ثبت شرکت فوری با هزینه کم ، شرایط مدارک و هزینه ثبت شرکت سال ۱۴۰۰

مشابه تمامی امور خدماتی دیگر، سپردن کار به متخصص یا صحیح و خطا کردن و یادگیری و انجام کار، کاملا به تشخص شخصی شما بستگی دارد. سلیقه‌ها متفاوت هستند و ما سعی داریم برای تمامی سلیقه‌ها راهکار ارائه دهیم. هم برای گروهی که دوست دارند خودشان یاد بگیرند و کارها را انجام دهند؛ و هم برای گروهی که وقت انجام صحیح و خطا در کارها را ندارند و ترجیح میدهند کارها را به متخصصان امر بسپارند. در واقع شرکت دانش بنیان ابتدا در قالب یکی از شرکت‌های تجاری به ثبت می‌رسد و سپس طی مراحلی مجوز دانش بنیان را دریافت می‌کند. انتخاب مدیران شرکت مختلط سهامی از سوی شرکای ضامن صورت می‌گیرد. به علاوه این شرکت مانند شرکت سهامی دارای مجامع عمومی‌ست که به جز انتخاب مدیران، سایر قوانین مجمع عمومی را دارد و با حضور تمامی سهامداران تشکیل می‌شود.

  • بعد از انجام این مراحل باید منتظر باشید تا اداره ثبت شرکتها از شما بخواهد مدارک را برای آنها ارسال کنید.
  • علاوه بر آن اخذ وام و تسهیلات بانکی و همچنین نقل و انتقال سهام در آن آسان تر است.
  • در قسمت شرح فعالیت نیز اگر موضوع فعالیتی که برای شرکت انتخاب شده است نیاز به توضیح دارد توضیحات لازم را بنویسید سپس با کلیک بر روی گزینه گام بعدی وارد صفحه اطلاعات مرکز اصلی خواهید شد .
  • شرکت های تعاونی تولید و مصرف، به شرکت هایی اطلاق می شود که حداقل میزان سرمایه سهامداران آنها بیش از ۵۰ % باشد.
  • امروزه برای اکثر کسب و کارها نیاز به داشتن هویت حقوقی داریم،ثبت شرکت ها آنطور که تصور می کنید پیچیده نیست، فقط نیاز به کمی تجربه و دانش حقوقی و مالیاتی دارد.

متقاضی با دریافت پیش نویس آگهی از سامانه و تحویل به اداره ثبت شرکت ها به صورت حضوری ( می تواند شخص متقاضی یا وکیل وی باشد ) آگهی را دریافت نمایید و پس از آن باید اقدام به پرداخت هزینه های مربوط به روزنامه رسمی و کثیر الانتشار کنید . پس از این که شرکت مسئولیت محدود در اداره، ثبت می شود ضروری است که در روزنامه رسمی و نیز روزنامه کثیرالانتشار این مورد به اطلاع عموم برسد.هزینه انتشار این آگهی ها بستگی به تعداد کلمات و حروف آگهی دارد که مشخص می کنید. هزینه ثبت شرکت را از کجا بفهمیم؟ در صورتی که به فکر راه اندازی کسب و کار هستید حتما سوالات زیادی در ذهن تان وجود دارد. حتما برایتان سوال است که استعلام هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟ اگر این نکات را تا آخر بخوانید قطعا با ریز هزینه ها آشنا خواهید شد، پس دقت کنید تا کلاه سرتان نرفته و با قیمت های نامتعارف روبرو نشوید. هر شرکتی جهت ثبت قانونی، نیاز به اساسنامه داشته که در آن، مشخصاتی مانند نام و آدرس شرکت، نام شرکا و هیئت مدیره، و میزان سهام آن ها درج شده است. گاهی، اساسنامه نیاز به تغییراتی داشته که با تنظیم صورت جلسه امکان پذیر می شود.

سامانه ثبت شرکت‌ها و پنجره واحد فیزیکی کسب‌وکار

می‌توانید با کلیک روی ثبت انواع صورتجلسه ، صفر تا صد انواع صورتجلسات تغییرات خود را به ما بسپارید. دوم- شرکت‌هایی که به حکم قانون یا دادگاه صالح مصادره شده باشد و بیش از ۵۰ درصد سرمایه آن متعلق به دولت باشد. سلام بنده ۱ سال پیش در مجموعه شما ثبت شرکت کردم واقعا از نحوه برخورد و مراحل پروسه کاری راضی بودم. پذیرش (کارشناس بخش پذیرش در صورت تکمیل بودن تمامی اطلاعات متقاضی آن را ثبت نموده و رسید را به متقاضی تحویل داده و یک نسخه از مرحله پذیرش را ضمیمه اطلاعات قبلی میکند و نسخه­ی دیگری را به متقاضی تحویل میدهد). افراد دارای ایده و تجربه را برآن داشته تا برای ایجاد کسب و کار مستقل در راستای توسعه­ ی تولیدات و شرکت­های داخلی، دست به ایجاد شرکت بزنند.

ثبت شرکت

همچنین در این مرحله می‌توانید سایر خدمات مرتبط مانند کد اقتصادی و کد کارگاهی را از باجه مربوطه دریافت نمایید. در عین حال اگر بخواهید موضوعی را به موضوعات قبلی شرکت اضافه کنید یا به‌طور کلی موضوع آن را تغییر دهید، این امکان با تنظیم صورتجلسه تغییر موضوع یا الحاق به موضوع برای شما وجود دارد. امروزه با استفاده از دانش افراد خبره در این زمینه ، مشکلات به حداقل رسیده است . در این مقاله چگونگی  ثبت شرکت در تهران ، موضوعات قابل ثبت و هزینه و زمان ثبت بررسی شده است .

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی عام:

ارائه نوشته ای با امضای مدیرشرکت، حاکی از تعهد پرداخت تمام سرمایه و پرداخت واقعی لااقل ثلث از آن سرمایه . کپی شناسنامه کلیه شرکا و مدیران اگر مدیر خارج از سهامداران انتخاب شود . اگر آوردهشرکتغیر نقدی باشد ارائه گزارش تبدیل به وجه نقد کارشناس رسمی دادگستری . کپی شناسنامه و کپی کارت ملی همه اعضای هیات مدیره، سهامداران و بازرسین که توسط دفاتر اسناد رسمی برابر با اصل شده است . دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین که دربردارنده تصویب اساسنامه ،تعیین اعضا هیئت مدیره ،انتخاب بازرسان و روزنامه های کثیرالانتشار باشد.

ارتباط با ما

همچنین تاسیس شرکت‌های سهامی مستلزم تهیه دفتر سهام و برگه‌های سهام سهامداران است. بنابراین کارمزد تنظیم مستندات، تعیین نام و پیگیری و مشاوره مبلغ ناچیزی محسوب می‌شود. به شما اطمینان می‌دهیم که ارزان‌ترین هزینه ثبت شرکت در ایران در سامانه آسان‌ثبت انجام می‌گیرد و کمترین کارمزدها و تعرفه‌ها برای شما محاسبه می‌شود. امکان پرداخت یک‌جا و آسان هزینه‌های تاسیس شرکت نیز خدمتی دیگر برای جلب رضایت مشتریان ماست. حرفه‌ای‌های دنیای تجارت و کسب‌وکار به اهمیت این موضوع به خوبی آگاه هستند. چرا که شرکت، همان‌طور که از نام آن برمی‌آید، شراکت افراد برای انجام فعالیت تجاری‌ست و تاسیس شرکت با یک شریک امکان‌پذیر نیست.