ثبت شرکت در ایران

این بخش از هزینه‌های ثبت شرکت متغیر است اما تا پایان سال ۱۳۹۹ این تعرفه سی هزار تومان معین شده است. گفتنی است که این مبلغ تابع نوع موسسه شما نیست و برای انواع مجموعه‌ها یکسان است. با این تفاوت که برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود، مدارک افتتاح حساب نباید به اداره ثبت شرکت ها ارسال شوند. ۳- اگر بخواهید شرکت سهامی ثبت کنید، این مرحله به مراحل ثبت شرکت اضافه می‌شود. به این صورت که باید در بانک، به نام شرکت در شرف تاسیس حساب باز کنید و ۳۵ درصد از ۲۰ درصد مبلغ کل سرمایه شرکت را در آن واریز کنید. سپس گواهی بانکی را به کارشناس تحویل بدهید تا با سایر مدارک پست کند.

  • هلدینگ بین المللی با تجربیات فراوان در زمینه امور ثبتی و حقوقی، خدمات مختلفی را در بخش های داخلی و بین المللی به مشتریان خود ارائه داده و توانسته با گسترش سیستم سرویس دهی خود، در جذب مشتری بیشتر موفقیت آمیز عمل کند.
  • هر شرکت از همکاری حداقل دو سهامدار، شریک و یا بنیان گذار تشکیل میشود که با هدفی مشترک و به منظور انجام امور اداری، تجاری، خدماتی گرد هم می‌آیند تا به اهداف کوتاه مدت و یا بلند مدت خود جامه‌ی عمل بپوشانند.
  • شرکت­های با مسئولیت محدود با حداقل ۲ عضو، سهامی خاص با ۳ عضو ( به همراه دو نفر بازرس یعنی جمعا ۵ نفر )، سهامی عام با ۵ عضو و تعاونی با ۷ عضو قابل ثبت هستند.
  • قانون تجارت در ظرف مدت یک ماه از تاریخثبت شرکت، باید خلاصهشرکتنامه و منضمات آن توسط ادارهثبتدر روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران و یکی از جراید کثیرالانتشار مرکز اصلیشرکتبه خرج خود شرکت منتشر شود.

من میخواستم به جهت راه اندازی کسب و کار مجازی، یک شرکت ثبت کنم اما در آینده احتمال اینکه احتیاج به سرمایه گذار پیدا کنم برای توسعه بیشتر(و درصدی از شرکت را در اختیار او قرار دهم)، وجود دارد. از نظر معنای لغوی شرکت به معنای شریک شدن و همدست شدن در کاری می باشد و دهخدا شرکت را شریک شدن , انبار گشتن و مشارکت اتحادی چند نفر برای غرض و یا نفعی خاص معنا کرده است. در آخر لازم به ذکر است که استعلام، ارزیابی و بررسی اطلاعات شما و تخمین هزینه ثبتی شرکت تان کاملا رایگان انجام خواهد شد و هیچ هزینه های در این مورد از شما دریافت نخواهد شد. از دست دادن، از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ها یکی از موضوعاتی است که امکان دارد برای هر شرکتی اتفاق بیفتد.

زیرا در صورتی که در این مورد دقت لازم را نداشته باشید ممکن است شرکت شما ثبت نشده یا در صورت ثبت شدن در ادامه فرایند کار با مشکلاتی مواجه شوید. به گزارش ایسنا بنابر اعلام ثبت شرکت نیک، در این مطلب به نقل از سامانه ثبت شرکت نیک، صفر تا صد راهنمای ثبت شرکت را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم. ثبت نیک ارایه دهنده انواع خدمات ثبتی از جمله ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت و ثبت برند می‌باشد. نفر است، برای حداقل سرمایه محدودیتی وجود ندارد، اعضای هیات مدیره یا مدیران حداقل می بایست یک نفر یا بیشتر باشند و مسئولیت شرکا ضامن، به اندازه کل بدهی های شرکت و شرکای با مسئولیت محدود، به میزان سهم الشرکه آن ها می باشد. مدت زمان ثبت شرکت، یکی از فاکتورهای بسیار مهم در هنگام تشکیل و ثبت شرکت برای موسسین آن می باشد، به نحوی که گاهی موسسین حاضر هستند با پرداخت مبالغ کلان به موسسات ثبت شرکت، شرکت را در کوتاه ترین زمان ممکن به ثبت برسانند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت‌های مختلط:

