نگاه باعث جذب مشتریان و ایجاد انگیزه مثبت در تهیه آن محصول بین مشتریان شود. زمانی که شرکت شما برند خود را ثبت نماید شاهد جذب سرمایه گذاران بیشتری برای همکاری و مشارکت در فعالیت آن خواهید بود. Article was generated by GSA Content Generator Demoversion.

گام اول: در بطن برند شما چه خبر است؟

در صورتی که نام تجاری مورد نظر لاتین بوده حتما کارت بازرگانی لازم است. نکته۲: اگر نام برند لاتین باشد و یا در لغت نامه دهخدا معنایی نداشته باشد ، جهت به ثبت رساندن آن نیاز به کارت بازرگانی می باشد. چرا که اگر در انتخاب اسم جدی نباشید و عجولانه تصمیم بگیرید به زودی پشیمان خواهید شد. گام اول: در بطن برند شما چه خبر است؟ شرکتها پس از انجام ثبت شرکت می توانند جهت ثبت برند اقدام نمایند. امروزه شرکتها با ایجاد و استفاده از نام و علائم تجاری قوی وارد عرصه های گوناگون رقابتی شده اند. هر چند با توجه به تعداد روز افزون کشور ها و شرکت ها و اشخاص حقیقی و ورود روز افزون انها به عرصه تجارت باعث می شود علائمی غیر مرسوم نیز پای خود را به عرصه علائم تجاری باز کرده و اجازه ثبت پیدا کنند . این ویژگی ها برای هر ادمین پیج اینستاگرام مفید است و منجر به کسب درآمد بیشتر می شود. خیلی از سلبریتی ها را هم میبینیم که به اسم خودشان عطر و یا لوازم آرایشی عرضه میکنند: عطر لیلا حاتمی، لوازم آرایشی هدا بیوتی و…

دیدگاهتان را بنویسید