شرایط و هزینه ثبت شرکت در آمریکا *اخذ اقامت آمریکا با ثبت شرکت ۲۰۲۱

دو نسخه صورت جلسه مجمع عمومی مؤسسین که به امضا سهامداران و بازرسین رسیده باشد . این مرحله مانند مرحله‌ی قبل است و با زدن «دریافت متن شرکت‌نامه» متن آن در کادر پایینی ظاهر می‌شود و قابل تغییر دادن است. © کلیه حقوق این وبسایت و نوشته های آن متعلق به ثبت تیرگان میباشد. اعضا هیئت مدیره میتواند حسب مورد از بین اعضای سهام دار و بدون سهام انتخاب می شوند. © تمام حقوق محفوظ است – این وب سایت توسط موسسه مشاوره ای MIE اتریش از موسسه حقوقی برگزیدگان ملک پور خریداری شده است. انتخاب گزینه وجود یا عدم فعالیت‌هایی که نیازمند مجوز از سازمان‌های خاص هستند.

  • با ثبت شرکت در خارج از کشور میتوان از مزایایی کلی بر خوردار شد که سود پولی یکی از آنها است .
  • در ابتدای تماس با موسسه، تمامی هزینه ها و زمان انجام درخواست ثبت شرکت شما از همان ابتدا به شما شفاف گفته خواهد شد، با کمی تحقیق متوجه زمان و هزینه های کم موسسه ما نسبت به سایر موسسات خواهید شد.
  • ثبت شرکت سهامی خاص به طور عمومی تفاوتی با بقیه شرکت ها ندارد.
  • اگر در حال حاضر قصد ثبت شعبه ندارید، می‌توانید از این مرحله عبور کنید.
  • همچنین متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت می بایست، طرح تجاری خود را با احتساب تمامی ردیف های بودجه مورد نیاز و نحوه ساپورت مالی به دولت کانادا گزارش دهد.

بعد از ثبت برند حقوق قانونی استفاده از آن برای شما محفوظ است . بدین منظور شما می توانید به نام و نام خانوادگی خود یک موسسه تجاری را در این کشور ثبت نمایید.همچنین شما باید یک نفر شخص مقیم سوئی را نیز به عنوان یکی از مدیران شرکت با حق امضای منصوب بنمایید. شما به سرمایه ثبتی اولیه نیاز نخواهید داشت ولیکن در صورتی که ورشکست شوید میزان بدهی شما به نام شخص خود شما نوشته خواهد شد و شما مجبورید از دارایی شخصی خود نسبت به بدهی های خود اقدام بورزید.

سرمایه شرکت

سوئیس بهترین مرکز توزیع در جهان است زیرا از زیرساخت‌هایی از جمله فرودگاه‌های با کیفیت، خدمات راه آهن و جاده مناسب و… برخوردار است. در این سامانه با نوشتن نامشرکت، شمارهثبتشرکتیا شناسه ملیشرکتمی توان استعلامشرکتمورد نظر را گرفت . ارائه اقرارنامه همه اعضا هیات مدیره مبنی سامانه ثبت شرکت بر این که کارمند رسمی دولت نیستند و مدیر عامل مبنی بر این که درشرکتدیگری سمت مدیریت عامل را دارا نیست . اگر شریکی مال غیر منقول به عنوان سرمایهشرکت آوردهباشد می بایست اصل سند مالکیت را نیز ارائه دهد . اگر اطلاعات صحیح باشه ، کار تاسیس به اداره تائید نام ارجاع میشه.

موسسه حقوقی ثبتی آرمانی ، پیشرو در امور ثبتی در تهران

در این مرحله که «نام‌های درخواستی» نام دارد، شما باید اسامی مورد نظر خود را بدون ذکر کلمه‌ی «شرکت» در ابتدای آن‌ها وارد کنید. شما مجاز هستید ۵ نام شرکت را به ترتیب اولویت مورد نظر خود در فرم وارد کنید تا نهایتا یکی از آن‌ها انتخاب شود. بایدها و نبایدهای زیادی برای انتخاب نام وجود دارد که می‌توانید فرم مربوط به توضیحات آن را از همین قسمت دانلود و مطالعه کنید. در پایان این مرحله یک شماره پیگیری به شما داده می‌شود که بعدا می‌توانید از طریق این شماره وضعیت ثبت شرکت خود را در سامانه پیگیری کنید.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید. «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست. منافع حاصله به نسبت سهم شراکت هر شریک تقسیم می‌شود مگر اینکه بموجب شرکت‌نامه ترتیب دیگری وضع شده باشد. ۲) دو جلد اساس نامه‌ی شرکت و امضاء ذیل تمام صفحات آن توسط کلیه‌ی سهامداران. در مواردی که دستگاه‌های دولتی در تأسیس تعاونی، شریک می شوند؛ ظرف مدتی که با موافقت طرفین درضمن عقد شرکت، تعیین خواهد شد، سهم سرمایه‌گذاری دولت به تدریج بازپرداخت و صددرصد سرمایه به تعاونی تعلق خواهدگرفت.