موسسین شرکت با مسئولیت محدود در زمان ثبت ملزم به دریافت این کد هستند. در شرکت سهامی خاص نیز موسسین باید طی دو ماه پس از ثبت، نسبت به دریافت کد کارگاهی برای بیمه کردن کارکنان خود به عنوان کارفرما اقدام نمایند. در این راستا و بر اساس قوانین وضع شده هرگونه فعالیت اقتصادی در حال انجام به صورت شراکتی نیازمند ثبت یک شخصیت حقوقی است. برای مثال فعالیت در قالب نمایندگی از همه انواع شرکت های معتبر، انجام امور پروژه ای بزرگ مانند موارد پیمانی و هر نوع فعالیت اجتماعی، فرهنگی، آموزشی همه نیاز به ثبت یک شخصیت حقوقی دارند.در مفهوم عامیانه شرکت همان شراکت و شریک شدن دو یا چند نفر می باشد. شرکت در واقع انجمن یا بنگاه تجاری است که دو یا چند شخص حقیقی و حقوقی و یا ترکیبی از هر دو تشکیل می دهند. چون ثبت شرکتنامه در دفاتر اسناد رسمی با وجود ثبت خود شرکت در اداره ی ثبت، موجب پیچیدگی کار می شود، از این جهت به موجب مقررات مورخه ۱۰ اسفند ۱۳۲۷ وزارت دادگستری به دوائر ثبت شرکت ها در مرکز و شهرستانها اجازه ی ثبت شرکتنامه داده می شود.

ثبت شرکت

یکی از مهم ترین اصول ثبت شرکت در هلدینگ بین المللی ملاصدرا برای جلوگیری از کپی‌برداری رقبا، انتخاب و ثبت یک نام تجاری (برند) منحصر بفرد است. همچنین، این هلدینگ پیش از ثبت هر برندی، ابتدا از یکتا بودن نام برند اطمینان حاصل می کند و سپس، اقدام به ثبت برند مورد نظر می‌ نماید. مدیریت این شرکت ها، به علت مسئولیت بالایی که شریک ضامن در برابر دیون شرکت دارد، بر عهده شریک ضامن است. در صورتی که شرکای ضامن متعدد باشند، مدیریت شرکت بسته به قرارداد و توافق بین آنها خواهد بود. می توانند به صورت جمعی مدیریت شرکت را بپذیرند یا یکی از این شرکا با توافق تمام آنها، به عنوان مدیر شرکت انتخاب شود.شریک مسئولیت محدود در این شرکت اجازه مدیریت ندارد اما حق نظارت دارد.

ثبت شرکت فوری

در آخر پس از تایید اطلاعات باید اساسنامه و شرکتنامه را در سایت بارگذاری کنید. ۴- اگر سهم دانشگاه پنچاه درصد یا بیشتر باشد، شرکت دانش بنیان، شرکتی دولتی محسوب می شود. ۳- سرمایه گذاران با توجه بهرتبه و توانایی مالی و تجربه کاری شرکت میتوانند مناسبترین شرکت را جهت اجرای پروژه خود انتخاب کنند. بعد ارائه گواهی عدم سو پیشینه چرا از  زنگ زدن گفتن مشکل قضایی داری آیا ممکنه؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنیدم. سلام وقتتان بخیر، بنده میخام یه شرکت تاسیس کنم که درکاروار دات لوازم خانگی باشه چه نوع شرکتی خوبه ممنونم. من مدرک لیسانسم را هنوز نگرفته ام ولی داری سابقه طولانی کار (بالای ده سال) در این زمینه و انیمیشن در شرکتی هستم .در حال حاضر آخرین مدرک تحصیلی من دیپلم است.

موسسه کاج با ثبت بیش از one hundred برند تجاری در ایران از بهرین ها می باشد. هنگام تاسیس و ثبت شرکت با مسولیت محدود باید تعداد اعضای هیئت مدیره و یا سهامداران شرکت را مشخص کنید.حداقل اعضا برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود ۲ نفر میباشد . تفاوت اصلی میان شرکت های سهامی عام و خاص آن است که سرمایه در شرکت سهامی خاص تماما توسط موسسین تامین می شود ، در صورتی که در سهامی عام بخشی از سرمایه از طریق پذیره نویسی نیز تامین می گردد . شرکت زمانی به وجود می آید که دو یا چند شخص حقیقی یا حقوقی در مال یا کاری با یکدیگر سهیم باشند .