سامانه ثبت شرکت سهامی خاص

تمام اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی و خارجی قادر به ثبت شرکت در ایران هستند. افراد خارجی می توانند با دریافت کد فراگیر از سامانه ثبت شرکتها، هویت پیدا کرده و عضوی از اعضای یک شرکت ایرانی شوند. جهت استعلام مدارک ثبت شرکت و هزینه ا کافیست در منوی بالای سایت قسمت تعرفه ها کلیک کنید و مدارک و هزینه کلیه خدمات را به صورت فوری بر روی تلفن همراه خود دریافت نمایید. سامانه ثبت شرکتها ی میزان با داشتن سالها سابقه مدیران خود در حوزه های ثبتی، راه اندازی کسب و کار، بازاریابی و جذب مشتری، تنها برای شما یک شرکت ثبت نمی کند تا هزینه آن را از شما دریافت کند و تمام.

  • کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه جامع ثبت شرکتها پاسخ دهند.
  • ۲- چنانچه دو مجمع عمومی ( عادی و فوق العاده ) که دارای صلاحیت جداگانه و اختصاصی می باشند ، در یک روز تشکیل گردند می بایستی ساعت تشکیل مجزا و دستور جلسه مشخص ومصرح بیان شده باشد و صورتجلسات مجزا نیز به تبع آن تنظیم و ارائه گردد .
  • همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام راهنمای ثبت شرکت داراندنبال نمایید.

بنابراین باید دقت داشته باشید که روشی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد. در این قسمت برای وارد کردن متن اساسنامه شرکت یا موسسه، شما می توانید اطلاعـات را تایـپ کرده یا از کلیشه و متون موجود در سیستم استفاده کنید. برای ایـن کـار کلیـد دریافـت مـتن اساسـنامه در سامانه ثبت شرکت ها را کلیک می‌کنیم.

آموزش و راهنمای سایت سامانه ثبت شرکت Irsherkat Ssaair, آموزش ثبت تاسیس شرکت در سامانه ثبت شرکت ها

ثبت موسسات غیرتجاری ایرانی, ثبت شرکت های تجاری و انجام ثبت تغییرات شرکت بعد از آن. برای ثبت شرکت نیاز به هیچ مدرک تحصیلی نیست مگر موضوع شرکت نیاز به اخذ مجوز از سازمان مربوطه داشته باشد. لازم به ذکر است چنانچه کارشناس اداره ، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مراجع خاصی بداند از مرجع مزبور ، استعلام می کند. سپس امضای دال بر ثبت با سند برابر است از شرکا یا وکیل رسمی شرکت اخذ می گردد. انتخاب گزینه وجود یا عدم وجود مجوز برای فعالیت هایی که نیاز به مجوز از سازمان یا ارگانهای خاص دارند و وارد کردن شماره مجوزو تاریخ مجوز در صورت نیاز به وجود آن. در این مقاله قصد داریم در مورد تشکیل جلسات هیات مدیره ، وظایف رئیس هیئت مدیره ، تشکیل صورتجلسات و موارد مربوط به آن بپردازیم ، چنانچه جهت ثبت تغییرات شرکت این مقاله را مطالعه کنید .

سامانه ثبت شرکت ونک

شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان فرادرس و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید. تمامی آموزش‌ها و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند. سازمان علمی و آموزشی «فرادرس» از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های یادگیری آنلاین است که توانسته طی بیش از ده سال فعالیت خود بالغ بر ۱۳۰۰۰ ساعت آموزش ویدیویی در قالب فراتر از ۲۰۰۰ عنوان علمی، مهارتی و کاربردی را منتشر کند و به بزرگترین پلتفرم آموزشی ایران مبدل شود. این آموزش در حال برنامه ریزی برای ارائه در فرادرس است و انتشار سریع تر آن، بستگی به تعداد متقاضیان این آموزش دارد. چنانچه شما نیز تمایل به انتشار سریع این آموزش دارید در این آموزش پیش ثبت نام نمایید. در این مرحله، سمت اشخاصی که در مرحله ششم معرفی شدند را تعیین نمایید.

راهنمای تصویری مراحل ثبت شرکت در تبریز

البته این کار هم به تخصص و تجربه بالایی نیاز دارد و به شما توصیه می کنیم که آن را به تنهایی انجام ندهید، در همین گام باید مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنید. با تکمیل اطلاعات در سامانه ی اداره ثبت شرکت ها، کارشناس حقوقی به بررسی اطلاعات وارد شده می پردازد. چنانچه دارای نقص باشد برای شما در سامانه ابلاغ رفع نقص ارسال می گردد و باید نقص را رفع نمایید و در صورت عدم نقص اطلاعات، آن را تایید می کند. اقدام آخر بعد از تایید تمام مدارک شماره ثبت شرکت داده می شود و باید آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی چاپ کنید .در آگهی باید اطلاعاتی در مورد نام شرکت ، نوع فعالیت مدت و اطلاعاتی از این دست را مطرح کنید. ۴- پس از تکمیل دقیق اطلاعات فرم های مورد نظر و بارگذاری مدارک مورد نیاز در سامانه ، به شما یک شماره ثبت داده می شود که برای چاپ در روزنامه به آن احتیاج خواهد بود. ، شعبات شرکت ، اخذ المثنی مدارک شرکت ، ثبت آنلاین شرکت ، قوانین انتخاب اسم شرکت ، هزینه ثبت شرکت و مدارک لازم برای ثبت و هر آنچه لازم دارید را در این مقاله نوشته ایم پس توصیه می کنیم تا انتهای مقاله را با ما باشید.

uncategorized