ثبت شرکت بازرگان

در صورت نیاز برای فعالیت خود باید از مرجع ذیربط مجوز دریافت نمایید. بسیاری از افراد روش و مدلی را انتخاب می‌کنند که ممکن است چندان برای کسب‌وکار آنها متناسب نباشد. از این رو بهتر است افراد قبل از اقدام برای ثبت شرکت، حتما با متخصصان و مشاوران این حوزه مشورت کنند.

  • ۲- اگر سهم مراکز علمی (دانشگاه) از پنچاه درصد پایین تر باشد ، شرکت دانش بنیان به عنوان یک شرکت خصوصی محسوب میشود که باید مطابق با قانون تجارت باشد .
  • افتتاحشرکت از مزیت های زیادی برخوردار می باشد که همین مزیت ها باعث پراهمیت تر شدن آن شده است، به طوری که در سال های اخیر حتی دولت نیز برخی از فعالیت های اقتصادی خود را در قالب شرکت ها به انجام می رساند.
  • ارائه مشاوره کاملاً تخصصی و حرفه ای توسط بهترین کارشناس امور ثبتی با تجربه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه ثبت شرکت و برند.
  • با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط بانک جهانی در خصوص نرخ کنترل فساد در کانادا، طی سالیان ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۹ میانگین نرخ کنترل فساد در کانادا، ۹۰/۱ ثبت شده است.
  • در قانون تجارت هفت شرکت معرفی شده که ثبت هرکدام از آن ها شرایطی دارد.

ثبت شرکت در تهران به معنای فرصت های بزرگتر و رقابت های شدیدتر است. در تهران هر سال تعداد شرکت های تجاری و غیر تجاری و در نتیجه فعالیت های این شرکت ها بیشتر می شود. که به سهامدارهای شرکت مورد نظر امکان پیشرفت و ارتباط با شرکت های بیشتری را می دهد. رایج ترین شکل ثبت شرکت های بزرگ در این کشور می باشد.کلیه سهام شرکت تماما می تواند به نام یک نفر باشد.

برای ثبت برند، حتماً باید شرکت داشته باشم؟

لذا تهران ثبت با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان گرامی، مشاوره های تخصصی در زمینه ثبت شرکت و موارد پیرامون به آنان داده و با تخصیص بهترین وکلای ثبتی این مهم را در راستای خدمت رسانی درست، دقیق و بموقع به آنان، لحاظ داشته است. در مطلب بالا کاملا در رابطه با روند و مراحل ثبت شرکت ها گفته شده می توانید مطالعه فرمایید. اگر فرصت مطالعه ندارید بهتر است با شماره های تلفن موجود در وب سایت ((۰۹۱۲۲۹۳۸۲۱۸ – ۰۲۱۸۸۶۶۰۵۸۱)) تماس بگیرید و یا اینک فرم بالای همین صفحه رو پر کنید و برای ما ارسال فرمایید مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت . تا هزینه های دقیق برای ثبت شرکت را برای شما توضیح دهند از طرفی می توانید به بخش هزینه ثبت انواع شرکتها نیز مراجعه فرمایید .

وضعیت بحرانی چهارمحال و بختیاری برای تامین آب شرب در پاییز

انتخاب نام شرکت تابع قواعدی است که در «دستورالعمل اجرایی تعیین نام اشخاص حقوقی» به طور کامل شرح داده شده‌اند. این نام‌ها نباید تکراری باشند و نباید موجب گمراه شدن مشتریان شوند. همچنین ریشه فارسی واژه‌ها باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و از به کار بردن عناوین لاتین پرهیز شود.

۱-شرکت سهامی خاص حداقل با سه نفر سهامدار قابل تشکیل وسهام بدون نیاز به ثبت در دفتر اسناد رسمی قابل شرکت است. در شرکت های تضامنی باید سرمایه نقدی و غیر نقدی شرکت باید به طور کامل پرداخت شود واگر مثلا سرمایه غیر نقدی یکی از اعضا کمتر از ارزش واقعی خود اعلام شود به ضرر خود اعضا است . شما موکل گرامی پس از انتخاب فرد یا افراد واجد شرایط جهت تشکیل شرکت می توانید با مراجعه به موسسه ی ثبتیکال از خدمات مشاوره ای حقوقی وکلا و کارشناسان ثبتی موسسه ثبتیکال به صورت رایگان بهره مند گردید . موسسه حقوقی ثبت نوول خدمات ثبتی دیگری به مانند ثبت شرکت ، ثبت برند و ثبت تغییرات شرکت ، ثبت اختراع طرح صنعتی و کلیه ی امور ثبتی را در تمامی شهرها و استان های ایران حتی شهرهای دوردست انجام خواهد داد. کارشناسان و وکلای ثبت فرهنگ با افتخار آماده مشاوره ۰ تا ۱۰۰ در زمینه تاسیس و راه اندازی شرکت سهامی خاص هستند.

