عواقب عدم ثبت تغییرات شرکت

اگر شرکت به قدری خسارت ببیند که نیمی از سرمایه آن از بین برود؛ مجمع فوق العاده باید در رابطه با انحلال یا بقای شرکت تصمیم بگیرد. هر شرکتی موظف است که بداند سالیانه میزان سود و زیان آن چقدر است بنابراین بطور دقیق این اطلاعات را هیئت مدیره ارائه می دهد که تصویب ترازنامه بر عهده مجمع عمومی خواهد بود. تحویل اصل صورتجلسه ، لیست سهامداران حاضر در جلسه، اصل روزنامه آگهی دعوت و مجوز اخذ شده به اداره ثبت شرکتها. سلام وقت بخیر، دوست عزیز شما ابتدا باید آخرین تغییرات شرکت را از سایت روزنامه رسمی ببینید، تا ابتدا متوجه شوید که چه سمتی دارید و چه تغییراتی بدون امضا شما داده شده، در صورتی که بدون اطلاع شما صورتجلسات تغییرات امضا شده است غیر قانونی است. برای ثبت تغییرات شرکت، شرکت باید به مجوزی بودن یا نبودن موضوع جدید دقت کند. در صورتی که موضوع جدید نیاز به مجوز داشت، باید قبل از ثبت تغییرات به گرفتن مجوزها اقدام کنند.

  • در صورتی که شرکت بخواهد یک شعبه یا نمایندگی در محل های دیگری ثبت کند بایستی به عنوان ثبت شعبه یا نمایندگی در بخش ثبت تغییرات شرکت به اطلاع اداره ثبت شرکتها رساند.
  • مقایسه رفتار سهام‌داران و روند قیمت در یکسال گذشته نشان‌دهنده همبستگی قوی بین قیمت سهم و رفتار سهامدران حقوقی است و این موضوع نشان دهنده اهمیت بررسی رفتار سهامدان حقوقی در هنگام انجام معاملات بر روی نماد است.
  • لازم به ذکر است، مرجع اصلی ثبت شرکت در ایران اداره ثبت شرکت‌ها است که عملیات ثبت شرکت را به شکل آنلاین و از طریق سامانه اینترنتی اداره ثبت شرکت‌ها هدایت می‌کند.
  • شیوه ثبت تغییرات شرکت از طریق هیئت‌مدیره عمدتاً ناظر بر مسائل مدیریتی و نحوه معاملات سهام است.
  • ۵-اصل صورت جلسه،لیست سهامدارن حاضر در جلسه،اصل روزنامه آگهی دعوت و مجوز اخذ شده به اداره ثبت شرکتها تحویل داده شود.

در این قسمت تصمیماتی که منجر به تغییر در شرکت شما می شود را وارد می نمایید این تصمیمات با توجه مجمع انتخابی شما متغییر می باشد. توجه داشته باشید میتوانید چند تصمیم را در یک مجمع وارد نمایید. مجمع عمومی عادی در ۴ ماه اول دوره سال مالی تشکیل در حالی که مجمع عمومی فوق العاده در بقیه ماه های سال مالی تشکیل می شود.

ارتباط با ما

در واقع بعد از اینکه اعضای هیئت مدیره تصمیم به تعویض یک عضو کلیدی شرکت بگیرند، چنین تغییری باید برای عموم مردم شفاف سازی شود. یعنی شرکت این تغییرات را طی اطلاعیه ای در روزنامه رسمی بیان می کند تا همه مردن از آن آگاه شوند. در تغییرات شرکت برای تغییر سرمایه به خصوص برای شرکت های سهامی خاص می بایست میزان مبلغ اضافه شده به سهم شرکت، توسط روزنامه های کثیرالانتشار نمایش داده شود تا صاحبان سهام شرکت از این موضوع باخبر شوند. میزان مبلغ اضافه شده در سهم شرکت و این که هر نفر چه مقدار سهم از شرکت دارد باید به صورت کلی تعیین شود تا در این رابطه شبهه ای به وجود نیاید که همه اینا نیاز به تغییرات شرکت دارد. افزایش و کاهش سرمایه از وظایف مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

تغییرات شرکت

اسناد در سایت ذکرر شده آپلود شود و اطلاعات مورد نیاز درج شود. استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید ثبت تغییرات شرکت سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون. ابتدا مشخصات شرکت را شامل شناسه ملی، شماره ثبت و نوع شرکت را وارد می‌کنید.

نحوه انتخاب مدیران شرکت نسبی

تعیین روزنامۀ کثیرالانتشاری که آگهی ها و اطلاعیه های شرکت تا مجمع عمومی عادی سال بعد در آن انتشار خواهد یافت. ارسال مدارک مربوط به تغییرات در حال انجام به اداره ثبت شرکتها. با وارد شدن به این مرحله اسامی تمام اشخاص حقوقی و حقیقی که در صورتجلسه حضور داشته‌ و زیر صورتجلسه را امضا کرده‌ اند را وارد کنید. نکته مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که تکمیل این گام بسیار ضروری بوده به گونه ای که اگر تغییراتی در اشخاص شرکت نیز نباشد باید این مرحله را ثبت کنید. این قسمت باید با ثبت نام شخصی که برای امضا دفاتر و پرداخت هزینه ‌ها به اداره مراجعه کرده تکمیل شود.

در این گام، نوع تصمیم، طبق نوع صورت جلسه‌ای که در گام قبلی انتخاب کرده‌اید تغییر می‌کند و تصمیمات جلسه با توجه به نوع صورتجلسه قابل تغییر است. به عنوان مثال تغییر نام از انواع تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده است. پس اگر در گام قبلی نوع صورتجلسه‌ را صورتجلسه هیات مدیره انتخاب کرده باشید، در این گام نمی‌توانید تغییر نام را انتخاب کنید.

anonymous