در این مرحله باید با توجه به نوع و موضوع شرکت مدارک مورد نیاز را تهیه نمایید.شما می توانید برای اطلاع از مدارک مورد نیاز به صفحه مورد نظر در سایت ما مراجعه نمایید.و یا با کارشناسان ما در موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر تماس حاصل نمایید. در ثبت شرکت،هریک از شرکا با توجه به میزان سهام خود در مقابل بدهی های شرکت مسئول است.در ثبت شرکت تضامنی حداقل سرمایه تعیین نشده و می تواند هر مقداری باشد.حداقل اعضا برای ثبت شرکت تضامنی باید ۲ نفر باشد. ثبت شرکت در مراجع قانونی ثبت شرکت ها از شرایط تشکیل هیچ یک از شرکت ها محسوب نمی شود.

نسخه تصدیق شده اساسنامه و شرکت نامه بسته به نوع شرکت از جمله مدارکی است که برای درخواست ثبت شرکت ضروری است. همچنین مدارک مربوط به تادیه وجوه و یا تعهد به پرداخت مابقی سرمایه شرکت می‌بایست امضا شده و تصویر مصدق آن به مرجع ثبت شرکت‌ها ارسال شود. همچنین در مواردی موضوع فعالیت شرکت اقتضا دریافت مجوز از مرجع خاصی دارد که در این موارد تصویر مجوز نیز می‌بایست همراه با اظهارنامه به مرجع ثبت شرکت‌ها ارسال شود.

اگرچه ممکن است فعالیت غیررسمی کسب‌وکارها نیز مزایایی در پی داشته باشد، اما واقعیت آن است که بدون ثبت شرکت و داشتن شخصیت حقوقی چندان نمی‌توان فعالیت کرد. پس از اتمام ثبت شرکت شما مجاز به انجام کلیه فعالیت های مندرج در خصوص شرکت خود به طور رسمی می باشید . اما اقدام از طریق یک موسسه ثبتی معتبر , راه ثبت شرکت بازرگانی را برای شما کوتاه می کند و فقط ۱۰ روز برای ثبت نهایی مجوز شرکت نیاز دارید. در واقع برای ثبت این نوع شرکت ها, باید شرایط عمومی لازم برای ثبت این شرکت ها وجود داشته باشد. اولین مورد مربوط به عدم سوء پیشینه است.مدیران شرکت نباید سوء پیشینه داشته باشد و باید گواهی آن را به اداره ثبت شرکتها ارائه دهند. تشکیل می شود و هریک از اعضا به اندازه ی سرمایه ای که در سهام شرکت دارند از مسئولیت برخوردار هستند.

گرفتن روزنامه رسمی اجباری بوده و این امکان را به سایر اشخاص می دهد تا وضعیت شرکت شما را بررسی کنند . پلمپ دفاتر شرکت اولین اقدام بعد دریافت آگهی ثبتی ، تکمیل و پست اظهارنامه پلمپ دفاتر است ؛ ۲ تا three روز بعد لینک پرداخت فعال شده و باید منتظر باشید مامور پستی دفتر روزنامه و دفتر کل پلمپ شده را برایتان بیاورد . چون تمام صفحات دفاتر در سازمان مالیات پلمپ شده به آن دفاتر پلمپ قانونی می گویند . هر شرکتی باید کلیه صورتحساب های دریافتی و پرداختی خود را سالیانه در آن درج کند و هر سال مالی اقدام به اخذ پلمپ دفاتر تجاری بنماید . کشور های اروپایی به علت برخورداری از منابع فراوان، اقتصاد پایدار و رو به رشد آن و صنعت پیشرفته اش می‌تواند محل بسیار مناسبی برای کارآفرینی و ایجاد شرکت باشد.

ولی قبل از آن برای بررسی دقیقتر شرایط قصد اجاره یک واحد گلخانه ای را دارم. آیا روال ثبت شرکت و درخواست اقامت برای اجاره مشاغل هم مشابه سرمایه گذاری است؟ اصولا در چه منطقه ای پتانسیل احداث گلخانه بالاتر است. شما با کمتر از ۲۰ میلیون تومان می توانید یک شرکت در ترکیه ثبت کنید.

anonymous