در مورد ثبت تغییرات انواع شرکت ها چه میدانید؟

شما می توانید آن را شخصا و به صورت کاغذی دریافت کنید و یا پی دی اف آن را به دست آورید. البته یادآوری می شود که انتخاب یک اسم برای شرکت دارای قوانین خاصی است و متقاضی باید اسم را از نظر مطابقت با این قوانین چک کند تا بعدا در زمان ثبت اسم ثبت تغییرات جدید، از تایید آن مطمئن شود. افرادی که به عنوان خروجی از سازمان شناخته می شوند می بایست با همراه داشتن اصل مدرک شناسایی در اداره ثبت شرکت ها حضور داشته باشند. پروسه ثبت شرکت و ثبت تغییرات ممکن است برای بسیاری از افراد دشوار به نظر برسد.

  • اگر نیاز به انجام تغییرات شرکتتان توسط موسسه کاج را دارید م یتوانید با کمترین هزینه و زمان به ما واگذار کنید.
  • هر شخص حقوقی برای هدف خاصی ایجاد شده که می تواند با اضافه ، کم کردن یا الحاق ، موضوع فعلی خود را تغییر داده و یا می تواند موضوع خود را به طور کلی تغییر دهد.
  • تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه حقوقی ویستا آریا محفوظ می باشد.
  • تنظیم صورتجلسه که به امضای اعضای هیات مدیره و امضای خریداران و فروشندگان سهام رسیده باشد.
  • تشکیل مجمع عمومی فوق‌العاده و تنظیم صورت جلسه که به امضاء هیات رئیسه رسیده باشد.

۶٫با توجه به نوع شرکت، اعم از شرکت سهامی خاص یا شرکت با مسؤلیت محدود مراحل تغییر موضوع شرکت متفاوت است. بنابراین ممکن است به دلیل بی‌توجهی در ابتدای تنظیم اساسنامه موضوع شرکت به درستی فعالیت‌های شرکت را در برنگیرد. در این صورت چاره‌ای جز اصلاح اساسنامه برای تغییر موضوع شرکت باقی نمی‌ماند.

بررسی زمینه فعالیت شرکت

در هر تقسیم راجع به مورد معین ماده ی fifty eight ق.ت در ماده ی نهم نظامنامه قانون تجارت،علاوه بر موارد بالا،تغییر مدیر یا مدیران شرکت هم افزوده شده است. تنظیم صورتجلسه و امضای کلیه شرکا با قید نمودن میزان سهم الشرکه خود در شرکت. همچنین یکی از مهم ترین وجه تمایز های ثبت آرون با سایر گروه ها و موسسات ثبتی نحوه و شرایط پرداخت می باشد. معمولا پس از گذشت ۵ تا ۷ روز کاری تغییر موضوع شرکت انجام خواهد شد. این مجمع نیز وظایف مخصوص به خود مانند صدور مجوز اوراق قرضه، تغییر اساسنامه، تغییر سرمایه شرکت، منحل کردن شرکت، تعیین بازرسین، تغییر دادن مدیران و طول مدت خدمت و ایجاد سهام ممتاز است. در صورت انحلال شرکت حتی وقتی که شرکت به دلیل تمام شدن مدت مقرر برای فعالیت منحل شود .

تغییرات شرکت

تشکیل پرونده الکترونیک و اخذ پذیرش اولیه یک روز کاری لازم دارد. زیرا این روش می‌تواند موجب تسریع در روند یه پرونده شما گردد. در قسمت پایین نام و نام خانوادگی، سمت، وضعیت توکیل، تابعیت، شماره ملی امضا کننده دفتر و کدپستی شخصیت را وارد نمایید.

پروسه تغییر موضوع

۲، مدت تصدی مدیر تصفیه حداکثر دو سال است چه در صورت‌جلسه قید شده باشد و چه در صورت‌جلسه مدتی نیامده باشد. چون برای تصفیه حساب‌های شرکت وجود دفاتر و اسناد دارایی شرکت لازم و ضروری است. وکالت به یکی از اعضای هیات مدیره جهت مراجعه به ثبت و امضای دفاتر داده شده باشد.

پرسنل متخصص و مجرب این شرکت در پنج نمایندگی و دفتر در داخل و خارج از کشور، آماده ارائه کلیه خدمات ثبتی به صاحبان مشاغل، مخترعین و فرهیختگان عزیز هستند. اگر درباره ثبت قانونی و نحوه انجام آن سؤالی دارید با همکاران ما در شرکت افق نیکان تماس بگیرید. تعیین کردن روزنامه کثیرالانتشار برای اطلاعیه شرکت‌ها و آگهی‌ها تا سال آتی که مجمع عمومی تشکیل می‌شود.

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسه تغییرات شرکت

هر نوعی از تغییرات نیازمند تعداد به خصوصی آراء موافق است و با وجود آن نصاب به تصویب جلسه می رسد. تغییرات نیازمند انتشار روزنامه رسمی و کثیرانتشار می باشند و باید هزینه آن پرداخت شده و منتشر شود. وقتی به عنوان مشاور حقوقی امور ثبتی و وکیل ثبتی با موسسین یک شرکت روبرو می شویم حتما چند نکته را به آنها متذکر می شویم. برای اقدام کردن برای ثبت تغییرات باید موافقت تمامی اعضا را داشته باشید. اگر قصد دارید هرکدام از این تغییرات را انجام دهید باید از طریق قانون اقدام شود. نحلال آن ها نیازی به اخذ مجوز نمی باشد اما موسساتی که برای تاسیس اقدام به اخذ مجوز از بانک نموده اند کماکان با مجوز از بانک یادشده به عمل خواهد آمد.

anonymous