ثبت شرکت بازرگان

صفر تا صد ثبت شرکت با مسئولیت محدود؛ مراحل؛ هزینه و شرایطقانون تجارت چندین ماده را به شرکت با مسئولیت محدود اختصاص داده که بر اساس می‌توان گفت برای ثبت آن شرایط و مدارک خاصی مود نیاز است که در این مقاله به طور مفصل به آن می‌پردازیم. شرکت تعاونی چند منظوره ، شرکتی است که تمام یا بخشی از چند هدف و موضوع فعالیت مختلف مرتبط و غیر مرتبط با یکدیگر را – که در انواع شرکت های تعاونی وجود دارد – با هم در اهداف و موضوع فعالیت خود منظور کند. در مقابل هر گاه یک شرکت تعاونی مصرف ، طبق اساسنامه آن چند منظوره باشد ، می تواند به فعالیت های مسکن ، اعتبار و تولیدی غیر مرتبط با نیازهای اعضا بپردازد. ثبت شرکت با مسئولیت محدود به سهامداران اجازه می دهد که در صورت ضرر فقط در حد سهم خود ضرر کنند اما همینطور سود آن ها را به سرمایه شان محدود می کند.

  • ارائه گواهی پرداخت حداقل سی و پنج درصد سرمایهشرکتاز بانکی که حسابشرکتدر شرف تاسیس در آن جا افتتاح شده است .
  • بنا بر این اولین گام جهت ثبت شرکت بدون پرداخت هیچ گونه هزینه از ابتدا تا اتمام کار و تحقق بخشیدن به اهدافتان تنها تماس از جانب شما با شرکت ثبتیکال است .
  • توصیه ما به شما عزیزان بهره گیری از خدمات ویژه موسسه ما برای انجام کلیه مراحل ثبت شرکت شما با کمترین هزینه است.
  • بلکه سرمایه در حقیقت مجموعه ای از سهم الشرکه شرکاست که لزومی برای تقسیم آن در نظر گرفته نشده است.
  • بعد از تصمیم گیری در مورد موارد فوق تهیه اوراق تاسیس شخصیت حقوقی و امضاء آن ها و ارسال به اداره ثبت اقامتگاه شرکت صورت می پذیرد.

متقاضیان تاسیس شرکت، پس از طی کردن مراحل قانونی، باید این موضوع را در روزنامه رسمی آگهی کنند. روزنامه رسمی زیر نظر قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران اداره می‌شود و مرجع قانونی اطلاع‌رسانی در زمینه حقوقی است. تعرفه انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی بسته به تعداد کاراکترهای آن متغیر است. باید توجه داشت که هر گونه تغییر بنیادینی در شرکت باید آگهی شود. این تغییرات شامل تشکیل یا انحلال شرکت و یا جابه‌جایی سمت افراد در هیئت‌مدیره می‌شود.

هم اجازه تشکیل یافت که بطور ساده تلفیقی از شرکت سهامی و شرکت تعاونی است. پس از اینکه افراد تصمیم به تشکیل شرکت گرفتند برای اینکه از مزایای شرکت برخوردار شوند و عملیاتشان قانونی باشد. [newline]مشروط به انجام تکالیف و وظایفی قانونی و مالیاتی در زمان مقرر آن می باشد. نام شرکت بدون فاصله سامانه ثبت شرکت با نام شرکت ، به صورت خوانا و واضح قید شود. و موسسین شرکت نمی توانند تمام سهام و سرمایه شرکت را در اختیار داشته باشند. تاریخ پایان اعتبار سمت با توجه به تاریخ شروع سمت مشخص می شود. در این مرحله تاریخ و زمان تشکیل جلسه تاسیس و مشخصات و سمت اعضا و میزان سهام هریک را وارد مینماییم.

نکات مهم ثبت شرکتها

در قسمت‌های قبل نیز برخی اسناد و مدارک مربوطه را از شما تقاضا می‌کنند، اما در اینجا شما باید تمامی مدارک مورد نیاز را تحویل دهید. این مدارک شامل برخی اسناد بوده که در قسمت‌های بعدی به آنها اشاره می‌کنیم. در این بخش یک سری قوانین نمایش داده می‌شود که بهتر است آنها را با دقت مطالعه کنید.

هزینه های جاری ثبت شرکت

شرکت مشاور سرمایه‌گذاری نوع دوم در قالب شرکت سهامی خاص و از مصادیق شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری موضوع بند ۱۶ مادۀ ۱ قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران است. نامه هایی که آگهی آنها بعد از چاپ در روزنامه رسمی و رسیدن به دست ذینفع ،متقاضی متوجه اشتباهی در چاپ آنها می شود ،متقاضی می بایست به اداره ثبت شرکتها مراجعت نموده و درخواست خود رادر راستای چاپ آگهی مجدد مطرح نماید . در ثبت شرکت ها ی تعاونی سرمایه و ضمانتی از سوی شرکا موثر واقع نمی شود و تنها زیادت و تعدد شرکا در شرکتهای تعاونی حائز اهمیت می باشد . میزان دارایی زمان ثبت شرکت و تفکیک مقدار نقد از غیر نقد آن،در صورت وجود آورده ی غیر نقدی ،مشخصات آنهم می بایست ذکر گردد.

مدت زمان ثبت شرکت :

در اصل در تعریف ماده ninety four قانون تجارت ، شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل می شود و هر فرد به میزان سهام خود در شرکت تعهدات دارند. ۲شرکت سهامی خاص هماننده شرکت با مسئولیت محدود و بر خلاف شرکت های تضامنی مسئولیت هر یک از سهامداران در مورد بدهی شرکت محدود به مبلغ سرمایه گذاری شده در شرکت است و در صورت عدم کفایت مجبور نیستند اموال شخصی خود را در این راه استفاده کنند . برای اطلاع بیشتر مقاله تخصصی ثبت شرکت مسئولیت محدود را مطالعه کنید. تصمیمات مورد نیاز در چنین شرکت هایی از طریق هیات مدیره اتخاذ شده و جهت انجام امور مبادله ای و خرید و فروش نیاز به کسب رضایت مستقیم از تک تک سهامداران نمی باشد. برای ثبت یک شرکت سهامی عام شما نیازمند ۵۰۰ هزار تومان سرمایه اولیه خواهید بود و اگر با کمتر از این میزان شرکت را به ثبت برسانید یک سال زمان خواهید داشت تا سرمایه را به میزان حداقل افزایش دهید و در غیر این صورت باید نسبت به تغییر نوع شرکت به یکی از دو شرکت گفته شده در بالا اقدام کنید. در اینجا اطلاعات و شرایط لازم برای ثبت شرکت در کشور آلمان و (شرکت با مسئولیت محدود) ارائه می شود.

بعد از تکمیل مدارک هویتی و تنظیم اوراق ثبتی و تائید کلیه سهامداران یا شرکاء میبایست اوراق برای اداره ثبت شرکت ها به صورت پست ارسال گردد. از تمامی اوراق تائید شده شخصیت حقوقی ۲ سری امضاء شده داخل پاکت پستی اداره ثبت شرکت ها جهت بررسی کارشناسان آن اداره محترم می بایست ارسال گردد. پس از تائید نام در شرکت های سهامی ابتدا افتتاح حساب انجام شود سپس مانند کلیه شخصیت های حقوقی اوراق به اداره ارسال می کنیم تا مورد بررسی کارشناسان اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری انجام شود.

misc