اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری

عدم اطلاع از این تغییرات یا عدم ثبت به موقع آن ها می تواند دردسرساز شود و برای فعالیت های شرکت، محدودیت های ریز و درشتی ایجاد کند. ایجاد صورتجلسه تغییرات شرکت با دقت به اینکه در چه جلسه ای صورت می گیرد و تغییر ایجاد شده، متفاوت است. ولی فاکتورهایی وجود دارد که در همه صورتجلسه ها استفاده می شود. ثبت تغییرات شرکت که هر بار برای تنظیم صورت‌جلسه تغییرات و ثبت آن در سامانه و دریافت آگهی تغییرات باید مبلغی حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومان پرداخت کنید. _ دو نسخه از صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده با امضای هیأت رییسه یا صورتجلسه هیأت مدیره.

  • دسترسی به این سامانه ­ی ملی به سادگی و از طریق سایت ilenc.irممکن است.
  • ۴ـ خانم / آقای…………………………… به سمت منشی جلسه انتخاب شدند.
  • انتخاب سمت متقاضی اصیل به منظور اینکه شخص متقاضی یکی از سهامداران، شرکا و یا وکیل شرکت است.
  • برای این کار روی کلید دریافت متن پیشنهادی رایانه کلیک نمایم.
  • اداره ثبت شرکتها با اداره پست لینک شده است و در اکثر مواقع بارکد به صورت اتوماتیک در سایت اداره ثبت شرکتها وارد می گردد.

اگر شرکت شما از نوع تضامنی باشد می توانید آن را به یک شرکت سهامی تبدیل نمایید. همینطور مهم است که مسئولان شرکت در زمان منتقل کردن سهام از یک سهامدار به سهامدار دیگر آن را ثبت کنند. در طول حیات شرکت، ممکن است قوانین حاکم بر شرکت تغییر کند یا برای آن که شرکت بتواند خود را با تحولات اقتصادی داخل و خارج آن تطبیق دهد، چهارچوب حقوقی اولیه ای را که برای فعالیت اقتصادی – تجاری خود در نظر گرفته است تغییر دهد.

نقل و انتقال سهام یا سهم‌الشرکه

سرمایه ثبت شده ……………… ریال در تاریخ ……………………… ساعت …………………… مجمع عمومی فوق العاده شرکت با حضور کلیه شرکاء/ اکثریت شرکاء در محل شرکت تشکیل و نسبت به تغییر محل شرکت اتخاذ تصمیم شد. صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت ………………… سهامی خاص ثبت شده به شماره ……… به ساعت …………مورخ………… با حضور کلیه / اکثریت سهامداران در محل قانونی شرکت تشکیل گردید. صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت ……………………………… سهامی خاص ثبت شده به شماره ………… در تاریخ ………. با حضور کلیه / اکثریت سهامداران در محل قانونی شرکت تشکیل و تصمیمات ذیل اتخاذ گردید. در جلسه مجامع صورت جلسه ای تنظیم می شود که این صورت جلسه باید به امضاء اعضاء شرکت برسد و بعد از امضاء اعضاء باید اقدام به ثبت در سامانه ثبت شرکت ها کنید. متقاضی ثبت تغییرات شرکت ها با انتشار آگهی تغییرات وارد شده در شرکت را در روزنامه رسمی به ثبت خواهند رساند.

ثبت تغییرات

ارائه صورت جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت تضامنی به امضا کلیه شرکا. تغییر در مدت زمان فعالیت شرکت و یا تمدید آن یعنی زمانی که اعتبار مجوز شرکت در حال اتمام است. به تمدید آن باید بپردازید و یا اینکه می خواهید شرکت را منحل کنید. بعد از تاسیس شرکت، ممکن است موسسین (سهامداران) تصمیم به ایجاد تغییراتی در شرکت بگیرند که این تغییرات باید بطور رسمی و قانونی توسط سازمان ثبت شرکتها بررسی و تایید شود و در روزنامه رسمی کشور منتشر گردد. پیگیری ثبت تغییرات در اداره ثبت شرکت ها را با تیم متخصص امور ثبت شرکت ها با سرعت بیشتری به نتیجه خواهید رساند.

ایران آنلاین

از مدارک هویتی و شناسایی همه اعضاء شرکت یک کپی تهیه کنید. ۴٫برگزیدن هیأت نظارت در صورتی که تعداد شرکا از ۱۲ نفر بیشتر باشد. درصورتیکه مدیران و مدیر عامل معامله‌ای انجام دهد، درصورت خسارت باید خودشان خسارت وارد شده را پرداخت نمایند. ح- انحلال شرکت، حتی در مواردی که انحلال به واسطه ی انقضای مدت شرکت صورت گیرد. ارائه لیست شرکاء و میزان سهم الشرکه آنها (قبل و بعد از کاهش سرمایه ) با امضاء کلیه شرکاء.

۶-پرداخت هزینه جهت ارسال روزنامه و انتشار آن در روزنامه رسمی کشور. ۳-تحویل صورتجلسه به موکل جهت امضا توسط کلیه اعضاء(هیئت مدیره و بازرسان) و درج مهر شرکت در همه صفحات صورتجلسه. نرخ ثبت تغییرات شرکت آن توسط سازمان روزنامه رسمی کشور تعیین شده و برای آن سازمان واریز می گردد. از تاریخ واریز وجه به حساب روزنامه رسمی کشور، حدود ده روز بعد، نسخه چاپی در اختیار شما قرار می گیرد.

خدمات پیشخوان بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه، جهت اخذ نام کاربری و رمزعبور همراه‌بانک و تنها با رمزدوم کارت قابل استفاده می‌باشد. ارایه سرویس به اتباع خارجی، در این خصوص اتباع خارجی قادر به استفاده از کلیه خدمات اشخاص حقیقی می­باشند. به منظور بهره‌مندی از کلیه خدمات کارت و حساب طبق راهنما نسبت به ایجاد نام کاربری و رمز عبور برای از طریق اینترنت‌ بانک اقدام نمایید. مراجعه به پایانه شعبه هر یک از بانک ها یک راه پرداخت سریع قبض شماست. بانک مسئولیتی برای جبران خسارت مشتریانی که شماره شبای مقصد را اشتباه ثبت کرده اند،نخواهد داشت. به محض وصول رمز کارت صادره، به دستگاه خودپرداز شعبه مراجعه و رمز خود را تغییر دهید.

uncategorized