بعد از این بخش وارد صفحه ارائه مدارک می شوید،در این بخش ،مدارکی را که متقاضی باید ارایه نماید به صورت خودکار نمایش داده می شود. دو نسخه آگهی به امضای رئیس اداره رسیده و یک نسخه از تمامی مدارک در پرونده‌ی شرکت، ضبط و نسخه‌ی دوم جهت نگهداری در شرکت به متقاضی داده می‌شود و این سند، سند ثبت شرکت ‌است. در ابتدای تماس با موسسه ثبت کریم خان، تمامی هزینه ها و زمان انجام درخواست ثبت شرکت شما از همان ابتدا به شما شفاف گفته خواهد شد، با کمی تحقیق متوجه زمان و هزینه های کم موسسه ما نسبت به سایر موسسات خواهید شد. شما باید فیش واریزی مبلغ به حساب سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بانک ملی را همراه با دیگر مدارک به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال کنید. شرکت ها ممکن است به صورت اختیاری و یا به صورت اجباری منحل شوند، انحلال شرکت نیز همان طور که گفته شد بایستی به ثبت برسد، مگر در مواردی خاص. ارائه ۲ برگ اظهارنامه تکمیلی با امضای همه سهامداران ،اظهارنامه شامل تعهد کلیه سهام و گواهی بانک مبنی بر سپرده ۳۵% از سرمایه شرکت.در صورتی که بخشی از سرمایه غیر نقدی باشد و در صورت وجود سرمایه ممتاز باید در اظهارنامه ذکر شود.

باید به این موضوع اشاره کنیم که انتخاب نوع شرکت اهمیت بالایی دارد. سامانه ثبت شرکت با ثبت برند متفاوت است و برای گرفتن یک نام به خصوص برای محصولات خود نیاز به ثبت برند دارید. شرکت سهامی خاص از انواع شرکت های بازرگانی بحساب می آید مگر آنکه موضوع فعالیت های آن،‌ موضوعی غیر تجاری باشد. در شرکت سهامی خاص کلیه سرمایه‌ی منحصراً بوسیله مؤسسین، تأمین‌ و سرمایه‌ی آن به سهام تقسیم شده است.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود طبق آمارهای رسمی موجود بیشترین تعداد شرکت های ثبت شده در ایران را به خود اختصاص داده است. امروزه موضوع ثبت شرکت و به دنبال آن هزینه ثبت شرکت از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد طوری که دلیلی بر رشد و توسعه در این زمینه شده است در نتیجه این امر روز به روز در حال پیشرفت بوده و موجب ساده تر شدن فرایند ثبت شرکت در ایران شده است. در صورتی که شرکت خود را ثبت نکنید نمی‌توانید آن را قالب اعطا نمایندگی و یا حتی جذب نمایندگی برند‌های بزرگ توسعه دهید. دریافت نمایندگی از مجموعه‌های داخلی و خارجی مستلزم ثبت شرکت و رسمیت بخشیدن به فعالیت‌هایی است که از سوی شما انجام می شود. اگر شرکت تجاری یا موسسه نیاز به شعبه داشته باشد در صفحه مربوط به شعب، اطلاعات آن را وارد نمایید و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را نیز مشخص کنید . با وارد شدن به قسمت روزنامه ( روز شروع سال مالی ) و ( ماه شروع سال مالی ) مشخص نمایید، همچنین در این صفحه اطلاعات روزنامه کثیرالانتشار شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه شرکت مشخص می شود .

از مزایای شرکت تضامنی نسبت به شرکت های دیگر این است که اطمینان و امنیت بیشتری برای معامله کنندگان به وجود می آورد به دلیل اینکه تمامی شرکا نسبت به بدهی های شرکت مسئول و متعهد می باشند. در شرکت های سهامی خاص،سهام قابل عرضه و ارائه در بورس و اوراق بهادار نمی باشد ولی قابلیت نقل و انتقال را دارا می باشد. وقتی یک شرکت به ثبت می رسد کلیه قراردادهایی که بین شرکا شکل می گیرد، رسمی بوده و بعد ها هیچ یک از شرکا نمی توانند از وجود شرکت نامه و اساسنامه و دیگر تصمیماتی که ثبت شده است اظهار بی اطلاعی نمایند. ارائه اظهارنامه یا اصل گواهی ثبت علامت تجاری که در ایران باید به رؤیت مسئول مربوطه برسد و کپی آن برای ثبت در پرونده تحویل داده شود. مراحل ثبت شرکت در خارج، بسته به حوزه فعالیت و موقعیت مکانی شما می‌تواند متفاوت باشد.

misc